Post Reply

You cannot add cities to this country - czyli białe plamy

Post by FranekKimonoSpeedy
Witam,
Jestem nowy w Łajzie, ale chciałem się pobawić w edytora map, przejechałem kilkaset kilomietków z łajzą i jestem generalnie zadowolony z nawigacji - bardzo przyjemna i skuteczna.
Niemniej jednak edytując mapę natknąłem się na problem wprowadzenia dróg w miejscowościach, których nie ma na mapie i nie da się ich również odnaleźć przez wyszukiwarkę - czyli nie ma ich w mapach Waze.
Czy muszę mieć wyższy level żeby dodać miejscowość? Czytałem, że PL jest już zablokowana jeśli chodzi o dodawanie nowych miejscowości, bo niby wszystkie są...
Wszystkie powiatowe i gminne są, ale nie ma mnóstwo wsi - a tam też mieszkają ludzie.
Czytałem również, że nie ma sensu dodawać numerów domów, bo ta funkcjonalność nie działa - czy to aktualne?

Pozdr.
FranekKimonoSpeedy
Posts: 17
Has thanked: 1 time
Been thanked: 10 times

POSTER_ID:16980418

1

Send a message

Post by FranekKimonoSpeedy
No ok, mam jasną milę tam gdzie chcę edytować, ale niestety nie mogę dodać wsi, w której byłem nawet dzisiaj z Łajzą...
FranekKimonoSpeedy
Posts: 17
Has thanked: 1 time
Been thanked: 10 times
Send a message

Post by FranekKimonoSpeedy
Czytałem już wszystko, zainstalowałem sobie WME Toolbox i WME Validator, poprawiłem kilka bugów w innych miejscach, ale za każdym razem jak chcę nazwać drogę nazwą miejscowości wyskakuje ten błąd - You cannot add cities to this country.
Szkoda rysować siatkę dróg, jeśli nie można ich rozsądnie nazwać - od razu porządnie...
FranekKimonoSpeedy
Posts: 17
Has thanked: 1 time
Been thanked: 10 times
Send a message

Post by FranekKimonoSpeedy
No i o take odpowiedź chodziło, chociaż to trochę bez sensu - w ten sposób skutecznie utrudniamy zwiększenie pokrycia mapy... (wiem, że większość noobów nie umie tego i tamtego...)

Dzięki i temat można zamknąć...
FranekKimonoSpeedy
Posts: 17
Has thanked: 1 time
Been thanked: 10 times
Send a message

Post by mousepl