Post by world_msqy1rgs
Als beginner kan ik mij voorstellen dat de hoofd wegen "not don" zijn. en dat je aardig mag uit leven rond je huis-werk. Het lijkt mij niet dat je dit stuk gaat maken. Echter zul je wel snel tegen de beperkingen aanlopen.
En als je basis niet goed is, (te weinig "liefde"). Dan is het begrip KISS niet goed door gedrongen tot de basis. En kan de verblinding uitmonden tot en web van gescheiden rijbanen.

Door het volgen van het forum ben ik er al acher gekomen.. Vraag je af waarom heeft je voorganger het zo gemaakt. En vraag ook eens een ander of hij locatie x ook zou aanpassen.
Zelf hou ik me nog een beetje bezig met kuisen.. Kruispunten iets verschuiven waardoor wel route informatie volgt en je niet de verkeerde keus maakt ivm afbuiging. Kronkel straten iets strekken, lijkt wel of elke kuil is ingetekend. A-B lijn nu uit een paar punten. Controle op turn restricties en Hier en daar een vergeten straat.
world_msqy1rgs
Posts: 172
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times
Send a message

Post by world_msqy1rgs
Rm lijkt mij wel wat. Echter als beginner lijkt dit mij nu nog te hoog gegrepen. Zit nu nl nog in fase sloop ik dit, of maak ik het beter. Blijf er wel vanaf. Eerst maar zeker weten/vragen. Enige instruktie/mentor is wenselijk. Dit komt uniforme kaart opmaak zeker ten goede. Hoe veel active editors/AM zijn er eigenlijk.
ps wie is eigenlijk mijn mentor
world_msqy1rgs
Posts: 172
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times
Send a message

Post by world_msqy1rgs
Eerder schreef ik dat rm wat hoog is, achter af denk ik ea moet zeker lukken. Zeker omdat, zo ik begrijp dat er enige instructie vooraf zal plaats vinden. Dit zal zeker de uniformiteit in op maak ten goede komen
world_msqy1rgs
Posts: 172
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times
Send a message

Post by world_msqy1rgs
Een lekker lap tekst. Met een mooie op zet.. En duidelijke structuur naar een uniforme/ strakke opmaak van de kaart. Heb nog geen idee hoeveel werk dit zal gaan op leveren en wat de opdrachten zullen zijn. Ben wel een beet je bang dat in frl bv wat meer werk in de plaatsnamen zal gaan zitten. Ivm met fryske of nederlandse spelling. Hoop dat ea snel duidelijk word.
world_msqy1rgs
Posts: 172
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times
Send a message

Post by world_msqy1rgs
Marleenonline wrote:Ik wil ook wel wat doen, maar hoe kom ik in hemelsnaam aan 5000 edits als de meeste wegen in mijn omgeving gelocked zijn... Het werkt nu al demotiverend.
Even een dagje door nederland reizen..
world_msqy1rgs
Posts: 172
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times
Send a message