Get a sneak peek at whats next for Permanent Hazards on our April 7th Office Hours!

Post Reply

Editor levelin korotus

Post by Kruisaaja
Terve,
Olen yrittänyt löytää mihin pitää lähetää anomus editorlevelin korotuksesta. Tällähetkellä olen lisäillyt tietoja (aukiolo aikoja, puh. ja nettisivuja) enintään espoon seudulla oleviin kauppoihin ja yrityksiin. Ja siihen tarvitsee 2. levelin tason jotta ei tarvitse hyväksyntää. Olisin myös kiinnostunut lisäämään mökkiteitä Heinola&Asikkala alueelle missä oma mökkini on, mutta tänä vuonna ei tule käytyä enää siellä päin, niin minkä levelin tarvitsee että voi lisätä teitä missä ei ole itse ajanut? Ja miten tämä leveli on mahdollista saada? Olisin kiitollinen jos joku voisi korottaa leveliäni jos mahdollista ;)

Kiitos vastauksista etukäteen!
Kruisaaja
Posts: 9
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

POSTER_ID:16985266

1

Send a message

Post by FinToy
ranttine wrote: Tuo on pikkasen kryptistä, mutta kakkostasolle nousee automaattisesti, kun on riittävä määrä karttaeditointipisteitä kasassa. Pisteet näkee tuolta http://www.waze.com/dashboard
Pisteraja kakkoseen on 1000 edittiä.
Hmmph. Mulla näyttäis olevan tuo pistemäärä kasassa, missä tuo "ylennys" pitäisi näkyä (muualla kuin editorissa)?
FinToy
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 922
Has thanked: 324 times
Been thanked: 273 times
Send a message
Attachments
Dear lord, please give me more patience NOW!!!
Country Manager Finland | Local Champion | Waze app Betatester | Localization

Waze Finland nyt Discordissa, tule mukaan!

Post by FinToy
Hiukan aihetta sivuten (ja ei, en ole tittelinkipeä, kunhan ihmettelen ääneen), onko tuo foorumistatus (esim. "area manager") sidonnainen johonkin tärkeämpään vai vain valinta profiilissa?
FinToy
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 922
Has thanked: 324 times
Been thanked: 273 times
Send a message
Dear lord, please give me more patience NOW!!!
Country Manager Finland | Local Champion | Waze app Betatester | Localization

Waze Finland nyt Discordissa, tule mukaan!

Post by FinToy
OnttoKaiku wrote:
Nipaa wrote:Nuo closuret sais olla mun mielestä alemmalla tasolla, koska niille olis välillä kyllä käyttöä. Niillä sais reaaliaikaisia sulkuja hyvin ilmoteltua.
Suomessa ehkä näin
Tässä maassa on moni muukin juttu Wazessa ihan hanurista. Käyttäjiä on maailman mittakaavassa kourallinen ja ainakin henkilökohtaisesti kenkuttaa ihan hitosti laittaa raporttia joka on puolen tunnin kuluttua kadonnut kun yksikään (niistä kolmesta) ohi ajaneesta ei jaksanut sitä peukuttaa. :cry:
FinToy
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 922
Has thanked: 324 times
Been thanked: 273 times
Send a message
Dear lord, please give me more patience NOW!!!
Country Manager Finland | Local Champion | Waze app Betatester | Localization

Waze Finland nyt Discordissa, tule mukaan!

Post by FinToy
ranttine wrote:Pisteitä ajetaan eräajoina silloin tällöin ja jos välillä serverit yskii, niin voi kestää kauankin aikaa, ennenkuin ansaitut pisteet tulee näkyviin.

Kyllä ne tulee ennenpitkää. Kärsivällisyyttä vain :)
Tällä hetkellä meinaa taas hiukan olla kärsivällisyys koetuksella. Ei ole pariin viikkoon tapahtunut mitään. Toi mun signature ei ole mikään vitsi :P
FinToy
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 922
Has thanked: 324 times
Been thanked: 273 times
Send a message
Dear lord, please give me more patience NOW!!!
Country Manager Finland | Local Champion | Waze app Betatester | Localization

Waze Finland nyt Discordissa, tule mukaan!

Post by FinToy
Vuoden se kesti, mutta tulihan se sieltä kun vähän potkii! :) Virtuaalikahvia ja kakkua tarjolla heti työpäivän jälkeen.

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5925F1AF
FinToy
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 922
Has thanked: 324 times
Been thanked: 273 times
Send a message
Dear lord, please give me more patience NOW!!!
Country Manager Finland | Local Champion | Waze app Betatester | Localization

Waze Finland nyt Discordissa, tule mukaan!

Post by Nipaa
Yritin tuossa etsiä tietoa, että mitä lisäominaisuuksia tuossa level 4 tulee verrattuna level 3. Mistään en tuota tietoa kuitenkaan löytänyt. Laajeneeko pelkästään muokattava alue, vai tuleeko tuossa jotain uutta nippeliä käyttöön?
Nipaa
Area Manager
Area Manager
Posts: 113
Has thanked: 21 times
Been thanked: 31 times
Send a message

Post by Nipaa
Tack! Niin vähän epäilinkin.

Nuo closuret sais olla mun mielestä alemmalla tasolla, koska niille olis välillä kyllä käyttöä. Niillä sais reaaliaikaisia sulkuja hyvin ilmoteltua.
Nipaa
Area Manager
Area Manager
Posts: 113
Has thanked: 21 times
Been thanked: 31 times
Send a message

Post by OnttoKaiku
Nipaa wrote:Nuo closuret sais olla mun mielestä alemmalla tasolla, koska niille olis välillä kyllä käyttöä. Niillä sais reaaliaikaisia sulkuja hyvin ilmoteltua.
Suomessa ehkä näin, mutta menee vähän monimutkaisemmaksi maissa joissa editoria on sen verran että kypärien välistä ei ilmakuvaa näe. Siellä kun ranttisenkin total edit määrät on perus viikonlopun aikana saavutettavissa. ;)

Onhan toisaalta Virossa isompi päätieverkosto aika tiukoissa lukoissa ja käytännössä muutaman editorin perässä on teiden liittäminen näihin. (tai näin ainakin oli kun pari vuotta sitten yritin rakentaa maaseutumatkailun teitä)

Rajotteisiin on kuitenkin keksitty lääke. Pitää vaan kannustaa noita lvl5 ystävyksiä seurailemaan.
OnttoKaiku
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 615
Has thanked: 21 times
Been thanked: 305 times
Send a message

Post by Rainis_
latvamik wrote:
ranttine wrote: Tuo on pikkasen kryptistä, mutta kakkostasolle nousee automaattisesti, kun on riittävä määrä karttaeditointipisteitä kasassa. Pisteet näkee tuolta http://www.waze.com/dashboard
Pisteraja kakkoseen on 1000 edittiä.
Hmmph. Mulla näyttäis olevan tuo pistemäärä kasassa, missä tuo "ylennys" pitäisi näkyä (muualla kuin editorissa)?
Tuo taitaapi olla vanhaa tietoa. 3000 edittiä vaaditaan kakkostasoon. https://support.google.com/waze/answer/6264191?hl=en
Rainis_
Area Manager
Area Manager
Posts: 70
Has thanked: 18 times
Been thanked: 24 times
Send a message
[img]https:///c7J4Vm[/img]https://s33.postimg.org/elttwj6vj/40k.png
Entinen käyttäjänimi: RainYcoat