Nieuw hier? Stel je even voor!

Image Kaart aanpassingen | Wegwerkzaamheden

Moderators: Benelux - Regional Managers, Benelux - Local Champs, Benelux - Country Managers

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!

Postby jvdmeer » Tue May 24, 2011 2:40 pm

Tim1987 wrote:[...]
Wat mij trouwens opvalt is dat er (overal) erg veel gescheiden banen worden gebruikt, terwijl in de wiki toch staat vermeld dit juist zo min mogelijk te doen. (alleen bij A-wegen en uitzonderingen)
Komt dit vanuit de basismap, of zijn er gewoon verschillende meningen hierover?

Grootste deel komt vanuit de basiskaart. Echter de meningen verschillen ook. Een deel vindt dat de basismap beter van richtingen en namen voorzien kan worden. Terwijl een ander deel vindt dat dat sneller te betrekken is door de dubbele wegen gelijk te en door enkele wegen en daar namen aan te geven.

Zelf behoor ik tot de tweede groep. Ik heb gemerkt dat het vlotter is om bij een straat de helft weg te gooien en dan de kruispunten weg te gooien. Hierna kan je de overgebleven straat van naam en connectiviteit voorzien.

Maar gelukkig sluit het ene het andere niet uit, en kunnen ze samen bestaan binnen de kaart.
Iets wat moeilijker kan met meningsverschillen over de wegclassificatie. Maar dat is momenteel ook gelukkig een heldere afspraak binnen NL.
Areamanager: Haaglanden, NL en beheerder van Usernotez!
jvdmeer

Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Postby jvengen » Sat Dec 24, 2011 8:08 am

Hallo allemaal

Zo als zovelen ben ik ook niet meer echt nieuw. Inmiddels ik denk 3/4 jaar met wazen aan het rondrijden. Eerst alleen rijden, en later ook de kaart editen. Inmiddels heb ik Alblasserdam en Terneuzen helemaal aangepast. Waze werkt pas echt goed als alle straten er goed in staan en daar wil ik graag mijn steentje aan bijdragen.

Ik rijd in Hyundai Santa Fee (de meeste tijd) en soms ook in mijn speelgoedautootje, een Mazda MX5 cabrio vanuit de vorige eeuw.

Jos
------------------------------------------------------------------
Iphone4
MacBook Pro
jvengen
Area Manager
Area Manager

Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Postby jvo77 » Thu Mar 01, 2012 9:14 pm

Goedenavond, ik ben Jeroen, Jvoambu is mijn inlognaam, als ik aan het werk ben staat het nummer van mijn busje achter mijn initialen... Ik rij dus met een ambu door amsterdam, amstelveen en omgeving, woon in zaandam en kom veel in Aalsmeer omdat mijn roots daar liggen...
{edit}In Aalsmeer ben ik ook postbode geweest, dus lokaal redelijk bekend ;)

Hoop dat ik niet teveel problemen veroorzaak, ik rij nog weleens "iets" te hard, en een straat van de verkeerde kant in :oops:
- If everything seems under control, you're just not going fast enough -
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-
Image
SGS4|CM NL| jeroen@wazenederland.nl
jvo77
Waze Local Champs
Waze Local Champs

Has thanked: 54 times
Been thanked: 64 times

Postby jvo77 » Fri Mar 02, 2012 11:05 am

Heisa123 wrote:Welkom. In Aalsmeer heb ik ook nog 3 jaar gewoond. Toen was het een klein plaatsje. Ik studeerde aan de Tuinbouwschool en werkte o.a. aan de Uiterweg, Bij Ab-Stotter. (Maarse) :D

Tuinbouwschool heb ik ook nog een blauwe maandag opgezeten, maar ik was niet zo into al die plantennamen :P

petervdveen wrote:
Jvoambu wrote:Hoop dat ik niet teveel problemen veroorzaak, ik rij nog weleens "iets" te hard, en een straat van de verkeerde kant in :oops:

Over het algemeen valt dat wel mee gelukkig.. ;)
Welkom!!

Lijkt me echt een droombaan trouwens.. Ambu chauffeur..:D

Ach, vandaag duffe dag, alleen bij de voertuigcontrole de blauwe lampen nog maar aangehad, maar over het algemeen vermaak ik me best :)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-
Image
jvo77
Waze Local Champs
Waze Local Champs

Postby jvo77 » Tue Apr 03, 2012 6:21 pm

Jvoambu wrote:
Ach, vandaag duffe dag, alleen bij de voertuigcontrole de blauwe lampen nog maar aangehad, maar over het algemeen vermaak ik me best :)

Vandaag was wel grappig.... Hoop wazers gezien vandaag... iemand mij gezien? Gele vrachtwagen met 120 tussen Amsterdam en Enschede heen en weer? heen nog met een paar blauwe lampjes en af en toe wat getoeter... :P

http://www.youtube.com/watch?v=trdTgaFUAuk
Image
jvo77
Waze Local Champs
Waze Local Champs

Postby jvo77 » Tue Apr 03, 2012 8:57 pm

gerben wrote:Kijk, dat zijn de leuke klusjes lijkt me (zolang het met de vracht ook goed gaat natuurlijk). Van het filmpje vind ik vooral de laatste seconden mooi (de fietsers bij het stoplicht).

Ten tijde van de vuurwerkramp ging ik om met een verpleegkundige uit Limburg die toen vrij was, en het jammer vond dat ze daardoor niet met het konvooi van 6 ambu's vanuit Limburg met spoed naar Enschede mee hoefde.

Ja, een zekere beroepsdeformatie zit er al gauw in, niet dat ik het iemand gun om ziek te worden, maar als je dan heel ziek wordt, doe het dan als ik dienst heb :P
Image
jvo77
Waze Local Champs
Waze Local Champs

Postby jvo77 » Thu Jun 14, 2012 5:11 pm

Welkom Wim, en je zult zien dat je als je een beetje gaat editen dat de punten vanzelf volgen ;)
Image
jvo77
Waze Local Champs
Waze Local Champs

Postby jvo77 » Sat Aug 18, 2012 4:05 pm

robin1979 wrote:
fvwazing wrote:
tootjeko wrote:Heb alleen de pech dat hier in Amsterdam het meeste al gedaan is.

Mede namens JvoAmbu - bedankt voor het compliment! Maar kijk goed rond, veel éénrichtingstraten zijn vernaggeld door fietsers... Goed zetten EN locken graag.

Zijn er in A'dam 2 richtingsstraten dan? 8-)

Ehm... jaa.... buitenveldert.. en in west een klein stukje :P
Image
jvo77
Waze Local Champs
Waze Local Champs

Postby jvo77 » Tue Oct 16, 2012 7:18 pm

mir4dor wrote:Hey allen.

Aart is de echte naam en gebruik nu een week of drie Waze. Leuke en handige app die ik draai op de Sony Xperia S. Wonend in Amsterdam en elke dag opweg naar mijn werk in de omgeving Purmerend, A10, A8 en A7. Kan niet wachten tot de nieuwe Coen eens klaar is !

Rank: 15402 Points: 2638

Ik ben nog steeds aan het ontdekken maar heb wel al een paar reports gedaan. Handig dat wanneer je dat menu opent, Waze direct tijd en locatie opslaat waarna je op je gemak je report kunt doen.

Ik stond vorige week stil voor de Coentunnel omdat er een vrachtwagen te hoog was, stond er zes auto's achter. Bij mijn report hierover stond de optie foto nemen. Heb ik gedaan, maar wie ziet die foto dan ? Ik heb in ieder geval nog geen foto gezien van een mede Wazer ...

Ga dit forum eens verder ontdekken. Happy Wazeing @ all.

Dan zul je me vast wel eens langs zien schuiven, ik woon in de zaanse hoek en werk in de grote boze stad waar jij woont :P
Image
jvo77
Waze Local Champs
Waze Local Champs

Postby jvo77 » Wed Oct 17, 2012 11:17 am

maantje76 wrote:Je komt jvoambu ook gewoon tegen in voetgangers zones, fietspaden, wandelpaden en andere niet te bereiden wegen. :p

En soms veroorzaakt hij er zelfs file!

*Jvoambu Zoekt een onschuldig kijkende smiley :oops: probeer waze wel altijd uit te zetten als ik stilsta, maar soms issie net omgevallen ofzo en kan ik niet 123 op uit klikken.... en als ze dan naar me staan te zwaaien en heel hard bij iemand op de borstkas aan het duwen zijn ga ik toch maar lopen :P
Image
jvo77
Waze Local Champs
Waze Local Champs

PreviousNext

Return to Nederland