Varför blir inte kartan uppdaterad?

[ img ]

Moderators: Unholy, SverkerN, avozetta, pnylin

Re: Varför blir inte kartan uppdaterad?

Postby Meradan » Fri Nov 04, 2011 6:17 am

För tillfället ligger kartuppdateringen ganska mycket efter pga släppet av Wave 3.0. Du kan se mer information på statussidan
Meradan

Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Sv: Varför blir inte kartan uppdaterad?

Postby sweus » Sun Mar 31, 2013 6:38 pm

Jag vet egentligen inte så mycket, men de gjorde en rollback för två veckor sedan pga något problem som jag inte känner till. Kanske de inte har löst det riktigt ännu.

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
sweus
Map Raider
Map Raider

Has thanked: 21 times
Been thanked: 7 times

Re: Re: Varför blir inte kartan uppdaterad?

Postby Laakkus » Wed Apr 11, 2012 8:10 pm

onemanracing wrote:Bara jag som upplever att det är otroligt skakig routing efter updateringen?

Jag hade det också. Dom uppdaterad routing idag, måste testa igen. Måste sova först.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2
Laakkus

Has thanked: 5 times
Been thanked: 8 times

Postby BalsbyMange » Tue Nov 15, 2011 6:46 pm

onemanracing wrote:Noterade just att en väg jag körde igår kl 16:00 dykt upp i min "editerbara zon", måste vara nytt världsrekord. :shock: :)

Trist nog så har inte helgens körningar kommit in ännu, men det var ju lite längre väg så det kanske tar längre tid att cruncha.
Imorse på väg till jobbet fick jag en helt mongo route som funkat klockrent innan, nu spreds den ut fläckvis mellan massa olika vägsnuttar i närheten och gick alltså inte ens att följa... Ingen av vägarna är ändrade i editorn på flera månader. What? :?

Det är förnärvarande problem med vissa maptiles och detta kan tydligen ställa till det för navigeringen. Dem jobbar på de.

Sent from my CM7 loaded Light.
BalsbyMange

Been thanked: 2 times

Postby BalsbyMange » Thu Nov 03, 2011 9:47 pm

hurja wrote:Jag har försökt uppdatera kartan runt Falun-Borlänge men det syns inte på min iPhone. Jag har skapat en ny väg med mobilen och nu är den där som röd enkelriktad väg som jag inte kan ändra på. Vad gör jag för fel?

När gjorde du förändringarna? Kan ta upp till en vecka innan det syns i klienten.

Sent from my CM7 loaded Light.
BalsbyMange

Been thanked: 2 times

Previous

Return to Sweden [svenska]