Get a sneak peek at whats next for Permanent Hazards on our April 7th Office Hours!

Post Reply

Rondell i Svedala

Post by cloakingdevice
Har dykt upp ett automatupptäckt fel i Svedala, och jag hittar indikationer på att det ska vara en rondell på gång, men körriktningen pekar på att det fortfarande är den gamla korsningen.. Nån som har koll?

..Andreas
cloakingdevice
Posts: 77
Has thanked: 14 times
Been thanked: 5 times

POSTER_ID:1705744

1

Send a message

Post by cloakingdevice
Alright. Har inte alls koll på Svedala. Är det samma med GPS-punkterna som med automatgenererade rapporter?
cloakingdevice
Posts: 77
Has thanked: 14 times
Been thanked: 5 times
Send a message

Post by pnylin
De automatiska felrapporterna bygger på flera månader gamla uppgifter så det är bara att klicka i "Solved" om du är säker på att rondellen är klar.

/Patrik
pnylin
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 1581
Answers: 2
Has thanked: 12 times
Been thanked: 220 times
Send a message

Post by pnylin
Ja. GPS-punkterna brukar heller inte vara aktuella. Tror de ligger ca 2-3 månader efter.

/Patrik
pnylin
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 1581
Answers: 2
Has thanked: 12 times
Been thanked: 220 times
Send a message

Post by SverkerN
Tja. Har inte varit där, men enligt dokument från kommunens hemsida skriver att den gamla macken är riven och att rondellen är på plats. Enligt transportyrelsens föreskriftsregister och dess karta så är rondellen på plats. Men jag har som sagt inte varit på plats. :-)

När det gäller automatgenererade fel så baseras de på flera månader gammalt data. Jag har inte fått svar på hur gammalt, men det verkar vara 4 månader eller mer.

Edit: Såg inte att Patrik hunnit svara. :-)


/Sverker
SverkerN
EmeritusChamps
EmeritusChamps
Posts: 2015
Has thanked: 47 times
Been thanked: 189 times
Send a message