Get a sneak peek at whats next for Permanent Hazards on our April 7th Office Hours!

Post Reply

Fartkameror

Post by BalsbyMange
Tjena

Nån mer än jag som har problem med att lägga till fartkameror eller rättare sagt få dem att stanna kvar på kartan mer än ett par dagar?
BalsbyMange
Posts: 256
Been thanked: 3 times

POSTER_ID:148943

1

Send a message
Area Manager Kristianstad, Skåne and Blekinge Sweden
iPhone 5, iOS 7

Post by BalsbyMange
Får inte till de riktigt med fartkameror, men samtidigt verkar de som om fler har detta problem. Hur mänga jag än lägger till så syns dem bara i min telefon.
BalsbyMange
Posts: 256
Been thanked: 3 times
Send a message
Area Manager Kristianstad, Skåne and Blekinge Sweden
iPhone 5, iOS 7

Post by BalsbyMange
Har äntligen fått ett par kameror att fastna, men jag kan fortfarande inte se dem i cartouche.
Klienten varnar för dem och dem dyker upp efter en nyinstallation av klienten

Kan någon se dessa, en av dem ska finnas här:
http://world.waze.com/cartouche/?zoom=5 ... FFTFFTTTTT
BalsbyMange
Posts: 256
Been thanked: 3 times
Send a message
Area Manager Kristianstad, Skåne and Blekinge Sweden
iPhone 5, iOS 7

Post by naesstrom
hmm, jag åker förbi en varje morgon men den verkar finnas kvar... kanske är någon polis som åker runt och trycker "Inte där" :D

kan kanske vara att den inte är inmatad i cartouche visserligen, har för mig att jag var in där och fyllde i vilken fart den hade! annars kanske den bara finns kvar lokalt i din telefon eller något liknande?

[edit]
Kollade upp det själv med och såg inga i Cartouche men jag hittade en tråd att det verkar vara en bugg. Förhoppningsvis fixar Itamar till det nu när han uppdaterar servern :D
naesstrom
Posts: 685
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by naesstrom
Tomt för mig... för mig har det inte fungerat sedan någon gång i Januari... jag han lägga till ett par i närheten av mig som då syntes i Cartouche... men sedan blev det helt tomt :(
naesstrom
Posts: 685
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by naesstrom
Upptäckte idag att fartkamerorna syns i Cartouche nu, ni som har rapporterat några eller har inom era områden passa på att uppdatera hastigheterna på dom!

Farten anges i mph men här (http://zxz-rally.110mb.com/art/wartosci/converter.htm) finns en lättanvänd omvandlare!
naesstrom
Posts: 685
Been thanked: 1 time
Send a message