Requests for changing the lock rank of segments (unlock) or map modifications
Post by maantje76
petervdveen wrote: Manuel,

Klopt deze stadsnaam?
Nope...de weg is is ongeveer de grens, maar dit deel (vanaf N52) word in viamichelin als Leuven aangegeven tot de grens met Korbeek-Lo...
maantje76
Coordinators
Coordinators
Posts: 4346
Has thanked: 49 times
Been thanked: 211 times
Send a message

Post by maantje76
elixdreamer wrote: Kan er iemand de pijltjes juist zetten :) je mag hier links en rechts =)

Als je verder de Afrikalaan naar beneden gaat lopen ga je zien dat er nog zijn.
Zoiets?
maantje76
Coordinators
Coordinators
Posts: 4346
Has thanked: 49 times
Been thanked: 211 times
Send a message

Post by maantje76
elixdreamer wrote:
Kan iemand dit stukje Major maken?
Done
maantje76
Coordinators
Coordinators
Posts: 4346
Has thanked: 49 times
Been thanked: 211 times
Send a message

Post by maantje76
elixdreamer wrote: Kan er iemand de pijltjes goedzetten? deze afslagen zijn beiden mogelijk.
Done
maantje76
Coordinators
Coordinators
Posts: 4346
Has thanked: 49 times
Been thanked: 211 times
Send a message

Post by maantje76
elixdreamer wrote: Dat N403 Major en Minor is gade mij toch ne keer moeten uitlegge ze gasten :shock:
Je hebt goed opgelet!

De N403 kruist de Belgische-Nederlandse grens, waar hij als N290 verder gaat. In Nederland zijn N1-N400 Major. Volgens de regels zou dus bij de grens de weg over moeten gaan in een minor, maar deze weg sluit aan op een de E34. Het ziet er wat netter uit om deze tot daar als major door te laten lopen. Het scheelt ook een penalty voor het wisselen van wegtype, al zal deze waarschijnlijk niet echt merkbaar zijn want major en minor worden gelijk behandeld in de routing...

Er is hier dus gekozen voor een uitzondering....die zouden er waarschijnlijk meerdere kunnen of moeten zijn rondom de grensovergangen, maar daar heeft nog niemand tijd voor gehad denk ik ;)
maantje76
Coordinators
Coordinators
Posts: 4346
Has thanked: 49 times
Been thanked: 211 times
Send a message

Post by maantje76
Laurentwb wrote:Could someone unlock the following streets ?
First is unlocked.

What would you like to see changed at the second link?
maantje76
Coordinators
Coordinators
Posts: 4346
Has thanked: 49 times
Been thanked: 211 times
Send a message

Post by maantje76
MichaelTorfs wrote:@Peter

Wat wil je bereiken met het stukje serviceroad Frankerlei?
-> Hier mag enkel de bus rechtdoor rijden, beter weghalen?

Jezusstraat staat als pedistrian boardwalk aangegeven, maar niet op 'unknown'. TR's zijn ook ingesteld...
-> aangepast

Deze 2 segmenten mogen wat mij betreft gewoon als street ingegeven worden...die lopen tenslotte toch niet verder...
-> klopt, aangepast

vanaf dit segment naar Kipdropbrug is een turn die mag. Dit ziet er wel vreemd uit...Ik wil het wel een beetje aanpassen, maar misschien een goed leermoment?
-> ziet er inderdaad wat vreemd uit, al denk ik wel dat het klopt. Ik had het zo opgelost, komende van Kipdorpbrug om rechts in te slaan in de Molenbergstraat moet je niet eerst naar links draaien om dan rechts te gaan. Om van Kipdorpbrug rechtdoor te gaan naar Sint-Jabosmarkt wilde ik ervoor zorgen dat er geen turn is.
er is het e.e.a. fout gegaan met het editten van posts heb ik het idee....Zou je nu eens kunnen kijken naar het linker deel? Service road zag ik al niet meer....heb toch even e.e.a. nog aangepast/vereenvoudigd....Zijn de rijrichtingen ten opzichte van streetview veranderd? De situatie komt niet echt overeen namelijk....De 'primary' loopt nu in ieder geval wat soepeler en die gekke turns zijn zo ook wat realistischer....
maantje76
Coordinators
Coordinators
Posts: 4346
Has thanked: 49 times
Been thanked: 211 times
Send a message

Post by maantje76
darkneon wrote: unlocken aub, is aangepast aan de verouderde aireal. Ik pas het aan naar de nieuwe situatie
Unlocked
maantje76
Coordinators
Coordinators
Posts: 4346
Has thanked: 49 times
Been thanked: 211 times
Send a message

Post by maantje76
Laurentwb wrote: In the city name, please replace the "/" with "|" . That's all.
Changed
maantje76
Coordinators
Coordinators
Posts: 4346
Has thanked: 49 times
Been thanked: 211 times
Send a message

Post by maantje76
De laatste heb ik aangepast. De andere 2 is me niet helemaal duidelijk wat er moet gebeuren. Aangezien het ramps zijn, willen we proberen deze gelockt te laten. En Peter heeft deze onlangs nog aangepast.
maantje76
Coordinators
Coordinators
Posts: 4346
Has thanked: 49 times
Been thanked: 211 times
Send a message