Post Reply

Ny väg åkersberga

Post by BMWF31Msport
Tjenare. Helt ny här..
Jag lade för första gången till en ny väg i åkersberga i waze, men får mail om att mer info behövs.

User Rallarn och fullrulle har tydligen kollat på det.

Vägen heter Visthusvägen och är precis klar. Det syns inte på kartbilden i editorn, men vägen slutar vid en förskola som är nybyggd.

Vad mer behöver jag göra? Jag hjälper gärna till och är aktiv på communityn. :-)

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
BMWF31Msport
Posts: 10

POSTER_ID:1705350

1

Send a message
Sony Xperia Z1 - Android

Post by BMWF31Msport
Ok.. Fick mail att fullrulle fixat kartan, men att Rallarn tydligen gjort något som gör at mer information krävs.

Ursäkta om inläggen är på låg nivå.. Helt färsk nybörjare på detta. Har läst lite trådar, men inte provat editera själv ännu.

Skickat från min GT-P7500 via Tapatalk 2
BMWF31Msport
Posts: 10
Send a message
Sony Xperia Z1 - Android

Post by fullrulle
Jepp, jag la in vägen igår. Konstigt att mail skickades om att mer info krävdes då jag med 99% säkerhet klickade i "Solved".
fullrulle
Posts: 28
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by lindq
Har du någon permalänk?
lindq
Area Manager
Area Manager
Posts: 326
Has thanked: 24 times
Been thanked: 28 times
Send a message

Post by pnylin
Hej amullo

Visthusvägen är inlagd och fixades igår av användaren "fullrulle". Waze uppdaterar inte kartan så ofta som de egentligen ska så det kommer nog ta minst en månad innan du ser den i mobilen. Den versionen av kartan du ser i mobilen nu innehåller ändringar som gjordes fram tom. den 16 oktober.

/Patrik
pnylin
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 1581
Answers: 2
Has thanked: 12 times
Been thanked: 220 times
Send a message

Post by SverkerN
amullo wrote:Ok.. Fick mail att fullrulle fixat kartan, men att Rallarn tydligen gjort något som gör at mer information krävs.

Ursäkta om inläggen är på låg nivå.. Helt färsk nybörjare på detta. Har läst lite trådar, men inte provat editera själv ännu.

Skickat från min GT-P7500 via Tapatalk 2
Inget att be om ursäkt för. Alla är nybörjare någon gång. När du läst en stund i forumet så förstår du vad jag menar. Välkommen till Waze forumet! :-)

/Sverker
SverkerN
EmeritusChamps
EmeritusChamps
Posts: 2015
Has thanked: 47 times
Been thanked: 189 times
Send a message