Get a sneak peek at whats next for Permanent Hazards on our April 7th Office Hours!
Post by DengKao
Goed je te zien Huub, en blij weer een editor in Overijssel/Twente er bij te hebben.

Grtn,
DengKao
DengKao
Posts: 87
Has thanked: 31 times
Been thanked: 24 times
Send a message

Post by DengKao
Welkom ook hier @jderkaifi en voor je het weet heb je er een hobby bij. Grtn Dennis


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
DengKao
Posts: 87
Has thanked: 31 times
Been thanked: 24 times
Send a message

Post by DengKao
Hai Wazer Kees,
leuk je hier te mogen begroeten. Volgens mij had ik vandaag ook al een post jouw kant opgedaan aangaande de mapupdate.

Anyhow wij rijden een groot deel hetzelfde traject. Ik rijd van de A1 van Enter/Rijssen naar Apeldoorn.

Welkom, kijk rond, stel vragen en als je hulp nodig hebt is het handig als je je aanmeldt op Slack:
http://bit.ly/SlackInviteBNL

Groeten,
Dennis
DengKao
Posts: 87
Has thanked: 31 times
Been thanked: 24 times
Send a message

Post by DengKao
Moi Michel, dat klinkt Grunn's ;-)
Welkom op het forum.
Is Groningen ook de regio waar je het meest actief bent?
Wilde je ook de kaarten bewerken?
Vwb je autoradio...das een kwestie van smaak denk ik.
Geluidskwaliteit, vermogen, din, budget, Apple Carplay hadden we al ;-)
DengKao
Posts: 87
Has thanked: 31 times
Been thanked: 24 times
Send a message

Post by Dennisweetwat
Hallo,

Ik ben Dennis en kom uit Grootebroek.
Rijd nu 20 jaar door heel Nederland als service technicus. Ken de meeste wegen doordat we voorheen geen route planners hadden.
Ik zie veel potentie in Waze en kreeg ooit dit tip van een oud klasgenoot die in België professionele systemen verkoopt aan bedrijven.
Hoop een stukje hulp te kunnen beiden en heb nog wel wat ideeën qua route planning.
Werk 4 dagen in de week en rijd zo'n 55000 km/jaar ..
Dennisweetwat
Posts: 10
Has thanked: 2 times
Send a message

Post by derGomez82
Hallo allemaal,

Ik ben Pieter, 30 jaar, woon in Waddinxveen en rijd ongeveer 35.000 km per jaar in mijn 2010 Astra Station 1.7 TDI van de zaak.
Voor mijn beroep ben ik Service Engineer, wat inhoud dat ik elke dag bij verschillende klanten langs moet en hierdoor nogal verschillende wegen rijd.
Omdat ik vaak dus ook aan het begin en einde van een werkdag, van/naar huis en van/naar onbekende plaatsen moet rijden en niet altijd de drukke wegen daartussen ken, en het navigatiesysteem in mijn eigen auto me constant om wil laten keren, als ik een onverwachte afslag maak, maak ik dankbaar gebruik van Waze.

Ook ik maak graag wijzigingen in de kaarten, waar ik zelf fouten tegen kom, of als ik meldingen zie van andere gebruikers waar ik zelf bekend met de wegen ben (of als Google Streetview voldoende aanwijzingen geeft om met zekerheid wijzigingen aan te brengen :))
derGomez82
Posts: 43
Has thanked: 13 times
Send a message

Post by Desbarts
Hallo, ik stel me even voor. Ik ben Bart, 16 jaar oud en kom uit het pittoreske (not) Lelystad. Ik vind kaarten altijd al interessant en het lijkt me daarom ook leuk om te helpen waze te verbeteren. Ik heb zelf een brommer rijbewijs en een brommer. Navigeren doe ik dan ook alleen op de bijrijdersstoel :lol:
Ik hoop zo snel mogelijk in een hoger level te komen zodat ik ook echt dingen kan aanpassen. Ik heb btw al ervaring met OSM in JOSM.
Desbarts
Posts: 5
Has thanked: 1 time
Send a message
Bart Kromwijk | @desbarts
Area Manager [L2] Lelystad - Dronten

Post by DeviousG2
Ik ben Dirk, liftmonteur in omgeving Rosmalen en hier dus ook veel onderweg.
Voor werk rij ik in een Ford transit connect 2012
prive rij ik een Volkswagen T3 syncro 1991 en een Volkswagen Golf cabriolet GTD 1985

Waze:
net 2 weken actief
4245 punten
Mijn Ranking is 3673.317
DeviousG2
Posts: 15
Has thanked: 2 times
Send a message

Post by dgerritsen95
Hallo Allemaal!
Inmiddels gebruik ik Waze al een tijdje, en blijf erg blij met dit systeem!
Het lijkt me erg leuk om ook een bijdrage te leveren aan de juistheid van de kaarten en de navigatie.
Ik woon en werk in Noord Holland dus zal in die omgeving ook de meeste wijzigingen gaan doen.
dgerritsen95
Area Manager
Area Manager
Posts: 12
Has thanked: 5 times
Been thanked: 2 times
Send a message

Post by DGloudemans
Aangenaam Waze addicts,

Danny uit Zeeuws-Vlaanderen, ik gebruik waze op mijn BlackBerry Q10, via Android runtime. Leuke app, en rij er elke dag mee. Dit ook omdat door mijn getrokken banden mijn KM teller niet gelijk loopt dus is Waze me hulp om me snelheid goed te zien.
DGloudemans
Posts: 4
Been thanked: 1 time
Send a message