rocka_fett wrote:som ny Wazare så ser jag lite brister på "mina vägar" alltså de som jag kör på runt umeå...
försöker editera påfarter efter e12 västerut runt brattby...
men e12 är låst. kan någon hjälpa mig att låsa upp denna så jag kan fixa till dessa...
Tacksam för hjälp!
// Kenneth
Hej Kenneth, det har varit lite struligt i Umeå ett tag med olika viljor och standarder men förhoppningsvis kan vi samsas i stan

om du är ny som redigerare skulle jag vilja be dig att inte starta med dom största vägarna och börja redigera dom, är det felaktigheter ska dom naturligtvis rättas upp! Sänd gärna en felrapport via appen och skriv lite info, jag tittar i alla fall ett par gånger i veckan för närvarande i Umeå.
Om det är påfarter / avfarter som saknas och du inte kan koppla dom gör allt utom att koppla och posta sedan i forumet eller sänd felrapport så ordnar jag eller någon annan till det fram tills dess att du har fått behörighet själv.
E12 specifikt har ju också nyligen fått en ny dragning så det finns säkerligen mer att göra än det som jag ändrade i helgen som kommer att ta lite tid att komma ut i klienten