Post Reply

Femke stem niet juist

Post by SuperChinees
Hallo! Ik weet niet of dit onderweg hier hoort, maar sinds een tijdje begeleid Femke je steeds te vroeg om af te slaan.
Bv, als er nog 1.7 km te gaan om rechts af te slaan, verteld Femke dat je al moet afslaan enzo.
SuperChinees
Posts: 71
Has thanked: 3 times
Been thanked: 4 times

POSTER_ID:2873998

1

Send a message

Post by Arnoniem
Ik heb dit wel vaker. Begin of eind van de instructie is dan verdwenen. Meestal heb ik dan vlak daarvoor wel iets gedaan als stem veranderen, alternatieve route berekenen of van de aangegeven route afgeweken.
Heb ook al vaker URs gezien dat bijv. de tekst "over 300m" ontbrak.
Is een bug report voor op cc als ik het goed heb.
Arnoniem
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 2279
Has thanked: 240 times
Been thanked: 484 times
Send a message
Global Champ BeNeLux Champs UAE Champs Android Beta Coordinator Middle East
CM:The Netherlands CM:U.A.E. CM:Oman CM:Thailand
https://u.cubeupload.com/Arnoniem/FsnBw8.jpg

Post by Arnoniem
Ik gebruik gewoon Femke trouwens. Het gebeurd niet heel vaak. En nadat je de TTS gereset hebt, met de code cc@tts, lijkt het alsof alle commandos eerst weer langzaam in de cache worden geladen. Dan heb ik er meer last van.

@superchinees kun je je herinneren dat je iets handmatig hebt veranderd, voordat je zo'n halve instructie kreeg? Dus aan het scherm gezeten, of van de voorgestelde route afgeweken?
Arnoniem
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 2279
Has thanked: 240 times
Been thanked: 484 times
Send a message
Global Champ BeNeLux Champs UAE Champs Android Beta Coordinator Middle East
CM:The Netherlands CM:U.A.E. CM:Oman CM:Thailand
https://u.cubeupload.com/Arnoniem/FsnBw8.jpg

Post by ArTsLeOpS
Waarschijnlijk gaat er iets op jouw telefoon niet goed. Probeer de stem eens te resetten door op cc@tts te zoeken.
ArTsLeOpS
Posts: 510
Has thanked: 142 times
Been thanked: 151 times
Send a message

Post by ArTsLeOpS
Ik denk dat er maar een optie is: de App verwijderen (incl. achterblijvende bestanden) en opnieuw installeren.
ArTsLeOpS
Posts: 510
Has thanked: 142 times
Been thanked: 151 times
Send a message

Post by Mesmilde
hallo
is er al een slimmerd die heeft uitgevogeld hoe je Waze aan de 'praat' krijgt op Windows10 mobile.
ik gebruikte het op mijn Lumia 830, gestart vanaf W 8.1 daarna geupgrade naar W10 en toen werkte het nog wel.
vervolgens een Lumia 950 aangeschaft met standaard W10 en nu praat Waze niet meer. erg jammer want het is qua actualiteit en traffic announcements een van de beste Routeapps

hoor het graag

Michiel
Mesmilde
Posts: 4
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by SuperChinees
Dank je, ik ga morgen weer kijken of het goed gaat.
SuperChinees
Posts: 71
Has thanked: 3 times
Been thanked: 4 times
Send a message

Post by SuperChinees
In heb net ff een rondje gereden en het gaat nog steeds niet goed. Bij rechte stuk geeft ze twee keer aan om links aan te houden[emoji848], terwijl er nog 1,5 km tot de volgende splitsing.
SuperChinees
Posts: 71
Has thanked: 3 times
Been thanked: 4 times
Send a message

Post by SuperChinees
Heb het net gedaan. Thanks!
SuperChinees
Posts: 71
Has thanked: 3 times
Been thanked: 4 times
Send a message

Post by SuperChinees
Ik heb het net weer, 1,7 km voor de afslag geeft ze aan om af te slaan. Ik denk echt dat een bug is zoals Arnoniem het ook ervaart.
SuperChinees
Posts: 71
Has thanked: 3 times
Been thanked: 4 times
Send a message