Get a sneak peek at whats next for Permanent Hazards on our April 7th Office Hours!

Post Reply

Låst rampe må endres (level 5)

Post by olavg
Jeg trenger hjelp av noen med skikkelige rettigheter. Avkjøringsrampen på sydgående E6, Tiller, trondheim, er stengt for tiden, da hele området oppgraderes av Vegvesenet. De andre endringene er minimale og trenger nok ingen kartoppdatering før det hele er ferdig, men akkurat denne rampen er det greit at Waze vet ikke er tillatt å benytte. Noen som kan hjelpe?
olavg
Posts: 8

POSTER_ID:1001898

1

Send a message

Post by IvarKa
Hehe....skulle akkurat spørre om det samme :-)

Ivar
IvarKa
Posts: 81
Send a message
Area Manager Trondheim, Norway

Post by IvarKa
Har stort sett rettigheter til å gjøre det meste i Trondheimsområdet så det går greit. Sletta rampa ved gamle Shell som ikke er der lenger (har sletta denne en gang før også.... ;) )
IvarKa
Posts: 81
Send a message
Area Manager Trondheim, Norway

Post by olavg
Takk takk! Jeg gjorde bare innkjøring til rampen ulovlig, slik at ruteplanleggeren ikke benytter den. Mulig den skulle ha vært fjernet helt, men jeg er litt usikker på hva planene til Vegvesnet er. Utover dette tror jeg det er like greit å vente til de kommer litt nærmere ferdigstillelse av veiene i området før det gjøres noe. Hvis Ivar har ting han vil endre på men ikke har tillatelse til regner jeg med at han roper ut selv ;-)
olavg
Posts: 8
Send a message

Post by Pepsodont
Da har jeg fjernet låsen på rampen (Avkjøring 33 sydgående). Si ifra hvis det skulle være noe mer å ta tak i her.
Pepsodont
Posts: 392
Has thanked: 4 times
Been thanked: 48 times
Send a message
CM & Moderator

Post by Pepsodont
Fikset. Allow all turns blir imidlertid ikke riktig, da vi vil unngå rampe-til-rampe-navigering. En rød pil blir da værende :)
Pepsodont
Posts: 392
Has thanked: 4 times
Been thanked: 48 times
Send a message
CM & Moderator

Post by TomArentz
Jeg har en låst rampe syd for Jessheim som etter litt rydding ikke er koblet riktig til veiene sine: https://world.waze.com/editor/?lon=11.1 ... 8303695529

Den heter Avkjøring 49 - Jessheim, Jessheim, Norway. Kan noen låse opp og 'Allow all turns'?
TomArentz
Posts: 12
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time
Send a message
Area Manager Gardermoen og Eidsvoll