Post Reply

Share zonder telefoonnummer in te geven

Post by kvdl
Sinds vandaag kan ik mijn ride niet meer sharen, waze blijft maar om een telefoonnummer vragen maar ik ben niet bereid die in te geven. Het sharen was voor mij wel een van de beste features van waze. Hoe kan ik dze terug krijgen zonder mijn privacy op te geven?
kvdl
Posts: 1

POSTER_ID:17209049

1

Send a message

Post by moweez
het is inderdaad niet meer mogelijk. persoonlijk vind ik het ook storend. Waze toont namelijk wel dat je Waze hebt als anderen je in hun telefoonboek hebben staan en dat kan soms zeer onwenselijk zijn. Ik deel dus ook niet meer.

Een optie is om een prepaid kaartje te kopen en daarop te registreren, maar ja, dat kost natuurlijk wel geld
moweez
Global Champ Mentor
Global Champ Mentor
Posts: 1243
Has thanked: 506 times
Been thanked: 514 times
Send a message

Post by steveningelbrecht
De vraag is hoeveel privacy je meer opgeeft door het ingeven van je nummer... Op zich natuurlijk al je nummer, maar... Zover ik weet wordt het nummer enkel gehanteerd in functie van verloren wachtenwoorden en als vervanging van een uniek ID/gebruikersnaam.
Zelf heb ik het wel gedaan, en kan dus wel alles perfect delen en sharen, geen idee of er hier gebruikers zijn die het niet gedaan hebben en wel nog ritten kunnen delen... Misschien eens vragen op slack?
steveningelbrecht
Posts: 6259
Has thanked: 612 times
Been thanked: 984 times
Send a message