Post Reply
Forum rules
Welcome to the Belgium Community forum!

Ask us any question here. Or if you want to chat with us, join the Waze BeLux Slack:

https://storage.googleapis.com/wazeopedia-files/b/be/Slack-invitation-banner.png
(click the image to join the Slack)

Introduce yourself!

Post by
'tzou leuk zijn om kennis te maken met andere wazers. Of weten naar wat voor een auto je moet uitkijken als je er eentje ziet op je schermpje. Dus bij deze roep ik dit topic tot leven.

Ik ben Koen, 33jaar, en werk in de Antwerpse haven als Straddle Carrier technieker. Samen met m'n vrouw Kim en hond Puck trekken we er regelmatig op uit met onze VW California voor weekendtrips in Nederland, Duitsland en Ardennen.
Andere hobby's zijn oa: Dax/Monkey en Snowboarden

POSTER_ID:5732666

1

Send a message

Post by 783cf9ca938d49369eb72b97eaab2652
Hallo ,

Ik ben Dirk , 58 en een actieve traveller.
Ik hou van auto rijden , wandelen vakantie en lekker eten.
Ik ben per toeval bij Waze terecht gekomen en vind dit tot nu toe zeer leuk.
783cf9ca938d49369eb72b97eaab2652
Posts: 23
Has thanked: 9 times
Send a message
2Fast4You

Post by acidoxy
Bonjour les Wazers,

Je m’appelle Alan
j'ai 48 ans et suis représentant
Je roule principalement dans le Hainaut, Namur et Brabant.
J'ai une Mondéo blanche...
J'utilise Waze depuis une semaine et compte bien mettre ma pierre à l'édifice.

A bientôt sur les routes.
acidoxy
Country Manager
Country Manager
Posts: 1104
Has thanked: 27 times
Been thanked: 62 times
Send a message


Post by acidoxy
Oui Guy, Bienvenue.
En Français pas de problème mais Allemand :oops:
Si tu as des questions n'hésites pas
acidoxy
Country Manager
Country Manager
Posts: 1104
Has thanked: 27 times
Been thanked: 62 times
Send a message

Post by alfadude1
Hoi,

Ik ben Pieter, 38 jaar en afkomstig uit Rijkevorsel in de noorderkempen.
Twee jaar geleden heb ik Waze al eens bekeken maar daar is het toen bij gebleven.
Nu doe ik een tweede poging en het valt op hoeveel de kaarten intussen zijn verbeterd.
Als ik naar de kaarten in Rijkevorsel kijk valt mij op dat zelfs zeer recente aanpassingen hier al zijn opgenomen.
Wel heb ik reeds een paar kleine dingetjes aangepast. Ook zijn er zaken die ik eerst zelf eens goed moet gaan bekijken maar misschien toch een aanpassing verdienen.
Hiervoor heb ik misschien wel wat tips nodig over hoe sommige zaken het beste aan te pakken maar ik ben er van overtuigd dat ik hier hulp genoeg kan vinden.

Een prettig eindejaar gewenst aan iedereen. ;)
alfadude1
Posts: 27
Send a message

Post by alfadude1
Bedankt voor het hartelijke welkom.
Het Slack formulier is onderweg. 8-)
Ik ga eerst nog een beetje ervaring opdoen maar dan kan ik wel van dienst zijn als AM-1 voor Rijkevorsel.
Vanuit mijn interesse in de plaatselijke politiek ken ik genoeg mensen om op de hoogte te blijven van wegenwerken en evenementen.
alfadude1
Posts: 27
Send a message


Post by alouatta
Hier ook een kersverse Wazer:
Wesley, 34 jaar Hasselt. Voornamelijk te vinden op het traject Hasselt - Overpelt, Hasselt - Geel, Hasselt - Lier en Hasselt - Helmond (Nederland). En terug ook natuurlijk! :lol:
We verplaatsen ons in een zwarte Ford C-Max.

Al regelmatig kom ik andere Wazers tegen. Ik heb er gisteren zelfs eentje (denk een vrachtwagen) overreden!!! :shock:
alouatta
Posts: 2
Send a message

Post by alouatta
Thx.
Wat betreft het editen ... Daar ga ik me eens in verdiepen.
Blijkbaar zijn er nog enkele onbekende straten in de buurt.
alouatta
Posts: 2
Send a message

Post by annickdw
Ik ben Annick, (weer een vrouw), 37 jaar, woonachtig te Tremelo.
Ik rijd nog rond met een grijze Alfa Romeo, maar heb een andere wagen besteld, dus kan elk moment een grijze Peugeot 308 SW worden.
Werkzaam bij Kind & Gezin, en de consultatiebureaus waar ik kom zijn verspreid over een zone zo groot als een provincie (Kempen en Mechelse), maar misschien ga ik me nu terug wat meer laten verleiden tot een vervanging van een collega op een verderaf gelegen lokatie :twisted: (betrap mezelf er alvast op dat ik deze eerste weken stiekem mijn alternatieve routes heb gereden met de gps, zodat mijn edit-zone alvast lekker groot is om te starten ;)
Blijkbaar zit ik in een zone waar de basismap nog wel wat aangevuld mag worden! (weinig autosnelwegen op mijn dagelijkse parcours, wel véél primaire en desnoods kleinere wegen, en lekker véél afwisselende wegenwerken hier)
Over wegenwerken gesproken, ik heb méér last van wegenwerken dan van files (ben erin geslaagd om meestal in de 'andere richting' te rijden dan de meeste files, tenzij als ik naar Mechelen moet, dus ik wuif wel als ik iemand kruis :lol: )

En dankjewel Steven, voor het fijntunen van mijn edits (en me de trucs te leren om sneller te editen, want je wijst wel op héél wat extra werkjes en trucjes tegelijkertijd :oops: ), es kijken of ik wat extra kan concurreren met puntjes verdienen nu :twisted:

2 jaar terug reed ik nog zonder gps rond (ja! een vrouw!!), ik checkte gewoon vooraf GoogleMaps routering en kende die vanbuiten (plus omgeving voor parkeerplaats) vooraleer ik vertrok... met het risico van wegomleggingen! (avontuurlijk! nog leuker dan de gps je een nieuwe route te laten tonen, maar risico dat je te laat komt...) nou ja, ooit nog vlotter op een afgelegen lokatie geraakt dan degenen die de gps hadden gevolgd... - maar de fiets-gps bleek vrij praktisch in de wagen... maar toch wel vervelend dat de nieuwste bijgeleverde map al enkele jaren verouderd is wanneer je ze koopt - zo ontzettend leuk in die éénrichtingsstraatjes in het stad!

Waze blijkt snel bij te leren (aanvaardt zelfs mijn edits :o ), je voelt je niet alleen op de weg, en aangezien ik snel in puntjes steeg, best verslavend om meer uit die 'puntjestelling' te willen halen :geek: SUPER App :D :D
annickdw
Posts: 1574
Has thanked: 214 times
Been thanked: 259 times
Send a message