Post by Lars_LR_D2
Heisann.. Har akkurat funnet forumet :-)
Får opp den her feilmeldinga av og til når jeg legger inn bensinpriser, i tillegg til at jeg får beskjed om den babywaze saken.

Sorry, but the prices you entered don't seem to be valid.

Noen andre med samme problemet?
Lars_LR_D2
Posts: 7
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times
Send a message
Lars
Valdres
Kjører Land Rover

Post by Lars_LR_D2
Sjekka at det er riktig flere ganger. Enkelte stasjoner er ikke oppdatert på 60-70 dager, til tross for at det er en del aktive som kjører forbi.
Har litt over 100000 poeng så e skulle være forbi babywaze ;-) Virka som det er enkelte stasjoner det gjelder. F.eks Statoil Hov i Land, og Statoil Brandbu i Gran, som forresten ligger inne med to stasjoner..
Kan det være at spriket mellom opprinnelig pris og gjeldende pris er for stort?
Lars_LR_D2
Posts: 7
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times
Send a message
Lars
Valdres
Kjører Land Rover

Post by Morgen_Sein
Det mangler innkjøring til ST1 Gardermoen. Jeg får ikke til å legge det til . Noen andre som kan?
Morgen_Sein
Posts: 1
Send a message

Post by nukert
chagen666 wrote:Jeg vet det ikke har så mye å si for funksjonaliteten men heller det estetiske på kartet men hva er praksisen for området man dekker med Landmarks for en bensinstasjon, er det bare selve bygningene eller hele tomten til stasjonen? Personlig synes jeg kart blir "penere" når det er bare bygningene som er tegnet inn, eller ville jo alt bare blitt en stor grå masse i tettbygd strøk.
Jeg synes og at bygningen bør legges inn som landmark, og ikke tomten.

En annen ting: Jeg ser at mange bensinstasjoner er lagt inn med STORE bokstaver i navnet. Det ser ikke noe pent ut på kartet.

nukert
AM Oslo/Tromsø
nukert
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 90
Has thanked: 32 times
Been thanked: 29 times
Send a message
nukert
Country Manager Norway
Regional Manager Oslo and Troms

Post by nukert
persunde wrote:Jeg legger alltid inn hele området hvor man kan ferdes med bil, ikke bare bygningen.
Grunnen til dette er at man unngår å rapportere kø på veien som går forbi bensinstasjonen, når man står parkert ved bensinstasjonen.
Jeg tror ikke større areal på landmark har noe å si for om bilen holder seg på hovedveien eller ikke. Det beste er vel å lage en vei (service road) innom stasjonen og la landmark dekke stasjonsbygget. Jeg synes nå det ser best ut.

nukert
nukert
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 90
Has thanked: 32 times
Been thanked: 29 times
Send a message
nukert
Country Manager Norway
Regional Manager Oslo and Troms

Post by nukert
chagen666 wrote:Da følger jeg den trenden som jeg tolker ut av foregående poster her at man lager hele Bensinstasjon-området og ikke bare bygninger og lager en vei gjennom området. Personlig synes jeg at "Serviceroad" blir mest riktig men an noen si noe om eventuelle forskjeller rent praktisk på å bruke det framfor Parkinglot road?
Jeg kom på bedre tanker. Teknikken din bifalles herfra :D

nukert
AM Oslo/Tromsø
nukert
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 90
Has thanked: 32 times
Been thanked: 29 times
Send a message
nukert
Country Manager Norway
Regional Manager Oslo and Troms

Post by Pepsodont
Hør hør! Med rundt 1700 bensinstasjoner bør det ikke være helt umulig å få til dette innen forholdsvis kort tid.
Pepsodont
Posts: 392
Has thanked: 4 times
Been thanked: 48 times
Send a message
CM & Moderator

Post by Pepsodont
Parking lot road er anbefalt, og nedfelt i UK-wiki samt diskutert på forumet her: http://www.waze.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=22639
Pepsodont
Posts: 392
Has thanked: 4 times
Been thanked: 48 times
Send a message
CM & Moderator

Post by Pepsodont
Jeg har etter å ha vært i kontakt med Statoil, fått komplett liste over alle deres stasjoner i Norge i .xls-format. Jeg skal forsøke å gjøre den tilgjengelig på Google docs, så kan vi huke av etterhvert som vi har oppdatert kartet.
Pepsodont
Posts: 392
Has thanked: 4 times
Been thanked: 48 times
Send a message
CM & Moderator

Post by Pepsodont
Her er listen over Statoil & Best-stasjoner i Norge:
Pepsodont
Posts: 392
Has thanked: 4 times
Been thanked: 48 times
Send a message
CM & Moderator