Get a sneak peek at whats next for Permanent Hazards on our April 7th Office Hours!
Post by Eragon666
Welkom op het forum Ron!

Als je inderdaad met 'de trein' bezig bent, zal je ook wel regelmatig bij watergraafsmeer zijn denk ik?
Eragon666
Posts: 63
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times
Send a message

Post by ErikChristoffer
Ja ook ik ben een nieuweling hiero.

Gebruik Waze al enige tijd, nu steeds meer. Eindelijk een cradle in de auto ;-)
Ik pas hier en daar wat maps aan in mijn omgeving. Geweldig dat dit zo kan.

gr en tot waze,
Erik
ErikChristoffer
Posts: 7
Send a message

Post by ErikMeindertsma
Hallo mede Wazers,

Ik ben Erik, sinds een week Waze op mijn Nexus 6 en ben voorzichtig begonnen met de kaart edit mogelijkheden. Dit valt nog niet mee, maar kom er langzaam met hulp zeker uit.
ErikMeindertsma
Posts: 17
Send a message

Post by ErikMeindertsma
Met alle plezier, helaas nog niet overal mogelijk door het bereik van mijn map en mijn bereik door het noorden :)
ErikMeindertsma
Posts: 17
Send a message

Post by ErikRad
Hallo iedereen, hier weer een nieuwe Wazer sinds afgelopen weekend! Erik is de naam en ik rij gemiddeld 30.000 km per jaar met name in het noorden des lands.

Verder zou ik graag willen bijdragen aan de correctie en/of aanvulling van de kaarten, maar is me dat helaas tot op heden niet gelukt. Volgens mij is er sowieso iets loos met mijn account, aangezien mijn Dashboard zegt dat ik nog geen enkele route heb gereden en 0 punten heb (terwijl ik al 2 files, 1 ongeluk en een flitser heb gemeld, en al 500 km heb gereden met Waze aan sindsdien). Zie hier een screenshot van mijn dashboard: http://dl.dropbox.com/u/1131299/Screen% ... .15.46.png. Iemand een idee? Of is dit gerelateerd aan de problemen die Waze momenteel globaal heeft?

Groet!
Erik
ErikRad
Posts: 4
Send a message

Post by ErikRad
Hoi Robin. Dank voor je snelle reply, maar helaas ziet het er ook op dat adres exact hetzelfde uit.

Nog meer suggesties?
ErikRad
Posts: 4
Send a message

Post by ErikRad
Aangezien ik mijn meldingen wel op de live kaart zie, zal het idd wel aan de vertraging van scores liggen. Ik wacht rustig af ;)
ErikRad
Posts: 4
Send a message

Post by ErikRad
.....bij nader inzien.... Wel op mijn eigen map op de telefoon, maar als ik via world.waze.com/livemaps kijk zie ik mijn bijdrage er niet tussen :? Misschien toch maar even een nieuw accountje aanmaken??
ErikRad
Posts: 4
Send a message

Post by EsterterWeeme
Hai

Mijn naam is tootjeko, rij in een Dacia Sandero en gebruik een GalaxyS. Ik gebruik nu een aantal weken Waze en sinds ik de gps van mijn Galaxy S goed aan het werk heb, ben ik er helemaal blij mee.
Ik maak niet zo heel veel kilometers, maar vind het erg leuk om een bijdrage te leveren aan de map. Heb alleen de pech dat hier in Amsterdam het meeste al gedaan is. In mijn eigen buurtje kwam ik nog wel wat lege straten en foutjes tegen, dus daar ben ik mee aan de gang gegaan.
EsterterWeeme
Posts: 29
Send a message
Happy Wazer :-)

Post by EsterterWeeme
fvwazing wrote:
tootjeko wrote:Heb alleen de pech dat hier in Amsterdam het meeste al gedaan is.
Mede namens JvoAmbu - bedankt voor het compliment! Maar kijk goed rond, veel éénrichtingstraten zijn vernaggeld door fietsers... Goed zetten EN locken graag.
Dan ga ik daar nog eens goed naar kijken :D
EsterterWeeme
Posts: 29
Send a message
Happy Wazer :-)