Get a sneak peek at whats next for Permanent Hazards on our April 7th Office Hours!
Post by Heisa123
We gaan het regelen.
Ik neem contact met je op.

De hoofdwegen hou ik zoveel mogelijk wel gelocked.
Ze hebben op nieuwkomers een geweldige aantrekkingskracht.
Zo ook rotondes.
Ze bouwen er hele kunstwerken van.
Moeten we niet willen.

Op verzoek gaan die van slot.
Na een paar dagen weer opslot.
De ervaring leert dat waze zo beter te gebruiken is.
Gaat iedereen steeds weer opnieuw hoofdwegen veranderen blijft je met fouten zitten.

90 % van Curacao is vrij.
Alle buitenwijken.
Heisa123
Posts: 503
Has thanked: 22 times
Been thanked: 25 times
Send a message
Country Manager

Post by Heisa123
Je krijgt een email.

George
Heisa123
Posts: 503
Has thanked: 22 times
Been thanked: 25 times
Send a message
Country Manager

Post by madeby1
Beste David en George.

Zoals jullie kunnen zien ben ik ook een van de wazers die de kaart bewerken. Welliswaar zouden we kunnen afspreken welke gebied iedereen op zich zal nemen om het helemaal te bewerken naar behoren en dan ook locken.

Ik woon zelf op het eiland dus rondrijden en meteen bewerken doe ik min of meer altijd met daarbij de nodige toevoeging van alle nodige informatie. Zelfs heb ik bij sommige straten de huisnummers ingevoerd.

Laat me weten wat we afspreken.

Eventueel via mail. madeby1@yahoo.com
madeby1
Posts: 1
Send a message

Post by melhoss
Hey all,
looks like the map for Curacao has not been updated from the server to the livemap in a while. I have done a whole lot of work on the Sun Valley, Monrepos area but i dont see it in the livemap here. Further, adjustments made to the map online are not making it to the app. Anyone know how to make that happen?

Cheers
melhoss
Posts: 1
Send a message

Post by petervdveen
Hi!
Welcome at Waze ;-)

The livemap is updating, it's just not visual. the routes on the livemap are 100% the same as on the client, but there is a visual bug in the livemap since we moved to a new infrastructure.

For the client updates, we have a little backlog atm. The last update is from june 10th.
petervdveen
Coordinators
Coordinators
Posts: 10370
Has thanked: 212 times
Been thanked: 847 times
Send a message
Coordinator Waze Netherlands

Click here to sign-up for slack, our communication platform

Contact by email: NL - BE - Lux - Benelux