Post by fvwazing
Op veel (maar niet alle) plaatsen in Nederland zijn door de provincies/rijkswaterstaat omleidingsroutes *) vastgelegd. Op het ogenblik zijn "we" bezig die allemaal in Waze vast te leggen - dat wil zeggen we maken er minstens minor highway van zodat ze eerder door Waze als alternatief voor een verstopte freeway voorgesteld worden. In de buurt van Waardenburg is er (nog) geen omleidingsroute voorgesteld - maar Waze heeft er toch een gevonden (over minor en primary).

Enormekever, moest je daarvoor een nieuwe routeberekening starten of kwam deze "vanzelf"? En hoeveel tijd heb je gewonnen/verloren?




*) omleidingroutes.nl kent ze allemaal. Een omleidingsroute heeft een wegnummer (Uxx) maar belangrijker: er zijn bouwtechnische maatregelen getroffen om in geval van nood de capaciteit voorhanden te hebben om een hele of halve autosnelwegstroom aan te kunnen (denk aan minder kruispunten, groene golf etc).
fvwazing
Posts: 3589
Has thanked: 125 times
Been thanked: 101 times
Send a message
Waze jezelf!
600K+ edits
AM for some 25.000 km² around Maastricht, the Netherlands
iPhone 3Gs / iOS 6.0.1

Post by fvwazing
Hm, is ook geen typische Uxx, met die bomen. Ken de situatie in de buurt niet, had de provincie iets anders kunnen kiezen?
fvwazing
Posts: 3589
Has thanked: 125 times
Been thanked: 101 times
Send a message
Waze jezelf!
600K+ edits
AM for some 25.000 km² around Maastricht, the Netherlands
iPhone 3Gs / iOS 6.0.1

Post by Heisa123
Mijn grootste succes met waze was dat ik onder Dresden in een bos voor een omgevallen boom eindigden en eindelijk zo verstandig was om mijn andere navigatie aan te zetten.

Ook het geluid mag van mijn medereizigers uit. Want na elke plasstop weer horen dat je netjes moet rijden en alle ander goed bedoelde wensen wordt hen iets te veel. :cry: :lol:
Heisa123
Posts: 503
Has thanked: 22 times
Been thanked: 25 times
Send a message
Country Manager

Post by jvo77
deeggo wrote:Tevreden klant voor Jvoambu, én ANWBer?
uploadfromtaptalk1355868610024.jpg
Lol, ik dacht net een verhaaltje hier neer te zetten.... vond dit bericht toen ik weer bij het AMC wegreed, had waze aan laten staan in de ambugarage, even geen tijd om netjes uit te zetten ;)
jvo77
Posts: 869
Has thanked: 54 times
Been thanked: 59 times
Send a message
- If everything seems under control, you're just not going fast enough -
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-
https://tiny.cc/wv3hfx
SGS4|CM NL| jeroen@wazenederland.nl

Post by jvo77
deeggo wrote:Sorry, gras.. maaien.. voeten ..
Geen punt, ik had geen screenshot ook :P
jvo77
Posts: 869
Has thanked: 54 times
Been thanked: 59 times
Send a message
- If everything seems under control, you're just not going fast enough -
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-
https://tiny.cc/wv3hfx
SGS4|CM NL| jeroen@wazenederland.nl

Post by jvo77
testaccount01 wrote:een filemelding in de ambu garage? :D
regelmatig :P
jvo77
Posts: 869
Has thanked: 54 times
Been thanked: 59 times
Send a message
- If everything seems under control, you're just not going fast enough -
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-
https://tiny.cc/wv3hfx
SGS4|CM NL| jeroen@wazenederland.nl

Post by maantje76
fvwazing wrote: Een omleidingsroute heeft een wegnummer (Uxx) maar belangrijker: er zijn bouwtechnische maatregelen getroffen om in geval van nood de capaciteit voorhanden te hebben om een hele of halve autosnelwegstroom aan te kunnen (denk aan minder kruispunten, groene golf etc).
Alleen al de drempels zoals bij U34 moet je wegdenken :p
maantje76
Coordinators
Coordinators
Posts: 4346
Has thanked: 49 times
Been thanked: 211 times
Send a message

Post by maantje76
Ben er bang voor dat er niet veel anders mogelijk is idd...maar hier ben je als vrachtverkeer zeker niet happy...
maantje76
Coordinators
Coordinators
Posts: 4346
Has thanked: 49 times
Been thanked: 211 times
Send a message

Post by petervdveen
Ik neem aan dat die 4000 km niet in 1 dag was ;-)
Bij vodafone heb je al 35MB per dag voor 2 euro. Als je dan 1000km per dag rijd in 4 dagen dan heb je daar nog genoeg aan.
petervdveen
Coordinators
Coordinators
Posts: 10370
Has thanked: 212 times
Been thanked: 847 times
Send a message
Coordinator Waze Netherlands

Click here to sign-up for slack, our communication platform

Contact by email: NL - BE - Lux - Benelux

Post by Testaccount01
een filemelding in de ambu garage? :D
Testaccount01
Posts: 32
Send a message