Post by hteunis
Hallo,

Ik ook maar even dan.

Ik heb waze er nu een poosje maar nog nooit gebruikt aangezien ik geen autohouder had. Daar is afgelopen maandag verandering in gekomen dus hoop ook een paar wegen te kunnen toevoegen.
Gelukkig ben ik niet de enige tukker hier ;)
hteunis
Posts: 1
Send a message

Post by Hurr1c4n3
Hey allemaal.

Mijn naam is Bjorn
Nickname: Hurricane
Ik ben van het bouwjaar '78, nu nog 32 jaar oud.

Ben sinds deze week ook een waze gebruiker. Reed afgelopen woensdag achter iemand richting Zwolle met een waze sticker achter op zijn auto. Op die manier nieuwsgierig geworden wat dat waze nu was, dus vandaar dat ik hier nu ook ben :lol:

Ben werkzaam bij KPN als Allround transmissie Technicus. Wij werken als afdeling landelijk, maar ik zit toch vaak in het noordoosten van het land. Woon zelf in Almelo.

Tsja euhhhhmm wat zal ik nog meer over mezelf vertellen. Ik doe veel met computers, fotografeer nog wel eens, bouw websites (bv. http://www.natuurfocus.com) en rijd motor.
Hurr1c4n3
Posts: 72
Has thanked: 2 times
Send a message

Post by Huupie
Hoi,

ik ben Sander, ben al een klein beetje bekend met Waze, en wil me hier iets meer in gaan verdiepen.. Ik hoop hier nog een leuke tijd te hebben..

Sander..
Huupie
Posts: 1
Send a message

Post by HVAlmere
Hallo Allemaal,

Ik ben hvalmere, maar draag de echte naam Sander.

Ik rij behoorlijk wat kilometers en dan vooral in de regio van Almere. Ik ben Waze gaan gebruiken omdat ik met andere navigatie-programma`s vaak tegenover afsluitingen kwam te staan. Ook het idee dat ik zelf de kaart kon aanpassen sprak mij wel aan, juist omdat ik veel op binnenwegen kom.

Waarom ik veel op de binnenwegen kom? Ik ben fotograaf in de stad, voornamelijk op incidentgebied.

Inmiddels de 1000 edits voorbij, vrijwel allemaal in Almere. Ook wegwerkzaamheden heb ik vrij snel door en geef ik door via de daarvoor bedoelde wegen.

Wie weet tot snel in Almere!

Groet,

Sander aka hvalmere
HVAlmere
Area Manager
Area Manager
Posts: 32
Has thanked: 7 times
Been thanked: 8 times
Send a message

Post by HVN83
Hoi. Mijn naam is Huub, 33 jr. Gebruik waze al enige tijd maar sinds kort ook geregistreerd. Onlangs waze veelvuldig gebruikt op vakantie in Italië (regio Idro-meer). Heb me verbaast over de nauwkeurigheid van het aantal flitspaalmeldingen wat ik ben tegen gekomen (en heb er zeker 100+ gezien daar). Daarnaast was de navi ernaartoe ook prima, alleen de rijbaanbegeleiding van Google Maps is wat praktischer af en toe. Daarnaast gemerkt dat Google maps af en toe iets nauwkeuriger was in bepalen van sneleate route. Gebruik waze nu bijna dagelijks voor woon-werkverkeer. Al met al top app, hoop er nog veel gebruik van gaan maken en de ontwikkelingen hier een beetje bij te houden.
HVN83
Posts: 12
Has thanked: 1 time
Send a message

Post by Hyundai-Ad
Hoi ik ben Ad.
En ik rij nu ongeveer 2 weken met waze in een Hyundai i10 met android auto.
Ik woon in Fijnaart en rij dagelijks naar Etten-Leur voor mijn werk.
Hyundai-Ad
Posts: 1
Send a message

Post by icqniels
Hallo allemaal,

Ik ben Niels en ben woonachtig en werkend in Enschede. Ik rijd eigenlijk alleen in het weekend met de wagen. Denk aan tanken in Duitsland, boodschappen doen en lekker wandelen in het bos met de hond.

Ben net lid van Waze en wou eens kijken of ik wat kan toevoegen voor mijn stad en omgeving. Ik zal proberen om elke week de wegafsluitingen en verkeersbelemmeringen erin te zetten. Verder lijkt het me leuk om in contact te komen met mede stadsgenoten om zo de map te verbeteren daar waar het nodig is.

Groeten
icqniels
Posts: 1
Send a message

Post by icyrun
Ha fellow wazers,

Sinds vorige maand Waze gevonden en vind het meteen prachtig!
Ik woon en werk in Groningen en af en toe in de Veenkolonien (Hoogezand, Veendam).


Groeten!
icyrun
Area Manager
Area Manager
Posts: 3
Send a message

Post by ikinks
Het zou tijd worden dat ik me hier meld. In het dagelijkse offline leven luister ik naar de naam Arjan, woon op ca. 2 km van de A1, vlak voor de Duitse grens en werk sinds januari in Zwolle, daarvoor in Deventer. Zie je mijn naam op het scherm verschijnen en ben je in de buurt, zoek dan naar een (meestal) ongewassen zilvergrijze Seat Ibiza.

Hoewel dit mijn eerste forumpost is ben ik sinds augustus/september 2010 gebruiker van de Waze client. Eerst op een Blackberry, maar na 4 maanden overgestapt op Android. Ik heb er de gewoonte van gemaakt om Waze onderdeel te laten maken van mijn 'startprotocol'. Bij autoritten >2 km staat de client mee te draaien, een gemiddelde werkweek houdt voor mij in dat er ruim 1.000 km bijgeteld kan worden. Volgens het Waze dashboard ga ik met 56.000 bestaande km's, 113 km nieuwe wegen (tip: ga op autovakantie naar het noorden van Denemarken, de kaart daar is één blinde vlek) en een hele zwik aan meldingen en cookie meters aardig richting plaats 300.

Deze week heb ik mij ook aangemeld als area manager in de buurt waar ik woon en heb gewoond, vooral de buitengebieden van noordoost Twente kunnen de nodige aandacht van mij verwachten.
ikinks
Posts: 1
Send a message

Post by iknietjij
fvwazing wrote:Welkom allemaal!

Oh ja, Noord-Holland... daar mag nog wel eens naar gekeken worden:
Screen Shot 2013-03-28 at 21.31.48.png
(In de rode blokjes ontbrekend nog veel straatnamen)
Tijdje geleden door Enkhuizen gereden, en heb inmiddels het centrum wel bijgewerkt qua straten en straatnamen :) Zal binnenkort eens kijken naar de buitenwijken tot waar ik kan editen.

Oh en volgens mij heb ik hier nog nooit gepost, dus bij deze: Maarten, 31, uit Gorinchem, voorheen New York en Eindhoven. Gebruik Waze nu zo'n 6 maanden, en ben de afgelopen tijd ook actief geworden qua bewerken van de kaart, in eerste instantie vooral in de omgevingen van wonen, voorheen wonen en werk. Voor de rest, vraag maar raak, wie weet komt er antwoord ;)
iknietjij
Posts: 241
Has thanked: 5 times
Been thanked: 18 times
Send a message
Dumdeedum
This is my signature, it is very informative don't you think?