Post Reply

Vill du delta på nästa Scandinavian Mini Regional Waze Meetup Online?

Poll ended at Mon Aug 23, 2021 1:21 pm
Ja, självklart
4
67%
Kanske, funderar lite på det
0
No votes
Nej tack, inte denna gång
2
33%

Total votes: 6

Vill du vara med på Scandinavian Mini Regional Waze Meetup Waze 2021?

Post by avozetta
Hej!

Waze vill få en uppskattning på hur många som kan tänka sig att vara med på nästa möte Online där samtliga skandinaviska länder kommer att delta.

Ge din röst här senat 22 augusti!

Det finns just nu förslag på två datum (Söndag 26.9. och 17.10) men det kan naturligtvis i slutändan bli en annan dag.

Detta är endast en uppskattning om deltagandet och ingen bindande anmälan!

Waze skickar en "Waze SWAG" till alla som deltar  :D

avozetta
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Has thanked: 32 times
Been thanked: 206 times
/Anders
Sweden Wiki Master, Sweden Waze Champ, Sweden Country Manager, AM in Sweden/Stockholm area, Waze Beta Tester
HTC U11 Android 9.0

Karstunen
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Has thanked: 393 times
Been thanked: 137 times
Community & Partners Coordinator / Country Manager / Localizer / First Responder: Finland
download/file.php?id=58156

Post by jnsson
ulle2 wrote: Sun Aug 22, 2021 8:17 am Hej

Scandinavian Mini Regional Waze Meetup 2021 kommer att hålls den 17:e oktober kl 2-4. 

Information om eventet finns här!

Glöm inte att anmäla deltagandet senast den 12/9. De som registrerar sig kommer att få swags hemskickade, vanligen T-shirt mm. Anmälan görs här!

/Ulle

Edit: Jag som inte läst helt. Ja det är online

jnsson
Area Manager
Area Manager
Has thanked: 62 times
Been thanked: 7 times
Har mycket redigeringsmöjligheter inom Stockholmsområdet.
Beta testare för Waze Android

Post by jnsson

Scandinavian Mini Regional Waze Meetup 2021 kommer att hålls den 17:e oktober kl 2-4. 

Glöm inte att anmäla deltagandet senast den 12/9. De som registrerar sig kommer att få swags hemskickade, vanligen T-shirt mm. Anmälan görs här!

/Ulle

En undran bara, när brukar man få swag:et? Är det efter eventet? för jag har inte fått något än, jag svarade ja på att jag vill få swag och angav uppgifter vart det skulle skickas
jnsson
Area Manager
Area Manager

Post by avozetta
jnsson wrote: Sun Oct 17, 2021 9:11 am

/Ulle

En undran bara, när brukar man få swag:et? Är det efter eventet? för jag har inte fått något än, jag svarade ja på att jag vill få swag och angav uppgifter vart det skulle skickas

Inte fått min än heller, den kommer säkert så småningom. Faktiskt beställ 2 för 2 olika tillfällen i närtid men ingen av dem har kommit än.

avozetta
Waze Local Champs
Waze Local Champs
/Anders
Sweden Wiki Master, Sweden Waze Champ, Sweden Country Manager, AM in Sweden/Stockholm area, Waze Beta Tester
HTC U11 Android 9.0

Post by jnsson
avozetta wrote: Sun Oct 17, 2021 9:57 am
jnsson wrote: Sun Oct 17, 2021 9:11 am

/Ulle

Inte fått min än heller, den kommer säkert så småningom. Faktiskt beställ 2 för 2 olika tillfällen i närtid men ingen av dem har kommit än.

Ok, vad var det andra eventet? För övrigt, vad för fraktbolag brukas användas? Och en annan fråga, om de skickar en tröja, vad för storlek skickar de? Jag fick aldrig någon fråga om storlek, eller de kanske mailar och frågar om storlek?
jnsson
Area Manager
Area Manager

Post by amiga6
Jag anmälde mig och har en länk men där är det bara jag med... Verkar inte fått något mail heller

amiga6
Area Manager
Area Manager
Has thanked: 77 times
Been thanked: 19 times
I'm using Samsung Galaxy S9+ Android 10 Swedish and the latest (beta) Waze version.

Post by sweus
Fick en kompletterande kallelse den 6/10 skickat från erezn@waze.com. Mötet pågår med ca 25 deltagare.

sweus
Map Raider
Map Raider
Has thanked: 21 times
Been thanked: 8 times

Post by avozetta
Ni som tog er in på mötet fick veta att swag:sen är försenade och att det inte är tröjor denna gång = ingen storlek behöver meddelas.
avozetta
Waze Local Champs
Waze Local Champs
/Anders
HTC U11 Android 9.0

Post by Bussforare
Mötet gjorde att man fick lite funderingar, nu när man vet mer hur rutterna räknas.
Bussforare
Has thanked: 4 times
Been thanked: 10 times
Bussförare
Nacka, Stockholm, Sweden
https://s.waze.tools/s0050.pnghttps://s.waze.tools/c3.png
MapRaids: WoW India 2017 (Chhattisghar), MMR Russia 2018 (Bashkortostan (Башкортоста́н))