חוקי הפורום, כללי כתיבה בפורום, ופוסטים הכרחיים לקריאה

Locked

כללים וטיפים בעקבות המעבר לפורום העולמי

Post by yaacobyy
שלום רב לכולם!
להלן רשימת השינויים וההמלצות מתוך ההודעה שפורסמה לקראת המעבר אל הפורום העולמי שרלוונטים גם לאחר המעבר.

1. ברמה אחת מעל פורום ישראל, תוכלו למצוא את הפורום Israel – ישראל ובו נמצאים זה לצד זה: פורום ישראל, וקישור אל הפורום הישן (הנוכחי).
2. במידה ויש שרשור אשר נמצא בפורום הישן ויש צורך להמשיך אותו לאחר המעבר, אנא פתחו שרשור חדש בפורום ישראל במקום המתאים, ותנו קישור לשרשור הישן (ראו גם סעיף 15). במקרים מיוחדים כאשר קיים שרשור שחשוב להמשיך ולעדכן אותו, יש לפתוח נושא חדש בפורום החדש ולהעתיק את תוכן ההודעה/ות מהפורום הישן אל הפורום החדש, ולדאוג לכך שאם קיימות הפניות לפורום הישן הן ישתנו ויצביעו לפורום החדש.
3. פורום ישראל מהווה תת פורום בתוך הפורום העולמי, ולכן הלחצנים: הצג נושאים ללא תגובות, הצג הודעות חדשות, הצג נושאים פעילים כבר לא יופיעו בפורום ישראל, אלא רק בעמוד הראשי של הפורום העולמי, והם מציגים את הנושאים מכל הפורום העולמי. על מנת לראות את הנושאים הפעילים של פורום ישראל בלבד, יש להיכנס לפורום ישראל ושם יופיעו כל הנושאים הפעילים מתחת לקטגוריות של הפורום.
4. שימו לב: חיפוש בפורום יתבצע רק בתוך הפורום החדש, ועל כן כאשר רוצים לקבל תוצאות גם מלפני שנת 2016, נדרש לבצע חיפוש נוסף גם בפורום הישן. לפחות בשנת 2016 מומלץ בחום לבצע כל חיפוש בשני הפורומים כדי לא לפספס תוצאות.
5. התכתבויות חדשות בהודעות פרטיות יש לבצע רק בפורום החדש. חיפוש של הודעות פרטיות מן העבר יתבצע בנפרד בתיבות הדואר של הפורום החדש ובתיבות הדואר של הפורום הנוכחי (הישן).
6. לכל משתמש יש לוח בקרה למשתמש. ישנן שם הגדרות שונות שאתם יכולים להגדיר לעצמכם. תחת לשונית "העדפות מערכת" קיימת הגדרת השפה שבה אתם עובדים בפורום. אם תרצו לפעול בפורום ישראל, סביר שתבחרו בעברית. בעת שתרצו לפעול בפורום העולמי באנגלית, יש להיכנס ללשונית הזו ולהחליף את הגדרת השפה ל- British English. כשמחליפים שפה מתחלפת כל התצוגה לשפה שנבחרה, וגם כיוון הכתיבה מותאם לשפה שנבחרה. שימו לב שבחירת השפה משפיעה גם על הכתיבה והקריאה של הודעות פרטיות.
7. מומלץ בחום רב להכניס Bookmark בסרגל העליון של הדפדפן אשר יפנה אתכם ישירות לפורום ישראל. ניתן (אם כי פחות נוח) להגיע אליו גם מתוך העמוד הראשי של הפורום העולמי במסלול הבא:
פורום ישראל ‹ ישראל - Community › Local Forums by Country (Language) › Israel › עמוד ראשי
כאשר הכניסה לפורום ישראל היא בלחיצה על שמו בתוך הכותרת הכחולה של הקטגוריה.
8. בממשק ההודעות בפורום קיימים לשמושכם:
- לחצן זה סימן תודה לכותב ההודעה על הודעתו (כי נתן עזרה או מידע מועיל) ולא בהכרח הסכמה לנאמר. ראו סעיף 8 כאן. אם רוצים להביע הסכמה, צריך לרשום זאת במפורש, ואין לפתוח הודעה לצורך אמירת תודה.
- לחצן styles/prosilver/imageset/icon_topic_solved_list.png לסימון שהנושא פתור (solved). אין צורך לכתוב בשם הנושא שהוא פתור/טופל, אלא רק לסמן בלחצן הייעודי לכך. הסימון יבוצע בתשובה הטובה ביותר לבעיה/שאלה, ואם אין כזו אז בהודעה הראשונה.
- לחצן לתגובה מהירה שמשמש כאשר מגיבים בטקסט בלבד (בלי קבצים, bbcode, עיצובים וציטוטים).
9. כותרת הפורום המכילה את שם המשתמש ולשוניות מעבר למפה החיה וכו' היא באנגלית. להלן ההפניות החשובות הקיימות בעת כתיבת שורות אלה בלחיצה על הכתוביות הללו:
- ABOUT – מוביל ל- "אודות" בעברית,
- SUPPORT מוביל לדף התמיכה. אם הוא באנגלית, ניתן לבחור עברית בתחתית הדף.
- LIVE MAP מוביל אל המפה החיה של ישראל.
10. קיימת אפשרות לחיפוש בתוך תיבות הדואר לפי מילות מפתח (דורש התקנת הסקריפט Search in PM). אמנם החיפוש לוקח זמן ארוך, אך לעיתים זה מאד עוזר.
11. כאשר מתעורר צורך לתת קישור להודעה הנמצאת בפורום הישן, ניתן לעשות זאת מאחר וכל הודעות הפורום הישן נשמרות וניתנות לקריאה. למרות זאת מומלץ לתת ציטוט של החלק הרלוונטי מההודעה הישנה גם בפורום החדש מהסיבה שמשתמשים שנרשמו לווייז החל משנת 2016 לא רשומים בפורום הישן ועל כן הם יהיו מנועים מלקרוא את ההודעה שנמצאת בפורום הישן.
12. הסמל שלכם וצבע השם נקבע על פי הקבוצה שהיא ברירת המחדל של כל אחד. למרות שלחלקנו קיימת אפשרות לבחור קבוצת ברירת מחדל שונה מזו שנקבעה לכם, מומלץ להישאר עם הבחירה המקורית כדי ליצור אחידות בתצוגה בפורום בין המנהלים הנמצאים באותו תפקיד ורמה.
13. במידה ונתקלתם בבעיה כלשהי עקב המעבר, אנא פרסמו הודעה בפורום החדש תחת אתר וקהילה - בעיות ובקשות, משתמשים, דירוג ונקודות. לשם כך נפתח שרשור מיוחד ויש לרכז תחתיו את כל הבעיות מהסוגים הרשומים בו.
בברכה,
מנהלי הפורום
yaacobyy
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 9973
Has thanked: 743 times
Been thanked: 2178 times

POSTER_ID:16827022

1

Send a message