Post by ct93
Weer iets geleerd. :)
ct93
Posts: 12
Send a message

Post by Daaf
Ik hoor ook al niet meer tot de nieuwelingen, maar goed. Ik Waze sinds ik in januari 2010 een Android-telefoon (HTC Hero) aangeschaft heb en doe dat dagelijks vrijwel exclusief in midden-Limburg. Roermond en omgeving zijn dan ook vrijwel volledig van mijn hand. Langzaam, maar zeker wil ik het in kaart gebrachte gebied echter als een olievlek gaan uitbreiden, het is echter wachten op de "nieuwe Cartouche". Ik heb inmiddels bijna 67K aan punten en aangezien ik dagelijks hooguit zo'n 35 km aan woon/werkverkeer heb, heb ik deze vooral met map-editten vergaard.
Daaf
Posts: 49
Send a message
HTC Hero / T-Mobile G1

Post by Dahal12
Hey allemaal,

Op dit moment nog geen actieve gebruiker, maar binnenkort start ik met mijn nieuwe baan en verwacht ik meer op de weg te zitten. Een vriend van mij tipte Waze en nu ben ik het alvast aan het uitproberen voor over een paar maanden. Ik woon in Apeldoorn in een nieuwbouw wijk en de map kan met de kennis van mij uit deze buurt al wat aanpassingen gebruiken.

Ik heb al wat links gevonden voor het bijwerken van de kaart en zal deze ook goed doornemen voordat ik rare aanpassingen ga maken. Vragen? Ik hoor ze graag :).

Groeten,
Gerbren
Dahal12
Posts: 1
Send a message

Post by dalkruid
Hoi,
Niek (nickname dalkruid), man, 37 jaar, omgeving Delft & Rotterdam. Ik Waze alweer een tijdje, maar was op zoek naar de mogelijkheid om Waze ook als rittenregistratie in te zetten. Misschien iets om vanuit de API te doen? Iemand die dit al doet?
dalkruid
Posts: 1
Send a message

Post by daMastahF
Ik zal me ook even voorstellen, gebruik sinds kort Waze en ben woonachtig in Den Haag maak daar redelijk wat kilometers binnen de stad. Hopelijk kan ik een nuttige bijdrage leveren :-)
daMastahF
Posts: 31
Has thanked: 12 times
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by damunk
Hallo allen,

Zit nu sinds oktober op Waze maar tot nu toe alleen lurker. Woon in Limburg maar kom voor mijn werk in heel nederland. Sinds dat ik waze ontdekt heb ben ik eigenlijk niet meer te vinden in de auto zonder dat Waze op de achtergrond draait, dus alvast bedankt voor alle alerts en map edits ! :D

Heb nu zo'n 20.000km gereden maar wil ook wat meer map editting gaan doen, ik vraag me alleen af wat mensen hier als reference gebruiken bij het editten? Zijn er behalve de Wiki nog goede tips of tutorials van de mapping gurus te vinden ergens? Maar ik denk dat ik nu te ver off-topic ga :oops:
damunk
Posts: 9
Been thanked: 2 times
Send a message

Post by Danoontjepower
Goedemorgen!!

even voorstellen!

Danoontjepower,
woont in schoonhoven en pendelt sinds een paar weken iedere dag naar zijn werk met waze :) anders kan ik het ook wel vinden hoor, maar het is gewoon grappig :)

jammer genoeg kan ik niet lange stukken plannen met waze, aangezien ik begin september plan om naar frankrijk te gaan, al lijkt me de rekening die ik van de data krijg ook niet echt een thuis komer, maar daar ga ik even over nadenken :) misschien als ik hem alleen op gps zet dat het ook goed werkt? of is dat geen aanrader (of kan het niet eens?)

hopelijk kan ik mijn steentje bijdragen, ik doe iig mijn best!

Grtz
Danoontjepower
Danoontjepower
Posts: 12
Send a message

Post by davidakachaos
Hallo allemaal,

Nu ik al een paar jaar gebruik maak van Waze, dacht ik bij mezelf: laat ik ook eens op het forum kijken :P

Ik ben David Westerink, 30 jaar en iets meer dan drie jaar maak ik gebruik van Waze. Ik ben erg blij met Waze en het is vaak veeeeel beter dan welke navigatie dan ook! Met name de snelle updates van de kaart, de meldingen onderweg en natuurlijk het sociale aspect zijn perfect!

Ik zal mij eens wat actiever gaan opstellen binnen de community (zo ver de tijd het toestaat) en eens komen kennis maken op de meeting binnenkort.

Ik hoop mijn steentje te kunnen bijdragen.
davidakachaos
Area Manager
Area Manager
Posts: 134
Has thanked: 41 times
Been thanked: 54 times
Send a message
I'm sorry, did I break your concentration? I didn't mean to do that. Please, continue, you were saying something about best intentions. What's the matter? ...Oh, you were finished!

Post by davidakachaos
Vergeet ook vooral niet dat er ook de mogelijkheid bestaat om bepaalde wegen te laten 'unlocken' zodat jij de wijzigen door kan voeren, waarna de wegen weer gelockt worden. Zo doende komen de wijzigen wel op jouw naam te staan (alle beetjes helpen)

En welkom trouwens, in Assen is nog genoeg werk ;-)
davidakachaos
Area Manager
Area Manager
Posts: 134
Has thanked: 41 times
Been thanked: 54 times
Send a message
I'm sorry, did I break your concentration? I didn't mean to do that. Please, continue, you were saying something about best intentions. What's the matter? ...Oh, you were finished!

Post by davidsmit
world_agbep5cr wrote:Hoi,

Mijn naam is David Smit, ik gebruik Waze voornamelijk voor forenzen. De mogelijkheid om bij te dragen aan de kaartkwaliteit, zowel vanaf de weg als via de computer, spreekt mij erg aan.
En nu met 't goeie account :').

Goedemorgen.
davidsmit
Posts: 21
Has thanked: 5 times
Send a message