Post by robin1979
Het script is ook weer op de originele pagina aangepast, zodat men niet met het handje het script hoeft bij te werken.
robin1979
Posts: 3032
Has thanked: 1 time
Been thanked: 22 times
Send a message
MapSquadEurope
Area Manager - Europe

Post by robin1979
svache wrote:Ik weet niet wat het is maar ik krijg het niet aan de gang... (www server btw)
Ik zal morgen eens kijken, maar volgens mij moet je voor de www server een oudere versie van het script hebben (de versie van 18 juli).
robin1979
Posts: 3032
Has thanked: 1 time
Been thanked: 22 times
Send a message
MapSquadEurope
Area Manager - Europe

Post by SnackBarHarses
kan het aanraden voor elke cartouche gebruiker, betere kwaliteit en makkelijk instaleerbaar onder firefox 8-)
SnackBarHarses
Posts: 142
Send a message
(een van de) Area manager driehoek Amersfoort-Soest-Utrecht
IPhone 3GS | twitter: https://twitter.com/vanwaik
Tips & Trucs voor editen map: Basis uitleg voor editen kaart | Checklist snelwegen in NL | Naamgeving wegen in NL |

Post by SnackBarHarses
hier werkt het nog prima.. wel erg langzaam, maar dat komt meer omdat ik achter een 8 jaar oude laptop even zit ;)
SnackBarHarses
Posts: 142
Send a message
(een van de) Area manager driehoek Amersfoort-Soest-Utrecht
IPhone 3GS | twitter: https://twitter.com/vanwaik
Tips & Trucs voor editen map: Basis uitleg voor editen kaart | Checklist snelwegen in NL | Naamgeving wegen in NL |

Post by TK80866
Zou het niet kunnen zijn dat Waze onderhuids kleine dingen aanpast waardoor het niet meer te gebruiken is omdat het tegen de richtlijnen en dergelijke van het grote mediabedrijf in gaat? Die indruk heb ik namelijk al eens eerder gehad, elke keer als het weer te gebruiken is, veranderd er iets waardoor het niet meer te gebruiken is... :S

ik heb het overigens opgegeven... ik edit alleen nog maar als er foto's beschikbaar zijn, het is teveel werk om het zonder te doen, niet wij maar zij moeten voor die foto's zorgen... Ik zit inmiddels al weer ruim een maand zonder foto's terwijl er ontiegelijk veel te doen is hier :(
TK80866
Posts: 350
Has thanked: 1 time
Send a message
Had a lot of outdated stuff here.. I should be more active, I guess ;)

Post by TK80866
gerben wrote:Robin, je bent een held!

Nu nog zien hoe ik weer rechten krijg op een weg buiten mijn gebied waar ik ruim een maand geleden gereden heb...
Opnieuw rijden? xD
TK80866
Posts: 350
Has thanked: 1 time
Send a message
Had a lot of outdated stuff here.. I should be more active, I guess ;)

Post by TK80866
Ik weet niet wat het is maar ik krijg het niet aan de gang... (www server btw)
TK80866
Posts: 350
Has thanked: 1 time
Send a message
Had a lot of outdated stuff here.. I should be more active, I guess ;)

Post by tooster
Awesome! Ga het dirrect uitproberen.
tooster
Posts: 13
Send a message

Post by tooster
Het valt me nu wel precies op dat Waze in Gent betere foto's heeft dan het grote media bedrijf. Maar een groot voordeel is natuurlijk op plaatsen waar waze geen deftige foto's heeft.
tooster
Posts: 13
Send a message

Post by tooster
Is er misschien een manier om de luchtfoto's van het mediabedrijf te tonen ookal staat de Aerials Layer uit. Het grote probleem voor mij is namelijk dat Waze soms enorm traag laad. het zou dan volgens mij sneller gaan moest hij de Aerials van het mediabedrijf nemen en ondertussen Waze gewoon de wegenl te laten laden. Zo moet Waze niet eerst de foto's en dan de wegen laden. Misschien voldoet een kleine aanpassing van het scriptje.
tooster
Posts: 13
Send a message