Post by nukert
Blir det ikke feil å fjerne denne informasjonen fordi _noen_ rapporter er feil? Det blir litt som å nekte å se på værmeldingen fordi de varslet feil til påsketuren i år. Jeg har ikke fått sjansen til å vurdere meldingene fra SVV da jeg stort sett holder meg i Oslo, men det må vel i hovedsak være korrekte meldinger de legger ut? Vi bør heller prøve på å få forbedret kvaliteten på meldingene fra SVV.
nukert
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 90
Has thanked: 32 times
Been thanked: 29 times
Send a message
nukert
Country Manager Norway
Regional Manager Oslo and Troms

Post by terjesannum
Hadde det vært bra kvalitet på dette SVV melder inn så hadde det vært ok, men min erfaring foreløpig er at det som rapporteres derfra blir altfor dårlig. Litt av poenget med Waze er vel også at de som er der ute vet best? Har kjørt forbi masse steder der Waze markerer veiarbeid hvor det som skjer eller skulle skjedd der er helt ubetydelig for trafikkaviklingen. Samme med føre.. Å få en popup med "Weather Hazard" og rapporten er at det er bart er helt meningsløs.

Kanskje SVV kan bidra med stengte veistrekninger o.l, men det de melder inn nå er bare ødeleggende. Og sansynligvis er de for trege og har ikke systemer og rutiner for å oppdatere Waze sånn som det er ment...
terjesannum
Posts: 6
Has thanked: 3 times
Been thanked: 4 times
Send a message

Post by tothoresen
Kan ikke se jeg noe utbytte føremeldinger. Før jeg legger ut på kjøreturen kanskje, men ikke underveis.

Varsel om veiarbeid er ofte feilplassert eller inneholder feil informasjon. For min del kan alt fjernes.
tothoresen
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 177
Has thanked: 166 times
Been thanked: 57 times
Send a message
CM Norway - RM Hedmark - AM Øvre Romerike

Post by tothoresen
Hadde vært fint om jeg tar feil nukert og mulig jeg tråkker noen på tærne. Jeg oppfatter staten som et myndighetsorgan der andre skal tilpasse seg de og ikke omvendt. Det meste skal behandles og ting tar tid. Det er motsetningen til Waze sin styrke der vi kan handle på meget kort tid.
tothoresen
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 177
Has thanked: 166 times
Been thanked: 57 times
Send a message
CM Norway - RM Hedmark - AM Øvre Romerike

tothoresen
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 177
Has thanked: 166 times
Been thanked: 57 times
Send a message
CM Norway - RM Hedmark - AM Øvre Romerike

Post by vallak
Keihin wrote:Har stemt nei, men ønsker å endre den til ja....
....
I teorien en fin tjeneste, men det er rett og slett for mye feil og i tillegg dårlig integrert mot Waze.

Samme gjelder meg.
vallak
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 330
Has thanked: 116 times
Been thanked: 85 times
Send a message
Country Manager (L5), Norway
Waze HowTo Norway
wazevallak@gmail.com