Post by imrenl
Hallo Wazers,

Ik ben Imre en sinds deze week aan het stoeien met Waze. Naast mijn woon-werkverkeer (Amersfoort-Gooi) ben ik niet veel op de weg. Met het aanpassen van de kaart zal ik dus meer punten gaan verdienen. Nu alleen nog de rechten verdienen om daar voor te zorgen. Op mijn woon-werk route ben ik al twee keer tegen het verkeer in gestuurd en sluit een verbinding van een hoofdweg niet aan waardoor ik door de achteraf straten wordt gestuurd. Echter onvoldoende rechten om aan te passen. :( Ondanks de beperkte rechten heb ik al een hoop plezier (en uurtjes) in het aanpassen zitten en verwacht daar nog wel wat meer van te maken. Mijn woon, maar vooral mijn werkomgeving zullen de gebieden zijn waar ik het meest bezig zal zijn vanwege de lokale kennis.

Tot op de weg of hier op het forum!
imrenl
Area Manager
Area Manager
Posts: 19
Send a message

Post by indo36
Hi all,

Mijn naam is Dave en ik woon in Arnhem (Rijkerswoerd). Ook ik heb Waze al enige tijd op m'n iPhone draaien maar ben het eigenlijk pas vorige week echt gaan gebruiken. Wat een leuke App :D Het idee dat alleen rijden met Waze "aan" al bijdraagt aan de informatie in deze leuke App is een leuke gedachte. Ik gebruik het dan ook niet altijd om te navigeren maar heb Waze wel zo veel mogelijk aan staan.

Arnhem/Utrecht en Arnhem/Hoogvliet zijn de regelmatige reizen die ik maak met onze CityBug. Wat ik nog wel ga uitzoeken is hoe ik de kaart (in de omgeving) zo volledig mogelijk kan maken.

Anyway... this is me ;))
indo36
Posts: 1
Send a message

Post by Ioniq-EV
Hallo allemaal,

Mijn naam is Patrick. Ik ben nieuw op het forum en een nieuwe gebruiker van Waze.
Sinds vorig jaar rijd ik in een elektrische auto en de kaart in het navigatiesysteem is redelijk oud en de aangegeven laadpunten beperkt.
Met behulp van Android Auto werkt Waze samen met mijn auto en ik wil kijken of dit beter werkt dan het ingebouwde systeem.
Ik hoop dat Waze in de toekomst een koppeling kan maken met Plugshare en alle laadpunten zichtbaar worden op de route.

Groet.https://uploads.tapatalk-cdn.com/201802 ... f8efb0.jpg
Ioniq-EV
Posts: 2
Has thanked: 1 time
Send a message
:P 2017 Hyundai IONIQ Electric Premium :P

Post by Ioniq-EV
Dank je Dutchdirt,

Ben aan de slag gegaan met wat aanpassingen. Dit lijkt het goed te doen, wegen corrigeren geen probleem. Echter "Plaatsen" aanmaken als parkeerplek/laadpunt is geblokkeerd door controle door Level-2 editors. Hierdoor wordt dit een langdurig proces. Ook correcties volgen deze weg en ik moet hierop wachten.
Ik wacht even af hoe dit op de kaart uitpakt (moet nog verwerkt worden), voordat ik verder ga.
Voorbeeld: https://www.waze.com/nl/editor?env=row& ... 221&zoom=3
Ioniq-EV
Posts: 2
Has thanked: 1 time
Send a message
:P 2017 Hyundai IONIQ Electric Premium :P

Post by ippeziepe
Hoi, ik ben Simon en ik ben fan van Waze. (Wie niet?) Mijn huis staat in Hilversum en mijn Fiesta (lease) bijna dagelijks in De Bilt. Wazen doe ik met mijn LG Optimus 2X Speed op Cyanogenmod 7 (Android 2.3.7) totdat LG eof nVidida de drivers voor video vrijgeeft, zodat ik Cyanogenmod 10 kan draaien (4.1). Hopelijk kan ik ook wat bijdragen aan Waze.
ippeziepe
Area Manager
Area Manager
Posts: 285
Has thanked: 37 times
Been thanked: 1 time
Send a message
Ik Waze op een HTC One (Android 4.3)
AM voor Hilversum en omgeving (NL) en Bad Bentheim (D)

Post by ippeziepe
*kuch*
ippeziepe wrote:Hoi, ik ben Simon en ik ben fan van Waze. (Wie niet?) Mijn huis staat in Hilversum en mijn Fiesta (lease) bijna dagelijks in De Bilt. Wazen doe ik met mijn LG Optimus 2X Speed op Cyanogenmod 7 (Android 2.3.7) totdat LG eof nVidida de drivers voor video vrijgeeft, zodat ik Cyanogenmod 10 kan draaien (4.1). Hopelijk kan ik ook wat bijdragen aan Waze.
Is inmiddels Cyanogenmod 10. 8-)
ippeziepe
Area Manager
Area Manager
Posts: 285
Has thanked: 37 times
Been thanked: 1 time
Send a message
Ik Waze op een HTC One (Android 4.3)
AM voor Hilversum en omgeving (NL) en Bad Bentheim (D)

Post by ippeziepe
mir4dor wrote:Omdat ik me wel kan vinden in een stukje promotie voor Waze heb ik een stikker besteld voor op de auto. Deze is jammer genoeg nog niet aangekomen, zou tussen 31 okt. en 5 nov. moeten zijn volgens de mail van Waze ...

Heeft iemand hier ervaring mee of is zo'n stikker ook in NL te krijgen?
Ik heb er ook twee besteld, een tijdje terug. Zijn nog niet binnen. Ben ook benieuwd of ik mijn AM-sticker zal krijgen.

verstuurd met Tapatalk
ippeziepe
Area Manager
Area Manager
Posts: 285
Has thanked: 37 times
Been thanked: 1 time
Send a message
Ik Waze op een HTC One (Android 4.3)
AM voor Hilversum en omgeving (NL) en Bad Bentheim (D)

Post by ippeziepe
petervdveen wrote:Als je 'm niet krijgt (voor het eind van de maand), stuur mij dan even je adres.. ;-)
Tof, doe ik zeker. Ik heb 2 van deze besteld. Bestelstatus was op 31 oktober 'verzonden', maar de post is nogal traag uit de Verenigde Staten van de U.S. van Amerika...

Op 30 oktober heb ik een AM-sticker aangevraagd. Ben benieuwd welke er het eerste is! :D
ippeziepe
Area Manager
Area Manager
Posts: 285
Has thanked: 37 times
Been thanked: 1 time
Send a message
Ik Waze op een HTC One (Android 4.3)
AM voor Hilversum en omgeving (NL) en Bad Bentheim (D)

Post by ippeziepe
petervdveen wrote:
ippeziepe wrote:
mir4dor wrote:Omdat ik me wel kan vinden in een stukje promotie voor Waze heb ik een stikker besteld voor op de auto. Deze is jammer genoeg nog niet aangekomen, zou tussen 31 okt. en 5 nov. moeten zijn volgens de mail van Waze ...

Heeft iemand hier ervaring mee of is zo'n stikker ook in NL te krijgen?
Ik heb er ook twee besteld, een tijdje terug. Zijn nog niet binnen. Ben ook benieuwd of ik mijn AM-sticker zal krijgen.

verstuurd met Tapatalk
Als je 'm niet krijgt (voor het eind van de maand), stuur mij dan even je adres.. ;-)
Nog niet binnen, en het is al dik december. PM met adres is onderweg! 8-)
ippeziepe
Area Manager
Area Manager
Posts: 285
Has thanked: 37 times
Been thanked: 1 time
Send a message
Ik Waze op een HTC One (Android 4.3)
AM voor Hilversum en omgeving (NL) en Bad Bentheim (D)

Post by ippeziepe
Welkom, Vince! ;)
ippeziepe
Area Manager
Area Manager
Posts: 285
Has thanked: 37 times
Been thanked: 1 time
Send a message
Ik Waze op een HTC One (Android 4.3)
AM voor Hilversum en omgeving (NL) en Bad Bentheim (D)