Post by joost2651
Goedenavond,

Een paar dagen geleden WAZE geinstalleerd! helemaal top.
Ik rijd dagelijks over het traject A13-A4-A12.
Ik hoop met mijn actieve bijdrage jullie (en mijzelf) te helpen aan het tijdig melden van stremmingen en "gevaren" op de weg.
Ook heb ik de brandstofprijzen op mijn route geupdated.

Leuk om ook ritten te delen en via Facebook geconnect te zijn.

Groet, Joost
joost2651
Posts: 13
Has thanked: 8 times
Been thanked: 3 times
Send a message

Post by joost2651
Hey Timmie,

Ik heb de eerste stappen gezet als editor:
Een tankstation dat vorige week hier in de buurt is neergezet van TINQ via editmode op de WazeKaart gezet.
Ook een (doodlopende) straat in mijn wijk erbij getekend.

Groet Joost
joost2651
Posts: 13
Has thanked: 8 times
Been thanked: 3 times
Send a message

Post by joostadolfs
Ik ben Joost en gebruik al een hele tijd Waze. Sinds kort ben ik aan het Map Editen geslagen en stel ik me hier dus ook maar even voor. Ik rijd het hele land door in een Volvo C30. Ik heb Waze op een HTC One X met Android staan.
Ik hoop dat ik snel een paar levels omhoog ga, want ik zie hier in Nijkerk heel veel verkeerd gespelde straten. Een hoop heb ik al aangepast, maar grotere wegen en rotondes mag ik nog niet aanpassen.
joostadolfs
Posts: 7
Send a message

Post by joostadolfs
Bedankt, meteen gedaan!
joostadolfs
Posts: 7
Send a message

Post by jordy1980
Hai, ik ben Jordy, 35 jaar en wonend in Vlissingen.
Omdat ik in mijn omgeving toch wat foutjes tegen kwam op de kaart ook maar eens begonnen met editen en tis best leuk zo.
Momenteel ben ik 100% arbeidsongeschikt en daarom ook tijd om op de maps naar foutjes te snuffelen. Door mijn hobby (sportvissen) rijdt ik best veel in de omgeving van de Zeeuwse Eilanden en het zuiden van Zuid Holland en zal daarom mn uiterste best doen om voor die omgeving de kaarten zo goed als mogelijk te editen.
jordy1980
Posts: 3
Has thanked: 2 times
Send a message

Post by JordySipkema
Al Waze ik al een ruime tijd, echt voorstellen heb ik mijzelf nog niet gedaan, bij deze:

Mijn naam is Jordy Sipkema. Vroeger ben ik wel eens AM geweest van Bergen op Zoom en omstreken. Maar ondanks de vele kilometers die ik maak, had ik toen een tijdje geen tijd gehad om de kaart bij te houden. Nu begint het toch weer te kriebelen en begin ik het weer op te pakken.

Trots rij ik rondjes met het mooie gouden kroontje op mijn hoofd en een puntentotaal van 130657, maar het kunnen er nooit genoeg zijn.

Mochten er zaken rondom Bergen op Zoom, Roosendaal, Breda incorrect zijn, dan ga ik mijn uiterste best doen om het op te lossen. Wees gewaarschuwd: door de vele kilometers die ik maak zijn ook de kaarten in de rest van het land niet veilig. Indien het in mijn macht ligt om ze aan te passen zullen ook deze delen van de kaart bijgewerkt worden.

Toegevoegd 15:19 CET:
Ik moet nog wel even toevoegen dat ik voorheen geen gebruik heb gemaakt van het forum, iets wat ik in de toekomst wel wil gaan doen. Natuurlijk is het ook de bedoeling om weer Area Manager te gaan worden, mits dat mogelijk is.
JordySipkema
Posts: 6
Has thanked: 2 times
Been thanked: 5 times
Send a message
Last edited by JordySipkema on Wed Dec 10, 2014 2:20 pm, edited 1 time in total.

Post by JosZomerplaag
Hallo allemaal, mijn naam is Jos Zomerplaag, Wazer sinds enkele jaren, maar een tijd andere dingen gaan doen en me met andere zaken bezig gehouden zoals Munzeeën, ook leuk. Ik begin weer met een nieuw account, dus ik begin gewoon weer als baby Wazer. Vandaag gelijk ook wat plaatsen in de buurt geëdit. Complimenten aan al die Wazers die elke weg en weggetje zo secuur ingetekend hebben, ik vind weinig omissies of fouten.
Voorlopig ben ik aan de genade van de level 2 editors overgeleverd :-)
JosZomerplaag
Posts: 12
Send a message

Post by JosZomerplaag
Dutchdirt wrote:Welkom aan Iedereen en een speciaal welkom voor Jos,
Je schreef een leuke introductie en het toeval wil dat ik een lvl2 editor ben die enkele van je edits moest goedkeuren (na wat aanpassingen). Ik ga je nog een PM sturen met de door mij gewijzigde zaken. Keep up the good work.
Peter, dank voor het welkom, en voor de goedkeuringen. Ik ben al flink bezig met wijzigingen op de kaart, ik loop wel snel tegen de level beperkingen op. ik begrijp ze wel, maar het is toch soms knap frustrerend.
JosZomerplaag
Posts: 12
Send a message

Post by jtbos1980
Hallo,

ik ben Jaap en rijd dagelijks tussen Spijkenisse en Gouda heen en weer, in mijn VW Up!
Waze zorgt ervoor dat ik meestal de goede kant van de ring van Rotterdam kies, met de minste vertraging.

Nieuw ben ik eigenlijk niet, want ik gebruik waze al meer dan 2 jaar (rang 4145, niveau ridder).
Hier ben ik wel nieuw want ik ben nog niet eerder op het forum geweest.
jtbos1980
Posts: 1
Send a message

Post by Juudje39
:) Hallo allemaal,
Ik heet Judith en Waze sinds iets meer dan een maand.
Ik ben chauffeur/koerier en rijdt mijn rondjes in de omgeving Helmond,Gemert,Someren en s'morgens ben ik op de A67 heen en weer naar Venlo (vanuit Helmond) te vinden.
Vindt het Wazen wel leuk maar aangezien ik niet zo'n computergeleerde ben :oops: is het wel een grote puzzel.
Ik rijdt meestal in een Renault Trafic van de zaak.
Ik gebruik Waze op mijn HTC Legend.
Het lijkt me leuk als mijn omgeving ook wat meer in kaart komt en ik eens wat Wazers tegen kom !
Groetjes ;)
Juudje39
Posts: 5
Send a message