Post Reply

Global Mega MapRaid

Post by moweez
Wanna join the largest MapRaid in the world? Open for registration untill Sunday, February 22. Join at: http://bit.ly/MegaMapRaid

It will be a great opportunity to virtually meet other Wazers and learn quickly more about the ins and outs of Map Editing. Start the first week of March. Support will be available in various languages.

For more information: see viewtopic.php?f=129&t=125183&p=1020324& ... d#p1008670
moweez
Global Champ Mentor
Global Champ Mentor
Posts: 1243
Has thanked: 506 times
Been thanked: 514 times

POSTER_ID:4565555

1

Send a message

Post by davidakachaos
GertBroos wrote:Kan echt iedereen hieraan meewerken? Want dit lijkt me allemaal zo gericht naar de andere kant van de oceaan? :-)

Heb gerust wat tijd teveel die periode, maar aangezien dit de eerste keer is, weet ik niet goed wat te verwachten...
Dat dacht ik ook toen ik voor het eerst mee deed aan een MapRaid. Toevallig was dat de MapRaid in Los Angeles, dus ook in de USA. Sommige dingen zijn anders, maar daarvoor worden de groepen binnen de MapRaid goed verdeeld. Er zit altijd een mis van mensen, een lokaal bekend iemand (local champ of AM of editor die er woont) en paar hogere levels (4+) in die heel goed bereikbaar zijn en kunnen helpen.

Waarschijnlijk word er gebruik gemaakt van Slack als communicatie middel, er een een aparte Slack voor de MapRaids, maar meer info daarover als je je inschrijft (kan nog tot zondag 1 maart!!!) en mee doet met de MapRaid; http://bit.ly/MegaMapRaid :mrgreen:
davidakachaos
Area Manager
Area Manager
Posts: 134
Has thanked: 41 times
Been thanked: 54 times
Send a message
I'm sorry, did I break your concentration? I didn't mean to do that. Please, continue, you were saying something about best intentions. What's the matter? ...Oh, you were finished!

Post by davidakachaos
1200 + goal done :D
davidakachaos
Area Manager
Area Manager
Posts: 134
Has thanked: 41 times
Been thanked: 54 times
Send a message
I'm sorry, did I break your concentration? I didn't mean to do that. Please, continue, you were saying something about best intentions. What's the matter? ...Oh, you were finished!

Post by foxrpg
Hi , i'm registred for the MapRaid but i have one question :

If the raid is in the Texas , whats about US editing in the "international server" and not the "North America"?
foxrpg
Posts: 617
Has thanked: 17 times
Been thanked: 51 times
Send a message
One Plus 3T 7.1.1
https://www.waze.com/wiki/images/2/2a/W ... 00k_5c.png
CountryManager Belgium - slack @foxrpg - benjamin@wazebelgium.be

Post by gertbroos
Kan echt iedereen hieraan meewerken? Want dit lijkt me allemaal zo gericht naar de andere kant van de oceaan? :-)

Heb gerust wat tijd teveel die periode, maar aangezien dit de eerste keer is, weet ik niet goed wat te verwachten...
gertbroos
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 375
Has thanked: 81 times
Been thanked: 290 times
Send a message

Post by gertbroos
Zou het in Texas kunnen zijn? De enige "hints" zijn warm en dat het in Amerika was...

Vond dit perongeluk op de kaart, toch maar iets raar?

https://www.waze.com/nl/livemap?zoom=15 ... =-99.75187
gertbroos
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 375
Has thanked: 81 times
Been thanked: 290 times
Send a message

Post by gertbroos
Places are known where the mapraid is going to happen...

- San Francisco Bay Area
- Washington, DC
- Baltimore


viewtopic.php?f=1392&p=1045586#p1045586
gertbroos
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 375
Has thanked: 81 times
Been thanked: 290 times
Send a message

Post by Leorenaud
Zal daar vast niet zijn ;)
Test area van PesachZ. :D
Leorenaud
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 2681
Has thanked: 141 times
Been thanked: 495 times
Send a message

Post by moweez
Ja, iedereen kan meedoen. Jij ook ;)
moweez
Global Champ Mentor
Global Champ Mentor
Posts: 1243
Has thanked: 506 times
Been thanked: 514 times
Send a message

Post by moweez
you will probably edit at the US & Canada server ;)
moweez
Global Champ Mentor
Global Champ Mentor
Posts: 1243
Has thanked: 506 times
Been thanked: 514 times
Send a message