Post by tanjabee
Hallo allemaal,

Mijn naam is Tanja (TanjaBee) en ik ben sinds ongeveer 4 jaar Waze gebruiker. Sinds een maand ben ik op de hoogte van Slack, het forum en het actief editen van de kaart. Daarvoor heb ik wel eens wijzigingen doorgegeven of fouten gemeld. Het editen is dus niet helemaal nieuw, maar het blijft nog wel een beetje puzzelen merk ik. Inmiddels ben ik level2 editor en actief in de omgeving van Doetinchem.
Echt veel zit ik niet op de weg, maar alle beetjes helpen, dus ik draag mijn kleine steentje bij.

Allemaal de beste wensen voor 2016! en veel veilige kilometers gewenst ;)
tanjabee
Posts: 3
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by tanjabee
Welkom allemaal :)
tanjabee
Posts: 3
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by tappa
Hey
Wel zo netjes om me ook even voortestellen. Wonend in Groningen stad samen met vriendinneje en Hond Josie.
http://josiedepodenco.blogspot.com/
Mijn naam is Tappa B dat is een artiesten naam, Een jamaicaanse verbastering voor top. Met een aantal vrienden heb ik een Soundsystem waar we soms reggae en dub plaatjes draaien.
Ben daar eigenlijk de engineer dwz technicus dus soms met versterkers en dikke boxen in de weer.
http://www.journeymen.nl/

Nu al weer een een jaar bezig met Waze, Ik vind het leuk om met cartouche te stoeien en het is een grappige app voor mijn iphone. Helaas heb ik niet echt veel tijd voor waze, want ik ben begonnen met het opensource programma Blender, 3d modeleren vind ik erg leuk.
In het dagelijks leven ben ik klusjesman, en doe verschillende creative opdrachten. Ben al een aantal jaar een mini ondernemer. Opgeleid tot 3d vormgever, maar nu multidiciplinair. In de zomer ben ik vaak aan het werk op festivals.

De puntenranglijst beschouw ik tot onbelangrijk, Ik rijdt niet elke dag met mijn bestelbusje, en dan nog vaak alleen in de stad. Natuurlijk is het altijd feest als er weer een goodie wordt opgeslokt.
groeten
tappa
Posts: 48
Send a message
Area manager Groningen city, Berlingo 99 wit, iphone 3gs, imac 24' 2.4

Post by TaxiWallie
Hallo iedereen,

Na twee maanden lang alles op het forum te volgen zal ik mijzelf ook voorstellen.
Ik ben Walter, 28 jaar, woon sinds een jaar in het schilderachtige Goudriaan en, na 4 jaar studeren zonder resultaat, ben ik nu alweer 5 jaar fulltime taxichauffeur. Tijdens het studeren al 3,5 jaar taxi gereden als bijbaan en dus sinds mijn 18e ongeveer 800k aan kilometers weggereden (had ik ze maar gewazed ;) ).

Tijdens de afgelopen kerstdagen besloot de voedingskabel van mijn Garmin er na 8 jaar trouwe dienst mee op te houden en sindsdien gebruik ik dus Waze. Trouwens nooit gedacht dat een mens verslaafd kon raken aan zijn/haar navigatiesysteem maar goed. Nadat ik in twee weken bijna alle bonussnoepjes bij elkaar had gereden wilde ik natuurlijk met een schildje rond kunnen rijden. Dus toen maar die autolader gekocht en sindsdien draait Waze alle kilometers mee (ondertussen is het felbegeerde kroontje in zicht :) ).

Begin januari ben ik ook begonnen met mapediten omdat ik een aantal straten tegenkwam die nog niet bekend waren in Waze en omdat ik me in het donker in de polder een keer kapot heb gezocht naar het juiste adres omdat Waze mij ongeveer een kilometer voorbij mijn bestemming stuurde.
Ondertussen heb ik een goeie 9k aan edits en is mijn doel om level 3 te halen. Voornamelijk omdat ik dan eindelijk huisnrs kan forceren. Ik heb die 9k overigens grotendeels verkregen door heel zwijndrecht van huisnrs te voorzien. Heb ondertussen dus ook uitgedokterd hoe je als level 2 ook kan forceren ( :D ) alleen dat is nogal een geknip en geplak waarna je heel de boel weer op moet ruimen en kost op zn zachtst gezegd nogal wat tijd.

Ik wil gelijk Bogey2 bedanken voor de opbouwende kritiek en tips op mijn eerste edits. Ik had uiteraard de beginners guide e.d. gelezen maar jij hebt me gewoon heel snel en op een positieve manier op het goede spoor gebracht.
Ik heb Bogey2 zelfs een tijdlang serieus een soort bovenmenselijke gave om fouten op te sporen toegedicht totdat hij mij zelf de tip aan de hand deed van de Validator :lol:

Ik rijd overigens wekelijks minimaal 1200 km in heel de Drechtsteden, Alblasserwaard en Vijfheerenlanden. Als er dus ergens iets in de praktijk gecheckt moet worden laat het me dan gerust weten.

Groetjes,

Walter
TaxiWallie
Posts: 23
Has thanked: 3 times
Been thanked: 2 times
Send a message

Post by TaxiWallie
Hoi deeggo,

Je doelt waarschijnlijk op de busbaan bij Dordrecht CS. Ik zal er in het vervolg op letten maar vergeef me als ik het een keer vergeet ;)
TaxiWallie
Posts: 23
Has thanked: 3 times
Been thanked: 2 times
Send a message

Post by tcf600
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum, maar gebruik Waze al een tijdje met veel plezier.
Ik gebruik zowel voor werk als prive en maak behoorlijk wat kilometers in de week.
Ik woon in Tilburg en reis door heel het land.

Grt Stefan
tcf600
Posts: 2
Send a message

Post by tcf600
Bedankt voor het hartelijke welkom :)
tcf600
Posts: 2
Send a message

Post by Th4d0s
Hallo allemaal,

Ik heb vorige week Waze geïnstalleerd na een melding die ik op Google Maps boven water zag komen die in de "traditionele" verkeersinfo weer eens nergens te bekennen was. De laatste tijd meer regel dan uitzondering op mijn woon-werk route (A12 - A2). Ik zal aan het melden van verkeerssituaties zeker een bijdrage leveren en ik hoop ook nuttige bijdragen te kunnen leveren op het gebied van de mapping.

Ik woon in de regio van Woerden.
Th4d0s
Posts: 15
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times
Send a message

Post by The_Guide
Hallo,

Mijn naam is Guido en sinds een tijd gebruik ik Wave om slimmere routes te kunnen rijden. In de buurt van mijn huis heb ik inmiddels een paar kleine straatnaam-aanpassingen gedaan want het viel me op dat die niet correct waren.

Het feit dat Waze door de community onderhouden wordt staat me erg aan en daar waar mogelijk wil ik graag mijn bijdrage leveren.
The_Guide
Posts: 2
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by Theetjuh
Mathé hier, woonachtig in Hoogeveen en nog druk aan het testen of Waze wel iets voor me is :)
Theetjuh
Posts: 4
Send a message