Post by Helixr
Hallo!

Ik ben Helixr, nu 5 maanden actief met Waze.

Laat ik het zo zeggen, ik heb mijn gratis Navigon ingeruild voor Waze. Het werkt allemaal uiterst vriendelijk. De live updates zijn heel handig en ik vind het geweldig om andere weggebruikers via Waze tegen te komen op mijn telefoonscherm x). Helaas is het niet altijd betrouwbaar, maar dat kan natuurlijk alleen maar verbeteren.

Ik ben 20 jaar en gebruik Waze vooral als navigatiesysteem tijdens mijn werk. Ik rijd namelijk als parttimer rond als taxi chauffeur. Voornamelijk contractvervoer door de regio Twente (via Regiotaxi Twente). Soms ook via Valys door heel Nederland. Voornamelijk zul je mij tegenkomen in de omgeving Oldenzaal :)

Erg leuk opgezet allemaal. Ik hoop dat ik het vaker mag gebruiken om uiteindelijk een wat hogere rang te krijgen :-)

Vriendelijke groet,
Helixr
Helixr
Posts: 3
Send a message

Post by Helixr
Hallo allemaal!

Mijn naam is Gido, ik ben 23 jaar en woon in Oldenzaal. Elk weekend rij ik als taxi chauffeur door de hele regio Twente. Zodoende gebruik ik Waze vrij intensief (al 3 jaar!) en heb ik al redelijk wat lokale wegenkennis opgebouwd. Graag zou ik daarom ook een steentje willen bijdragen in deze omgeving.

Overigens doe ik dit al een tijdje, maar vooral als een schaduw volgens mij. Graag zou ik meer willen leren over het correct aanpassen van de map op gevorderd niveau. Tevens heb ik al een verzoek ingediend om een regio manager te worden omdat ik denk dat ik de regio Twente prima kan onderhouden!

Het leek me in ieder geval logisch om in ieder geval hallo te zeggen!
Helixr
Posts: 3
Send a message

Post by henk75
Hallo allemaal,

Ik ben Henk en na een tijdje waze gebruikt te hebben, ben ik kortgeleden begonnen met de map in mijn woonplaats Lemmer bij te werken / corrigeren. Nu ik toch wat meer doe, dan ook maar even voorstellen in dit topic.
Zit helaas niet superveel op de weg, maar wat ik weet, zal ik naar eer en geweten juist aanpassen ;)
henk75
Posts: 14
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by henkiepenkie1234
Henk hier :-)
Rij zo'n 1000 km per week woon-werk, maar altijd dezelfde route dus. Ben Papendrecht aan het nalopen, straatnamen toevoegen etc.

Heb inmiddels wel een rotonde vernaggeld vrees ik; problem report gesubmit maar weet niet zeker of dat goed gegaan is want de browser (Chrome) deed niks meer na de melding dat het report gesubmit was tenzij ik dat venster wegklikte.

Dus bij deze nogmaals:
https://world.waze.com/cartouche/?zoom= ... TTTTTTTTTT
ik wilde de rotonde opschonen maar krijg nu de connecties niet in orde en kan de oude niet verwijderen. Bij elke verdere aanpassing krijg ik een foutmelding bij het opslaan.
henkiepenkie1234
Posts: 33
Send a message

Post by henkiepenkie1234
Ik zie dat ene 11503585 er inmiddels weer een schitterend rondje van gemaakt heeft :-)
Enig idee wat ik verkeerd gedaan had?
henkiepenkie1234
Posts: 33
Send a message

Post by HenkJancaddy
Beste allemaal,

Mijn naam is Henk-Jan 29 jaar jong en ik ben werkzaam als field engineer voor een grote telecomprovider. Hiervoor rijd ik naar klante maar ook technische locaties op de meest vreemde plekken. :) Momenteel ben ik bezig met verschillende cursussen en rijd ik ruim 1000km in de week... Normaal is dat minder.

Verder gebruik ik Waze al best een poos maar door een paar keer wisselen van telefoonnummer ivm overstap van werk en dergelijke steeds weer opnieuw begonnen.

Ik was al vol van enthiousiasme aan het bewerken van kaarten begonnen. Maar had nog niet alles door. Waarvoor excuus! :oops:

Waarom ben ik zo enthiousiast over Waze? Omdat het de meest actuele navigatie is die er is. Vaak kom ik op de juiste plek en zijn klanten of collegas verbaasd omdat het vaak niet goed in de andere navigatiesoftware. Omdat nog meer te bewerkstelligen hoop ik een positieve bijdrage te kunnen leveren bij het bewerken. Vooral in en om mijn woonplaats Hoogeveen.

Momenteel werk ik vooral met Waze op de Samsung S6 van het werk.

Groeten Henk-Jan
HenkJancaddy
Map Editor - Level 1
Map Editor - Level 1
Posts: 8
Send a message

Post by HenkJancaddy
Ik ben nog niet zo super lang aan het editten maar het is wel verslavend. Omdat ik een beetje zonde vind om een speciaal topic te openen voor iets wat waarschijnlijk vrij simpel is hier de vraag:

Zojuist wou ik graag een weg tekenen in Internet Explorer aangezien Firefox niet de sattelierbeelden toont. Alles gaat prima tot ik wel opslaan. Ik krijg dan het onderstaande beeld en kan geen kant op! Enige remedie is browser afsluiten en opnieuw opstarten met als gevolg dat mijn straat weg is. De straat is aan beide kanten aan een node gekoppeld.
[img=100,75,,,"Waze loopt vast"]https://tweakers.net/ext/f/yai1aBMlC1m7I2lfjO8VXGiA/thumb.jpg[/img]

Klik op et plaatje.
HenkJancaddy
Map Editor - Level 1
Map Editor - Level 1
Posts: 8
Send a message

Post by henridh
Hallo,

Ook even voorstellen. Ik ben Henri en woon in Eindhoven. Kortgeleden in de VS in aanraking gekomen met Waze, en vond het fantastisch werken. Nu in Nederland geprobeerd en ik vind het echt een goede app.

Dus jullie zullen mij vaker gaan zien op de kaart ...

Grtz, Henri
henridh
Posts: 11
Has thanked: 2 times
Send a message

Post by herbiek
Mijn naam is Herbert en ik woon in Ede. Ik ben systeembeheerder en rijd dagelijks naar Houten voor mijn werk. Ik gebruik Waze nu enkele weken op mijn Blackberry Z10 (een port vanuit Android) en dat werkt op zich prima, al ben ik wel benieuwd naar de nieuwe functionaliteit die altijd later komt dan een Android versie.

Ik heb sinds kort enkele straten ge-edit.

Ik zie die straten nog steeds als rode streepjes (is dat correct?)
Verder gaat het navigeren met Waze prima op 1 probleem na bij de afslag Maarn langs de A12 van Utrecht richting Ede (is ook al gemeld door een ander op dat punt). Volgens mij heb je daar een level 5 rechten voor nodig, dus daar kan ik zelf niks mee doen.
herbiek
Posts: 2
Send a message

Post by heyudude
Hoi!

Mijn naam is Hans, sinds een maand aan de slag met Waze. Ik ben gelukkig gelukkig (ja 2x) getrouwd en 3 kinderen. Ik heb Waze ontdekt via mijn collega's waarvan er sommigen al een jaar mee bekend zijn maar de laatste tijd zijn ze weer meer actief. Ik sta verbaasd over de snelheid van de app (op mijn iPhone 3G); geweldig :D

Waze is een leuk idee en vooral de actuele verkeerssituaties die pas werken als er Waze gebruikers zijn. Ik hoop dat ik nog meer mag bijdragen dan nu met mijn meldingen en updates, maar de tijd zal het leren. Maar eerst nog wat meer mijn weg vinden in Cartouche want een nieuwe weg toevoegen en kruisingen aanleggen is een hele klus met de wat beperkte kennis en rechten.

CU on the Road via Waze!
En wellicht is er in de toekomst ook een face2face regio bijeenkomst?
heyudude
Posts: 28
Send a message
iPhone 3G - Latest Waze app
Area Manager deel van Noord-Limburg