Post by Dr_Jefferson
Hallo,

Ik ben Jeffrey, 26 jaar uit Zoetermeer.
Ik werk als goederentreinmachinist in de haven van Rotterdam en rijd dan ook vaak daar rond met de auto.

Ik was eigenlijk vooral naar het forum gekomen omdat ik wat wegen op spooremplacementen wou maken maar steeds een fout melding krijg ("Je hebt geen toestemming om enkele van je wijzigingen door te voeren"). Maar toen ik dit topic zag besloot ik me eerst maar eens voor te stellen :P
Dr_Jefferson
Posts: 3
Send a message

Post by dreijer
Ik ben Gerrit Jan en redelijk nieuw met Waze. Ik vind het leuk om kaarten bij te houden, dat deed ik ook al van tijd tot tijd met OpenStreetMap en OpenSeaMap.
Ik weet eerlijk gezegd nog niet hoeveel ik Waze zal gebruiken voor navigatie, ik heb ook nog drie uitstekende Garmin GPS'en, waarvan twee eigenlijk vooral op zee gebruikt worden.

Ik ben een kleine ondernemer en maak behoorlijk wat kilometers in Nederland en het buitenland.

Mijn "wazegereedschap" is een Samsung S4 en het laatste model Chrysler Grand Voyager. Dat word binnenkort dus een Lancia Grand Voyager of wellicht een Jeep Grand Cherokee.
dreijer
Posts: 1
Send a message

Post by Duikeend
Hallo,
Ik ben Bernard en woon in België. Ik weet niet of er Belgen op dit forum zitten.
Waar kan ik mijn vragen over Waze kwijt. Liefst in het Nederlands, want Engels is niet mij voorkeurstaal.
Duikeend
Posts: 3
Send a message

Post by Dutchdirt
Hallo, ik ben Peter uit Utrecht. Vanaf vandaag ben ik baby-wazer af en ik popel om mee te helpen aan de map edits.
Dutchdirt
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 1006
Has thanked: 303 times
Been thanked: 293 times
Send a message

Post by Dutchdirt
Ultimato wrote:Dat is wel de snelste manier om te leren zwemmen :twisted:

ohja.. Welkom Peter
Utrecht Centraal daar kom ik niet vaak met de auto, ik rijd namelijk liever dan dat ik stilsta. Maar kom maar op met de uitdaging.
Dutchdirt
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 1006
Has thanked: 303 times
Been thanked: 293 times
Send a message

Post by Dutchdirt
Welkom skidak,
Heb je edits in het Utrechtse al meegekregen. Keep up the good work.

Sent from HTC_M8
Dutchdirt
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 1006
Has thanked: 303 times
Been thanked: 293 times
Send a message

Post by Dutchdirt
Welkom aan Iedereen en een speciaal welkom voor Jos,
Je schreef een leuke introductie en het toeval wil dat ik een lvl2 editor ben die enkele van je edits moest goedkeuren (na wat aanpassingen). Ik ga je nog een PM sturen met de door mij gewijzigde zaken. Keep up the good work.
Dutchdirt
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 1006
Has thanked: 303 times
Been thanked: 293 times
Send a message


Post by Dutchdirt
En natuurlijk ook een warm welkom voor KiekerJan

Sent from HTC_M8
Dutchdirt
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 1006
Has thanked: 303 times
Been thanked: 293 times
Send a message