Get a sneak peek at whats next for Permanent Hazards on our April 7th Office Hours!
Post by kumiankka
jykke76 wrote:Moro,
Olen uusi täällä ja siksi ehkä tyhmä kysymys. Onko jossain listattuna area managerit? Esim. kuka on Loppi-Hyvinkää-Riihimäki omalla alueella manageri?
Tervetuloa joukkoon! :)

Jos asiasi koskee 54-tielle raportoimiasi nopeusrajoituksia, niin pystyt korjaamaan ne itsekin. Tietä ei ole lukittu ylemmälle tasolle. Jopa Hämeenlinnanväylä on tuossa kohtaa 1-tasolla :!: Muutama pohjoisempana oleva nopeusrajoitus vaatii 4-tason editorin apua. Kysy neuvoa tuolla yleisemmällä alueella jos et uskalla heti käydä käsiksi isoihin teihin.
kumiankka
Map Editor - Level 5
Map Editor - Level 5
Posts: 955
Answers: 1
Has thanked: 197 times
Been thanked: 426 times
Send a message


Post by Matkooja
Laiteltu hakemusta sisään Pohjois-Savon/Keski-Suomen alueelle, mitä on tullu hangattua syntymästä asti ja sama jatkuu edelleen.  :D
 
Matkooja
Map Editor - level 2
Map Editor - level 2
Posts: 1
Has thanked: 2 times
Send a message
Editor - Rank 2 // Area Manager // iOS Beta Tester // Localizer // Central Finland and North Savo https://icons.iconarchive.com/icons/wik ... g-icon.png

Post by mmaraa
Laitoin hakemusta mökkihuudeilta Kouvolan seudulta, jossa tulee liikuttua välillä reippaamminkin.  8-)
 
mmaraa
Posts: 3
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by NiilaKata
Hakemusta laitettu Satakunnan alueelle. :)
NiilaKata
Posts: 7
Has thanked: 3 times
Been thanked: 2 times
Send a message

Post by NiilaKata
latvamik wrote:Mainiota! Täppäilenkin sitten viikonloppuna rapsoja oikein urakalla :D
Ei taida vaan missään tapauksessa ihan viikonlopuksi ehtiä nuo oikeudet mutta täppäile pois, kyllä ne pyynnöt siellä mua ja oikeuksia odottavat ensi viikkoonkin... ;)
ranttine wrote:Saako vielä permalinkin tuohon alueeseen? Ihan ystävällistä sinänsä pistää kulmien koordinaatit, mutta se linkkikin tarvitaan :)
Satakunnan alue on sen verran pystymallinen, että järkevän alueen valitseminen yhdellä permalinkillä menee melko hankalaksi. Vai myönnetäänkö muokkausalue noiden antamieni koordinaattien perusteella ja permalinkki on lähinnä ohjeellinen ja suuntaa antava? Jos varsin suuntaa antava linkki riittää, niin tässä olisi sellainen, joka kattaa suunnilleen koko Satakunnan (+ runsaasti Pirkanmaata sun muuta). :)
https://www.waze.com/fi/livemap?zoom=9& ... n=22.11548
NiilaKata
Posts: 7
Has thanked: 3 times
Been thanked: 2 times
Send a message

Post by NiilaKata
latvamik wrote:Mulla on toi Meri-Porin alue jo kontollani joten päästään yhdessä taistelemaan siellä paremman navigoinnin puolesta :D
Itse olen juurikin Meri-Porin alueelta kotoisin, joten se on tietenkin lähellä sydäntä. Jonkun verran olen siellä jo koettanutkin hääräillä ja tiestöä kartoittaa.. 8-)
NiilaKata
Posts: 7
Has thanked: 3 times
Been thanked: 2 times
Send a message

Post by NiilaKata
ranttine wrote:Koordinaattien perusteella pistetty etiäpäin. Pitäis tulla voimaan päivän parin sisällä.
Onkohan koordinaatit siirtyneet jossain hämärässä muodossa vai enkö vain osannut laittaa niitä hakemukseen oikein? Nyt kun alue on myönnetty ja se on aktivoitunut, niin lopputuloksena on ainoastaan pienen pieni pläntti Nakkilasta koilliseen. :lol:

Menisikö uusi yritys suoraan tätä kautta? ;)
Tässä olisi uudet tarkistetut koordinaatit suorina livemapin linkkeinä:
NW-kulma: https://www.waze.com/fi/livemap?lat=62. ... =21.130843
SE-kulma: https://www.waze.com/fi/livemap?lat=60. ... =23.078179

Kiitos ja anteeksi jo etukäteen! :)
NiilaKata
Posts: 7
Has thanked: 3 times
Been thanked: 2 times
Send a message

Post by NiilaKata
Hakemusta laitettu vetämään Lahden seudulle.
NiilaKata
Posts: 7
Has thanked: 3 times
Been thanked: 2 times
Send a message

Post by NiilaKata
ranttine wrote:
NiilaKata wrote:Hakemusta laitettu vetämään Lahden seudulle.
Pistetty OK-leiman kanssa eteenpäin.
En tiedä haenko näitä alueita jotenkin väärin, mutta nyt kävi samoin kuin aiemmin tuon Satakunnan alueen kanssa. Alue on kyllä myönnetty permalinkin keskipisteeseen, mutta pinta-ala on vaan melkoisen pikkuinen, täytyy oikein silmiä siristellä että sen löytää. :shock: :D

Tässä vielä hakemukseen laittamani koordinaatit/linkit:
Voisitteko laittaa korjauspyyntöä matkaan, kiitos!
NiilaKata
Posts: 7
Has thanked: 3 times
Been thanked: 2 times
Send a message