Post by jasperberg
Hallo, ik ben Jasper en gebruik Waze nu 4 dagen. Ik vind het helemaal geweldig, gebruik Waze vooral om meldingen door te geven en te ontvangen. En ik vind het gewoon leuk om Waze aan te hebben staan naast mijn onboard navigatie systeem. Ik rij met een Volkwagen transporter heen en weer tussen Lisse, Aalsmeer en het Westland. En eens in de 3 weken rij ik naar Denemarken voor een week, ben benieuwd of ik daar Wazers ga tegenkomen!

Groeten,

Jasper
jasperberg
Posts: 2
Has thanked: 3 times
Send a message

Post by jberends
Hi ik ben jberends en actief in de regio Den Haag, Delft en zit vaak op de weg naar het zuiden van het land. Heb altijd al een lichte kaarten/maps affectie gehad en nadat ik veel in Openstreetmaps heb zitten editen Waze ontdekt. Wat een fantastische applicatie is het en vertel het iedereen om me heen. Ik report zo veel als ik kan, edit en resolve UR ook zo veel als ik kan en de situatie ken en weet.
jberends
Posts: 35
Has thanked: 4 times
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by jdbsneek
Hallo mede-Wazers,

Mijn naam is Jeff, wonende in Sneek. Ik rij voornamelijk woon-werk en dienstritten binnen de gemeente Súdwest Fryslân ofwel Zuidwest Friesland.

Ik poog onderweg meldingen te maken (mits stemherkenning het toelaat) en wanneer er wat vrije tijd is de Map Editor te openen.
jdbsneek
Posts: 1
Send a message
NL | Regio Súdwest Fryslân | Sneek e.o.

Post by jdeirkaufi
Hoi allemaal,
Na jaren tevreden de app gebruikt te hebben, wil ik mijn steentje bijdragen.
Eerder het jaar dit niet succesvol geprobeerd en nu met de steun van mijn collega @DengKao voortvarend aan de slag gegaan. De eerste 1000 edits zijn binnen en nu op weg naar meer!
Ik woon in Harderwijk en kom voor mijn werk vaak in Wilp (Gld), Wijster en Moerdijk. Op deze as zal ik dan ook regelmatig kijken waar ik bij kan helpen.

Groeten Jacco
jdeirkaufi
State Manager
State Manager
Posts: 9
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times
Send a message

Post by JDraaijer
Hi, ik ben Jeffrey en woon in Hoogland. Al een tijdje gebruik ik Waze maar sinds kort ook begonnen met het bewerken van de map. Inmiddels Slack gevonden en ook de Wiki :-) Als consultant aan het werk en daardoor rij ik regelmatig een aantal kilometers door Nederland.
JDraaijer
Posts: 11
Has thanked: 10 times
Send a message

Post by Jeffmeister72
HI allemaal

Ik heet Jeff (jeffmeister72) en gebruik Waze voor woon werkverkeer Amsterdam naar Hoofddorp
Al jaren een tevreden gebruiker en nu ook Betatester geworden.
Applicatie al bij meer mensen. Geïnstalleerd en men is zeer enthousiast.
Voor mij geen Tomtom of navigatie meer.

Waze ga zo Door!
Jeffmeister72
Posts: 1
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by Jefland
Hoi allemaal, Mijn naam is Jef en ik ben 49 jaar. Ik woon in Lelystad en rij een Alfa Romeo 156. Ik gebruik Waze ondertussen al een paar maandjes, niet voor werk (ik ga met de trein) maar prive rij ik best de nodige kilometertjes. Mijn eerste kaartbewerkingen heb ik ondertussen ook al achter de rug. :D
Jefland
Posts: 1
Has thanked: 1 time
Send a message

Post by jeltevdmeer
Hoi mede Waza gebruikers, ik ben Jelte en woon in Friesland(kleinste stad zullen we maar zeggen).
Ben werkzaam als systeembeheerder bij grote kabel maatschappij, hoofdzakelijk oracle database beheer.

Sinds gisteren aan het editen, leuk werk maar moet nog veel handelingen nakijken/leren maar leuk werk.
Maak van alles maar moet nog de puntjes op de I zetten voordat geheel oke werk.
Gebruik Waza voor mijn navigatie unit in mijn auto, had eerst CoPilot maar die is te zwaar voor unit.
Dus dit werkt perfect dus ga mijn energie hier in geven :-)

Gr,
Jelte
jeltevdmeer
Posts: 1
Send a message

Post by jeremyjuist
Hoi,

Sinds een paar weken enthousiast gebruiker van Waze. Het kaart bewerken ziet er ook goed uit. Laatst bij Hoofddorp stond de nieuwe afslag er al op.

Veel onderweg voor het werk. (vrachtwagenchauffeur)

Thuis geen PC meer alleen een tablet en dan is kaart edit een ramp. :D
Als ik af en toe de beschikking heb over een PC zit ik toch graag even op waze.com te neuzen.

Groetjes Jeremy.
jeremyjuist
Posts: 3
Send a message

Post by jeremyjuist
Hey Tim,

Tim zal ik doen. Waar blijft de editapp voor op de galaxy tab :-)

Jeremy
jeremyjuist
Posts: 3
Send a message