Post by Keihin
Hei og velkommen hit Wazer!

Den babysaken kommer vel av at du ikke har kjørt nok enda?

Prisproblemet har jeg ikke vært borti. Kan det være ,/. problem kanskje? Er det andre som bruker norsk språk som kan bekrefte at det virker?
Keihin
Coordinators
Coordinators
Posts: 554
Has thanked: 269 times
Been thanked: 129 times
Send a message
Country Coordinator, Norway

Waze HowTo Norge

Post by Keihin
Da fikk jaggu jeg også dette problemet i helga, mens jeg var på en kort ferietur nordpå.

Må være serverrelatert, da det ikke er noe på min side som har endret seg.
Keihin
Coordinators
Coordinators
Posts: 554
Has thanked: 269 times
Been thanked: 129 times
Send a message
Country Coordinator, Norway

Waze HowTo Norge

Post by Keihin
Har gitt opp dette inntil videre. Bruker 98 og det får jeg ikke lagt inn uansett hva jeg prøver. :-(

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Keihin
Coordinators
Coordinators
Posts: 554
Has thanked: 269 times
Been thanked: 129 times
Send a message
Country Coordinator, Norway

Waze HowTo Norge

Post by Keihin
Prøver man å legge inn pris på 98 når det fra før er "N/A", feiler dette også konsekvent.
Keihin
Coordinators
Coordinators
Posts: 554
Has thanked: 269 times
Been thanked: 129 times
Send a message
Country Coordinator, Norway

Waze HowTo Norge

Post by KjetilJevnesveen
Får tidvis melding om at jeg er Baby Wazer jeg også, men stort sett går det bra. Men virker som priser ofte ikke blir lagret når jeg sjekker etter å ha lagt inn.
KjetilJevnesveen
Area Manager
Area Manager
Posts: 6
Has thanked: 4 times
Been thanked: 4 times
Send a message

Post by KjetilJevnesveen
Jeg har ikke satt meg nok inn i problemet ned oppdatering av priser, men prøvde å fjerne "Brand" på noen lokale stasjoner på Dokka. Hadde fortsatt problemer med å oppdatere priser, til jeg ved en tilfeldighet prøvde å godkjenne eksisterende pris. Da oppdaterte den plutselig, og jeg kunne etter dette oppdatere til "riktig" pris.
KjetilJevnesveen
Area Manager
Area Manager
Posts: 6
Has thanked: 4 times
Been thanked: 4 times
Send a message

Post by Lant1
Samme problem med å oppdatere priser.

Tenkte jeg skulle gå aktivt inn for å oppdatere så ofte jeg kan, i håp om at andre ser nytten og slenger seg på.
Eneste som skjer er at jeg får beskjed om at prisene ikke er riktige. Noen minutter senere kommer det opp at jeg har oppdatert X minutter siden, men med de gamle utdaterte prisene.

Noen som vet noe mer om dette?
Lant1
Map Editor - level 3
Map Editor - level 3
Posts: 49
Has thanked: 60 times
Been thanked: 38 times
Send a message

Post by Lant1
sgj003 wrote:Men er det noen som har funnet ut av problemet med å få oppdatert prisene?
Nei. Virker som det er helt tilfeldig. Noen ganger funker det, andre ganger fungerer det ikke uansett hvor mange ganger jeg prøver..
Lant1
Map Editor - level 3
Map Editor - level 3
Posts: 49
Has thanked: 60 times
Been thanked: 38 times
Send a message

Post by Lant1
KjetilJevnesveen wrote:Jeg har ikke satt meg nok inn i problemet ned oppdatering av priser, men prøvde å fjerne "Brand" på noen lokale stasjoner på Dokka. Hadde fortsatt problemer med å oppdatere priser, til jeg ved en tilfeldighet prøvde å godkjenne eksisterende pris. Da oppdaterte den plutselig, og jeg kunne etter dette oppdatere til "riktig" pris.
Kan bekrefte at dette fungerer som bare det! Men et annet lite problem: har en bensinstasjon som aldri har fått lagt inn pris på 98. Samme problem, men her fungerer det ikke å godkjenne prisen først, siden det ikke eksisterer noen pris fra før. Du har ikke en løsning for dette også? :D
Lant1
Map Editor - level 3
Map Editor - level 3
Posts: 49
Has thanked: 60 times
Been thanked: 38 times
Send a message

Post by Lant1
Når man navigerer og skal velge bensinstasjon, kommer teksten "2km unna, 1 Min vekk fra ruten". Dette ligger over teksten "20 dager siden" slik at man ikke ser hva som står. Ganske irriterende, da det er veldig relevant om det er én eller tjue dager siden oppdatering.

Hele opplegget med bensinstasjoner er altfor klønete.. Ikke rart nesten ingen bruker det.
Lant1
Map Editor - level 3
Map Editor - level 3
Posts: 49
Has thanked: 60 times
Been thanked: 38 times
Send a message