Post by ThermoFles84
Hallo allemaal,

Ik ben Johan, woonachtig in Maasticht. Ooit met Waze in aanraking gekomen omdat ik geen zin had om TomTom te betalen op de mobiel. Ik gebruik Waze nu al een aantal jaar, en ben er tot op heden zeer tevreden mee. Het leek me leuk om een bijdrage te leveren aan de Waze community en Zuid-Limburg een beetje up-to-date te houden.
ThermoFles84
Posts: 2
Send a message

Post by ThermoFles84
Hallo mede-wazers,
Ik ben Johan, ben 34 en woon in Maastricht. In het dagelijks leven werkte in bij de stadreiniging, maar wegens lichamelijke klachten inmiddels helaas afgekeurd (veel te jong ja, ik weet het :lol: ). Anyways, autorijden is mijn passie en vandaar dat ik dan nog wel eens ergens kom. Ik scheur over de weg in een Subaru Legacy, of een Mitsubishi Spacestar. Ik heb waze altijd aan staan als ik aan het rijden ben. Zo krijg ik ook melding als me de moed in schoenen zakt waardoor die zwaarder word. Ik gebruik waze eigenlijk al sinds 2014, maar heb me pas aangemeld als editor omdat er bij mij de omgeving nogal wat gaat veranderen, en ook om de druk een beetje bij de anderen proberen weg te nemen.
Oja, ik woon samen en heb 2 prachtige kids ;)

Groeten Johan, aka ThermoFles84
ThermoFles84
Posts: 2
Send a message

Post by TheSentinel
Dan zal ik ook maar even. :)

Mijn naam is Patrick, oorspronkelijk kom ik uit Rotterdam, maar sinds 2000 woon ik in het altijd pittoreske Nieuw Scheemda. Nou, is er een kans, dat je daar nooit van gehoord hebt, maar dat ligt dus tussen Winschoten en Appingedam in, en heeft 380 inwoners.
Ben 43 jaar, en altijd al topo gek geweest. In 1984 was ik al bezig met "navigatie" op de commodore 64. :mrgreen:
Techniek heeft niet stil gestaan, dus mijn auto zit vol mijn navigatie, Navigon, Garmin en Iphone staan gebroederlijk op het dashboard van mijn auto... :oops: '
Waze is voor mij een mooie kans om mijn topo hobby weer wat uit te breiden. Op dit moment ben ik area manager in het Oldambt gebied, oftewel de voormalige gemeentes Winschoten, Scheemda en Reiderland, en voor de beeldvorming het uiterste noordoosten van Nederland.
Valt nog genoeg voor mij te doen hier, nog erg weinig plaatsen met straatnamen. Op dit moment heb ik Scheemda, Nieuw Scheemda,'t Waar, Noordbroek, Midwolda en Nieuwolda benaamd, en Winschoten staat voor mij op de planning.
Voor de rest heb ik nog een "uitdaging" met het project Blauwestad, waarvoor een aantal jaren geleden weilanden onder water zijn gezet, waarbij het wegennet ingrijpend veranderd is.
En daarnaast druk aan het leren hoe alles moet. Wat dat betreft heb ik een uitdaging bij een rotonde bij Winschoten, 5 aftakkingen, wegen die omgeleid zijn, wegen die nu doodlopen, daar komen nog wat vragen van mij hier op het forum ...

Mochten jullie meer willen weten, vragen staat vrij. ;)
TheSentinel
Posts: 709
Has thanked: 9 times
Been thanked: 30 times
Send a message
Vakantie : Inpakken en weg Wazen.

Post by TheSentinel
Hallo Steffan,

leuk om er een collega Wazer/AM in het noordoosten erbij te hebben ! :P
Er is hier nog genoeg te doen .... :)
Als jij Bellingwedde e.o. kan doen, zou dat erg mooi zijn, is voor mij wat onbekender gebied.
Misschien wel handig als we even via PB contact houden met wat we van plan zijn ?
Op dit moment ben ik bezig om wat "beginnersfoutjes" van mij recht te zetten, zojuist Scheemda afgerond. Ga nu eerst Heiligerlee benamen en de wegen goed indelen, daarna ga ik richting het Noorden : Midwolda en Nieuwolda.

Succes en veel plezier met Waze !
TheSentinel
Posts: 709
Has thanked: 9 times
Been thanked: 30 times
Send a message
Vakantie : Inpakken en weg Wazen.

Post by TheSentinel
Hallo Eduard, welkom bij Waze en leuk om er weer een Groninger er bij te hebben.
Je zal me ongetwijfeld wel een keer voorbij zien Wazen :)

Succes en veel plezier
TheSentinel
Posts: 709
Has thanked: 9 times
Been thanked: 30 times
Send a message
Vakantie : Inpakken en weg Wazen.

Post by TheSentinel
Waze welkom hier !

Denk dat de app wel gaat bevallen, we doen allemaal ons best om alles zo volledig mogelijk te krijgen.

Succes ! :)
TheSentinel
Posts: 709
Has thanked: 9 times
Been thanked: 30 times
Send a message
Vakantie : Inpakken en weg Wazen.

Post by TheSentinel
Welkom Dinand,

succes met Waze, als er vragen zijn, dan weet je ons wel te vinden ! :)
TheSentinel
Posts: 709
Has thanked: 9 times
Been thanked: 30 times
Send a message
Vakantie : Inpakken en weg Wazen.

Post by TheSentinel
Hoop nieuwe namen weer :) Welkom iedereen !
TheSentinel
Posts: 709
Has thanked: 9 times
Been thanked: 30 times
Send a message
Vakantie : Inpakken en weg Wazen.

Post by TheSentinel
Welkom bij Waze ook ! :)
In welke regio ben je actief ?
TheSentinel
Posts: 709
Has thanked: 9 times
Been thanked: 30 times
Send a message
Vakantie : Inpakken en weg Wazen.

Post by TheSentinel
Alle nieuwkomers : Waze Welkom ! :)
TheSentinel
Posts: 709
Has thanked: 9 times
Been thanked: 30 times
Send a message
Vakantie : Inpakken en weg Wazen.