Post Reply

Er det dødt her?

Post by skjeggeape
Har ikke vært her på lenge, slettet administratorkontoen da google konsumerte waze - har ikke tenkt å jobbe gratis for google. Men det var moro så lenge det varte.

Ser ut som det er lite aktivitet her? Eller er det fremdeles utvikling av waze ennå av ildsjeler her inne?
skjeggeape
Posts: 5

POSTER_ID:17062562

1

Send a message

Post by daghb
Tja, det er vel mere aktivitet i noen regioner enn andre. Når det gjelder aktiviteten her på forumet er det vel så som så - men det redigeres relativt heftig på kartene fra enkeltpersoner.
daghb
Posts: 37
Has thanked: 10 times
Been thanked: 13 times
Send a message

Post by Keihin
Definitivt ikke dødt. Rolig på forumet til tider, men det skjer mye i kartet hver dag.

Waze er bedre enn det noen gang har vært. Både funksjonelt og kartmessig. Oppkjøpet av Google får være en egen diskusjon, men hvis man setter seg inn i alternativene så tror jeg utfallet ble meget positivt.
Keihin
Coordinators
Coordinators
Posts: 554
Has thanked: 269 times
Been thanked: 129 times
Send a message
Country Coordinator, Norway

Waze HowTo Norge

Post by Keihin
Enig der. Eneste vi kan gjøre med det er å verve flere brukere ;-)
Keihin
Coordinators
Coordinators
Posts: 554
Has thanked: 269 times
Been thanked: 129 times
Send a message
Country Coordinator, Norway

Waze HowTo Norge

Post by skoTner
Sjeldent innom forumet, dessverre. Men redigerer kart med jevne mellomrom og kjemper på grensa til topp 1% på kjøringen :)
skoTner
Posts: 6
Has thanked: 1 time
Been thanked: 5 times
Send a message
With a lot of km's per year... A lot!

Post by vallak
Må bare støtte opp Keihin's innlegg her. Forumet er rolig, enormt rolig til tider, men i kartet føler jeg at det er flere flinke editorer enn noen gang.

Kartet og karteditoren utvikles stadig i en bedre retning.

De norske kartene er bedre enn noen gang og blir hyppig oppdatert, og feil blir rettet raskt. Samtidig later det til at det store flertallet holder seg til Wiki'en slik at kartene blir korrekte og uniforme.

Oppkjøp og gratis arbeid for andre kan man alltids diskutere, men som ivrig bruker av Waze app'en (og som editor) klarer jeg ikke å bry meg med hvem som eier Waze.
vallak
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 330
Has thanked: 116 times
Been thanked: 85 times
Send a message
Country Manager (L5), Norway
Waze HowTo Norway
wazevallak@gmail.com

Post by ziild
Jeg redigerer ihvertfall kart (Og holder meg til Wikien så godt jeg kan), men er nok ikke så aktiv på forumet så da blir jeg gjerne en litt usynlig bidragsyter. Har også inntrykk av at Waze fungerer veldig bra nå, men i de mindre urbane strøkene hvor jeg ferdes er nok hovedmålet om å unngå køkjøring/pendle lettere nokså begrenset.
ziild
Posts: 3
Send a message