Post by world_wykv73ai
Bonjour,

Je m'appelle Fred, 39 ans, j'utilise Waze depuis quelques jours seulement et principalement dans la région Bruxelloise, Namuroise et dans la Brabant Wallon.
world_wykv73ai
Posts: 1
Send a message

Post by zeverken
Hallo hallo. Ik ben in alle stilte begonnen met Waze, en hoop hier en daar een steentje te kunnen bijdragen! Zodadelijk mijn eerste unlock request, dus eerst en vooral eventjes hallo zeggen in dit forum! :mrgreen:
zeverken
Area Manager
Area Manager
Posts: 120
Has thanked: 71 times
Been thanked: 5 times
Send a message

Post by zeverken
steveningelbrecht wrote:Ook hier welkom, zeverken!
Van welke regio ben je of wat doe je zo in het dagelijkse leven?! ;-)
Ik ben van Tervuren, en woon tegenwoordig in Herent (regio Leuven zeg dus maar). In het dagelijks leven werk ik een beetje overal in het land, want mijn bureau is de stuurpost van een trein :) Choo choo!
zeverken
Area Manager
Area Manager
Posts: 120
Has thanked: 71 times
Been thanked: 5 times
Send a message

Post by ZorbaR
Rutger, 23 jaar uit Oostkamp. Wazer sinds enkele jaren en gebruik niets anders meer (zelfs in het buitenland).

Gebruik weinig de auto, maar wel herkenbaar aan de Waze sticker op de achterruit ;)
ZorbaR
Posts: 3
Send a message

Post by Zorglups
Hello,

Joining the community. I hope I'll stimulate colleagues in the Liege region.

Pierre
Zorglups
Posts: 20
Has thanked: 4 times
Been thanked: 3 times
Send a message

Post by Zorglups
I'm a reaaaaaaaly long time user of Tomtom and never find anything else that would compete, even given the fact that Tomtom is not free.
A friend of mine suggested me to give it a try and my first use was a 1000km drive back from holidays.
There are some + and there are also some -.
I'll document them in a separate thread.
Zorglups
Posts: 20
Has thanked: 4 times
Been thanked: 3 times
Send a message

Zorglups
Posts: 20
Has thanked: 4 times
Been thanked: 3 times
Send a message