Nieuw hier? Stel je even voor!

Image Kaart aanpassingen | Wegwerkzaamheden

Moderator: Local Waze Champs Benelux

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!

Postby MartijnL » Mon Jan 20, 2014 12:07 pm

Hallo allemaal,

Ik heb vorige week Waze geïnstalleerd na een melding die ik op Google Maps boven water zag komen die in de "traditionele" verkeersinfo weer eens nergens te bekennen was. De laatste tijd meer regel dan uitzondering op mijn woon-werk route (A12 - A2). Ik zal aan het melden van verkeerssituaties zeker een bijdrage leveren en ik hoop ook nuttige bijdragen te kunnen leveren op het gebied van de mapping.

Ik woon in de regio van Woerden.
MartijnL

Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Postby martijnvdk » Wed May 11, 2011 4:06 pm

Ik ben Martijn. Een 35 jaren oud en woonachtig te Leiden. Ik werk op Schiphol dus ik rijd regelmatig via A44 en A4, maar ook binnendoor.
martijnvdk

Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Postby MartVR6 » Mon Jun 18, 2012 10:05 pm

Hoi allemaal,
Ik ben Martin en gebruik Waze nu zo ongeveer een jaar.
Voornamelijk werkverkeer in mijn Caddy om het mobiele netwerk Vodafone sneller en nog beter te krijgen zodat Waze nog beter werkt.
In de weekenden uiteraard bij elke langere rit gaat Waze aan.
Ik gebruik een Sony-Ericsson Xperia X10i met als ie er is een nieuwe beta versie.
Sinds een paar maanden ook al aan de mapupdate begonnen in voornamelijk Regio Eindhoven-Best en dat is best wel verslavend ;-)
Heb nu sinds enkele weken AreaManager rechten in mijn regio en probeer in de schaarse vrije uurtjes dan ook hier en daar wat probleempjes op te lossen, maar nog niet alles kom ik uit.

Verstuurd van mijn X10i met Tapatalk
MartVR6

Postby Mausje75 » Fri Dec 27, 2013 4:59 pm

Hallo..

Ik ben Maurice Spijksma, 38 jaar en ik ben sinds een dag of 9 een gebruiker van Waze!

Ik woon in het mooie Scherpenisse ( Zeeland ) Ik ben getrouwd en ik heb een dochter van 13 jr.
Mijn hobby is mijn VW Kever uit 1985.. hier rij ik dagelijks mee.. zo`n kleine 25.000 km per jaar.

Image

Voornamelijk vaste routes, waar ik eigenlijk geen navi nodig heb, maar ik deze wel leuk vind om `m aan te zetten. :mrgreen:

Ik ga me eens ff inlezen op het forum..

Groetjes,
Maurice
Quot homines, tot sententiae
Mausje75

Postby mfloor » Mon Aug 29, 2011 7:16 am

Wazing sinds 19-aug-2011: M1ck

Ik maak kilometers vanuit regio Gouda (Huis en Werk).
Voor werk enkele dagen per week onderweg. De overige dagen probeer ik te fietsen 8-)

Happywaze everybody!
mfloor

Nieuwe kaarteditor op pad

Postby mheijkoop » Sun May 26, 2013 9:35 am

Hoi Wazers,

Ik ben sinds kort aan het wazen omdat ik de dom-dom met oude kaarten helemaal zat ben, en een smartphone behalve telefoneren en flac player zijn, nog meer kan.
Met en jeugd liefde met kaart en kompas wil ik invloed kunnen uitoefenen op de juistheid van de kaart, en zo misschien mijn dagelijkse goede daad het meest effectief laten zijn.
Area manager worden kan altijd nog, maar voorlopig vraag ik even de rechten per edit aan.
Volg mijn map-edits, en laat me weten waar het nog beter kan.
Ik ga nog opzoek naar de technische details m.b.t. de map items en precieze mogelijkheden voordat ik onnodige vragen ga stellen, Maar links naar docs ontvang ik graag.
Ik rij vaak niet met dataconnectie, en weet van de beperkingen die ik me daarmee opleg.

Groet MH
mheijkoop

Even voorstellen

Postby mikedejong » Sun Aug 28, 2011 8:51 pm

Hallo beste medewazers,

Ik ben Mike. 40 jaar oud en zelfstandig ondernemer in de ICT branche.
Sinds kort de trotse eigenaar van een HTC sensation met Android OS.

Voor mijn werk zit ik uiteraard veel op de weg en gebruikte hiervoor de welbekende TomDom.
Voor Android geen TT, dus al zoekende kwam ik Waze tegen.
Geweldige navigatie, maar zoals we allemaal weten kent het nog veel hiaten.

Ik woon in de mooie Achterhoek en kwam al snel tot ontdekking dat er hier nog veel werk te verrichten is.
Ik hoop mijn met mijn bijdragen Waze beter te maken, zodat het echt een volwaardig alternatief zal zijn voor de betaalde navigatiesoftware.

Mijn vervoer bestaat uit een Zwarte VW Caddy 1,9 TDI met zowel Waze als TT onboard.
mikedejong

Postby mir4dor » Mon Oct 15, 2012 6:48 pm

Hey allen.

Aart is de echte naam en gebruik nu een week of drie Waze. Leuke en handige app die ik draai op de Sony Xperia S. Wonend in Amsterdam en elke dag opweg naar mijn werk in de omgeving Purmerend, A10, A8 en A7. Kan niet wachten tot de nieuwe Coen eens klaar is !

Rank: 15402 Points: 2638

Ik ben nog steeds aan het ontdekken maar heb wel al een paar reports gedaan. Handig dat wanneer je dat menu opent, Waze direct tijd en locatie opslaat waarna je op je gemak je report kunt doen.

Ik stond vorige week stil voor de Coentunnel omdat er een vrachtwagen te hoog was, stond er zes auto's achter. Bij mijn report hierover stond de optie foto nemen. Heb ik gedaan, maar wie ziet die foto dan ? Ik heb in ieder geval nog geen foto gezien van een mede Wazer ...

Ga dit forum eens verder ontdekken. Happy Wazeing @ all.
mir4dor

Postby mir4dor » Wed Oct 17, 2012 9:25 am

Jvoambu wrote:
Dan zul je me vast wel eens langs zien schuiven, ik woon in de zaanse hoek en werk in de grote boze stad waar jij woont :P

Haha okay, ik zal er eens op letten. Ik klik nog wel eens op Wazers, alleen niet bij 100 km/u :mrgreen:
mir4dor

Postby mir4dor » Thu Nov 15, 2012 6:31 pm

Omdat ik me wel kan vinden in een stukje promotie voor Waze heb ik een stikker besteld voor op de auto. Deze is jammer genoeg nog niet aangekomen, zou tussen 31 okt. en 5 nov. moeten zijn volgens de mail van Waze ...

Heeft iemand hier ervaring mee of is zo'n stikker ook in NL te krijgen?
mir4dor

PreviousNext

Return to Nederland