Post by ranttine
Välitien tiedon tuoreista lokeista etiäpäin. Kiitos :)
Akunsäästäjästä:
Aktivoituu kun nämä pätee

* Enough time has passed since navigation has started (30 seconds)
* Enough time has passed since the last tap on the screen (30 seconds)
* Enough time has passed since last route recalculation (30 seconds)
* Phone is not charging (unless keep battery saver on while charging is ON)
* Distance from next turn/destination is long enough (1.5 or 3 kilometers respectively)
* No alert or popup is being displayed
* Vehicle is moving above a minimum speed (40 km/h)

..ja vielä se akun latauksen raja: alle 25%
ranttine
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 1992
Has thanked: 585 times
Been thanked: 474 times
Send a message

Post by ranttine
Tää on hankala keissi... luulen, että jossain kohdassa wazen koodia on muistivuoto, mikä aiheuttaa sen että softa kaatuu piiitkän ajon aikana, mutta toimii vallan mainiosti lyhyemmillä etapeilla.

Wazehan on luotu nimenomaan kaupunkisukkulointia varten ja nämä pitkät legit on tavallaan väärinkäyttööä - ja sen takia ei pitkiä testejä wazen toimesta pahemmin tehdä.

Ikävin näistä pitkän matkan oireista on huomaamaton jumittaminen. Kartta vaan lakkaa liikkumasta ja jos sitä ei huomaa, niin voi missata käännöksen matkan varrella.
ranttine
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 1992
Has thanked: 585 times
Been thanked: 474 times
Send a message

Post by ranttine
Bugittomille rapsoille ei oo tarvetta. Hyvä jos on tullut stabiilimmaksi :)
ranttine
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 1992
Has thanked: 585 times
Been thanked: 474 times
Send a message

Post by ranttine
Huteralta vieläkin vaikuttaa pitemmillä matkoilla. Ehkä aavistuksen parempi, kun ennen meni turvalleen viimeistään puolentoistatunnin ajon jälkeen, jos nykyään kestää jo 2... Ajojen ilmestyminen editoriin voi kestää jokusen päivän, mutta juhannuksesta on jo aikaa. Pistän esko73:n puuttuvista ajoista tietoa ylemmäs.
ranttine
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 1992
Has thanked: 585 times
Been thanked: 474 times
Send a message

Post by ranttine
Mulla kaikki ajot olla näkyvissä 25. päivään asti. Sen jälkeen tyhjää, vaikka ajeltu on joka päivä.
ranttine
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 1992
Has thanked: 585 times
Been thanked: 474 times
Send a message

Post by ranttine
Mulla ei näy yhtäkään ajoa sitten 25.6 :/
ranttine
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 1992
Has thanked: 585 times
Been thanked: 474 times
Send a message

Post by ranttine
Pitkät ajot ovat olleet kompastuskynnys jo vuosia. En pidättäisi henkeä, että korjaantuu ihan lähiaikoina. Isoja uudistuksia on tapahtumassa: kartan renderöinti OpenGL:llä - taitaa olla jo viimeisimmässä virallisessa versiossa? Kaikki valikot menee uusiksi (pelkästään beta tällä hetkellä). Jos noista tulee apua pitkän matkan pystyssä pysymiseen, niin hyvä niin, mutta puhdasta sattumaa...
ranttine
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 1992
Has thanked: 585 times
Been thanked: 474 times
Send a message

Post by ranttine
Mulla viimeisin ajo on eilisaamulta. Suhtkoht hyvin ajan tasalla. Viimeksi kun rapsan laitoin, sen ilmestyminen kartalle kesti muutaman päivän.
ranttine
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 1992
Has thanked: 585 times
Been thanked: 474 times
Send a message

Post by ranttine
Mulla on pysynyt pystyssä aika hyvin viimeaikoina (betaversio). Ajettu Espoo - Kuusamo - Espoo ilman yhtäkään kaatumista. Ajoista jää tallentumatta kyllä liian paljon. Waze tutkii asiaa ja toivottavasti korjaantuu.
Mutta beta siis pysyy hyvin pystyssä. Kunhan seuraava versio julkaistaan, niin pitäisi olla tukevampi.
ranttine
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 1992
Has thanked: 585 times
Been thanked: 474 times
Send a message

Post by ranttine
Jyyke wrote:
ranttine wrote:Mulla on pysynyt pystyssä aika hyvin viimeaikoina (betaversio). Ajettu Espoo - Kuusamo - Espoo ilman yhtäkään kaatumista. Ajoista jää tallentumatta kyllä liian paljon. Waze tutkii asiaa ja toivottavasti korjaantuu.
Mutta beta siis pysyy hyvin pystyssä. Kunhan seuraava versio julkaistaan, niin pitäisi olla tukevampi.
Hetkinen, onko toi betaversio jossain yleisessä testauksessa? Voisin ajaa pari testirinkiä silläkin.
Ei ole, mutta tämän hetkinen beta pitäis tulla jakeluun hetkenä minä hyvänsä, ellei ole jopa jo julkaistu. Versionumero tässä, mikä nyt mulla käytössä on 4.52.1.0. Tuohon kun vertailee, niin jonkun käsityksen saa. Tämä siis viimeisin. Jos ei ole debug-tilaa päällä, versionumeron näkee Asetukset->Tietoja. Siellä pitäisi näkyä Release-numero.
ranttine
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 1992
Has thanked: 585 times
Been thanked: 474 times
Send a message