Post by trumpimar
Hallo allemaal,

Mijn naam is Marc en ik rij vooral in de omgeving van Enschede en Almelo. 29 jaar oud en werkzaam in de productieautomatisering.

Ik kwam bij Waze terecht omdat ik zag dat ze waren overgenomen door Google en ik dacht, die app ga ik eens proberen. Ik vind het concept erg veelbelovend en hoop dat de basiskaarten zelfs nog beter gaan worden icm de data van Google en hun mapmaker.
Wat de kaarten betreft: zijn er uberhaupt wat mensen die hier in Twente rondrijden? Als ik de staat van de kaarten zie schrik ik daar nog wel een beetje van. Er ontbreken veel straatjes, vooral straten die doodlopen of voor beperkt verkeer zijn. Behoorlijk wat werk aan de winkel dus. Ik heb iig mijn eerste edits al gepost.

Groeten,
Marc
trumpimar
Area Manager
Area Manager
Posts: 209
Has thanked: 20 times
Been thanked: 14 times
Send a message

Post by trumpimar
Dank jullie wel.
Ja hoor, ik heb wel wat voorbeelden. Hieronder een paar ontbrekende straatjes in de wijken Ruwenbos en Boswinkel in Enschede. Het zijn inderdaad doodlopende straatjes, maar het zijn wel net de details die de kaart compleet maken.
Dat hoop ik niet. Over het algemeen is onze kaart veel beter.
@petervdveen, ik ben wel benieuwd waarom je dat zegt. De kaarten van Google bevatten veel meer detail en ook daar heb je een manier om zelf de kaarten bij te werken, vergelijkbaar aan Waze. Een samenwerking tussen de 2 diensten zou mijns inziens toch de kwaliteit ten goede moeten komen.

http://content.screencast.com/users/Mar ... 1_0853.png
trumpimar
Area Manager
Area Manager
Posts: 209
Has thanked: 20 times
Been thanked: 14 times
Send a message

Post by trumpimar
Hoi Kevin,
Welkom. Mooi dat je al plezier ondervindt aan het gebruik van Waze.
Als je nog vragen hebt, laat maar weten.

Groeten,
Marc
trumpimar
Area Manager
Area Manager
Posts: 209
Has thanked: 20 times
Been thanked: 14 times
Send a message

Post by trumpimar
Hoi Marcel en welkom vanaf de andere kant van het land.

Groeten, Marc
trumpimar
Area Manager
Area Manager
Posts: 209
Has thanked: 20 times
Been thanked: 14 times
Send a message

Post by trumpimar
Welkom Peter,
Veel succes.

En Tim, misschien moet je hem niet meteen in het diepe gooien met een blok beton aan z'n voeten...Utrecht centraal.... :?
trumpimar
Area Manager
Area Manager
Posts: 209
Has thanked: 20 times
Been thanked: 14 times
Send a message

Post by trumpimar
Hoi Kailash,

Ook welkom. Veel succes met editten.
trumpimar
Area Manager
Area Manager
Posts: 209
Has thanked: 20 times
Been thanked: 14 times
Send a message

Post by TwanVeugelers
Hallo Wazers.

Op dit moment ben een redelijke newbie, aangezien ik Waze nu ongeveer twee weken gebruik.
Alhoewel ik al langer een Android telefoon bezit, was ik Waze niet eerder tegengekomen.
Wel Flitsmeister, Igo, Sygic, Maps etc.

Dan nog wat pers. info.
Samen met mijn vrouw woon ik in Venlo, en werk in Venray als Technisch Applicatie Beheerder.
In 1975 ben ik geboren, wat me momenteel 37 jaar oud maakt.
Mijn huidige auto is een Fiat Stilo.
En mijn telefoon is een HTC One X.
Mijn grote hobby is handboogschieten.

tot zover,
grtz,
Twan
TwanVeugelers
Posts: 11
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by type4-tuning
Beste allemaal,
Was al een jaartje Wazer, maar door recente upgrade van iOs 6 naar 7 (verplicht door de ICT op mijn werktelefoon) was ik alle info kwijt. Ja ja, domdomdom.
Enfin, ben dus opnieuw aangemeld (al sinds 9 dagen, althans vlgns username op de iPhone, maar hiernaast zie ik pas 2 dagen(????)).

Rijd vanaf Rockanje naar werk op de Maasvlakte, niet zo'n end dus.
Kan kiezen of ik een Honda, een Seat of een zwaar gemodificeerde VW kever uit 73 pak.
Hoop nog op vele gezonde kilometers.
type4-tuning
Posts: 5
Has thanked: 1 time
Send a message

Post by u145495
Hallo woon in België gepensioneerdeneerd
Heb waze gedownload rijd met een peugeot 308
Maar ben nog aan het zoeken hoe waze juist werkt
u145495
Posts: 4
Send a message

Post by Ultimato
Hoi,

Ik ben Ultimato, in het dagelijks leven bekend onder de naam Yoeri en woonachtig in Alphen aan den Rijn. Vanwege mijn werk als kwaliteitsmanager rij ik zo ongeveer het halve land door van en naar opdrachtgevers (voornamelijk in de late uurtjes en de ochtendspits) wat een hoop kilometers oplevert.
Regelmatig zag ik bij GoogleNow meldingen van afsluitingen, werkzaamheden etc langskomen die waren gemeld door Waze gebruikers echter stond ik daar (onder het rijden...) nooit echt bij stil.

2 nachten terug echter met een Italiaanse gast op het werk staan praten die helemaal enthousiast was over Waze en vond dat Nederland veel en veel actiever moest worden.
Aangezien ik altijd open sta voor suggesties en verbeteringen tijd voor wat Google werk dus.
Gisteren na mezelf te hebben ingelezen de app geïnstalleerd en onderweg naar het werk aangezet. Helaas bedacht ik mezelf pas halverwege dat de app nog uit stond... dus daar moet ik nog op gaan letten.

Inmiddels ook de weg naar de map editor gevonden en zeker van plan daar ook met enige regelmaat mijn licht op te laten schijnen.
Ultimato
Map Editor - Level 1
Map Editor - Level 1
Posts: 15
Has thanked: 1 time
Send a message