Post by jvo77
mir4dor wrote:Hey allen.

Aart is de echte naam en gebruik nu een week of drie Waze. Leuke en handige app die ik draai op de Sony Xperia S. Wonend in Amsterdam en elke dag opweg naar mijn werk in de omgeving Purmerend, A10, A8 en A7. Kan niet wachten tot de nieuwe Coen eens klaar is !

Rank: 15402 Points: 2638

Ik ben nog steeds aan het ontdekken maar heb wel al een paar reports gedaan. Handig dat wanneer je dat menu opent, Waze direct tijd en locatie opslaat waarna je op je gemak je report kunt doen.

Ik stond vorige week stil voor de Coentunnel omdat er een vrachtwagen te hoog was, stond er zes auto's achter. Bij mijn report hierover stond de optie foto nemen. Heb ik gedaan, maar wie ziet die foto dan ? Ik heb in ieder geval nog geen foto gezien van een mede Wazer ...

Ga dit forum eens verder ontdekken. Happy Wazeing @ all.
Dan zul je me vast wel eens langs zien schuiven, ik woon in de zaanse hoek en werk in de grote boze stad waar jij woont :P
jvo77
Posts: 869
Has thanked: 54 times
Been thanked: 59 times
Send a message
- If everything seems under control, you're just not going fast enough -
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-
https://tiny.cc/wv3hfx
SGS4|CM NL| jeroen@wazenederland.nl

Post by jvo77
maantje76 wrote:Je komt jvoambu ook gewoon tegen in voetgangers zones, fietspaden, wandelpaden en andere niet te bereiden wegen. :p

En soms veroorzaakt hij er zelfs file!

*Jvoambu Zoekt een onschuldig kijkende smiley :oops: probeer waze wel altijd uit te zetten als ik stilsta, maar soms issie net omgevallen ofzo en kan ik niet 123 op uit klikken.... en als ze dan naar me staan te zwaaien en heel hard bij iemand op de borstkas aan het duwen zijn ga ik toch maar lopen :P
jvo77
Posts: 869
Has thanked: 54 times
Been thanked: 59 times
Send a message
- If everything seems under control, you're just not going fast enough -
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-
https://tiny.cc/wv3hfx
SGS4|CM NL| jeroen@wazenederland.nl

Post by jvo77
eduarddr wrote:Hoi allemaal! Dit is dan niet mijn eerste post maar ik wil hier graag nog even posten. :) Ik heb al een paar kleine updates doorgevoerd bij de map editor (vooral parkeerplaatsen in Amsterdam). Hopelijk hebben jullie hier wat aan. Gr Eduard

Welkom bij op het forum, Amsterdam heb ik me ook af en toe eens wat mee bezig gehouden ;), ben er ook nog weleens te vinden, iets van 40 uur in de week :P Mocht je vragen hebben, of ik er een bende van gemaakt hebben: gewoon even roepen ;)
jvo77
Posts: 869
Has thanked: 54 times
Been thanked: 59 times
Send a message
- If everything seems under control, you're just not going fast enough -
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-
https://tiny.cc/wv3hfx
SGS4|CM NL| jeroen@wazenederland.nl

Post by jvo77
BSlinger wrote:Hallo Allemaal,

Ik ben Bart afkomstig uit Castricum, rij dagelijks heen en weer naar Velsen-Noord. Ben bekend in het gebied tussen Beverwijk en Alkmaar.
Zijn er nog andere (grote) editors die veel in dit gebied hebben gedaan / of nog doen ? Zie tijdens het editen namelijk niet heel erg veel namen.
Gebruik Waze nu een maandje of drie schiet niet heel erg hard op met me punten ( 30 km per dag :oops: )
Van het weekend eerste paar edits gedaan, straatnamen toevoegen, eenrichtingsverkeer, parkeerplaatsen en een paar wegen toegevoegd.

Zoals met zoveel dingen merk ik wel dat oefening baart kunst
Ik heb af en toe eens iets gedaan in die omgeving, maar nog niet structureel aan de gang geweest ;) Heb voorheen in IJmuiden gewerkt, en reed voor die baan heen en weer tussen IJmuiden en Petten.. Als ik je ergens mee kan helpen of als je een 2e blik ergens op wilt moet je maar een berichtje sturen
jvo77
Posts: 869
Has thanked: 54 times
Been thanked: 59 times
Send a message
- If everything seems under control, you're just not going fast enough -
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-
https://tiny.cc/wv3hfx
SGS4|CM NL| jeroen@wazenederland.nl

Post by jvo77
BSlinger wrote:
Jvoambu wrote:
BSlinger wrote:Hallo Allemaal,

Ik ben Bart afkomstig uit Castricum, rij dagelijks heen en weer naar Velsen-Noord. Ben bekend in het gebied tussen Beverwijk en Alkmaar.
Zijn er nog andere (grote) editors die veel in dit gebied hebben gedaan / of nog doen ? Zie tijdens het editen namelijk niet heel erg veel namen.
Gebruik Waze nu een maandje of drie schiet niet heel erg hard op met me punten ( 30 km per dag :oops: )
Van het weekend eerste paar edits gedaan, straatnamen toevoegen, eenrichtingsverkeer, parkeerplaatsen en een paar wegen toegevoegd.

Zoals met zoveel dingen merk ik wel dat oefening baart kunst
Ik heb af en toe eens iets gedaan in die omgeving, maar nog niet structureel aan de gang geweest ;) Heb voorheen in IJmuiden gewerkt, en reed voor die baan heen en weer tussen IJmuiden en Petten.. Als ik je ergens mee kan helpen of als je een 2e blik ergens op wilt moet je maar een berichtje sturen
Neem aan dat je dan vanaf de Alkmaar over de A9 reed ? Ik rij eigenlijk bijna altijd binnen door. Maar als ik een vraag heb weet ik je te vinden
Meestal over het strand , of door de duinen vanuit wijk aan zee, en binnendoor terug, alleen ri den helder over de 9
jvo77
Posts: 869
Has thanked: 54 times
Been thanked: 59 times
Send a message
- If everything seems under control, you're just not going fast enough -
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-
https://tiny.cc/wv3hfx
SGS4|CM NL| jeroen@wazenederland.nl

Post by jvo77
BSlinger wrote:Was het maar mogelijk met de auto
Ik reed een MB G-klasse van de Marechaussee of een toyota van de douane, dan mag dat dus ;)
jvo77
Posts: 869
Has thanked: 54 times
Been thanked: 59 times
Send a message
- If everything seems under control, you're just not going fast enough -
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-
https://tiny.cc/wv3hfx
SGS4|CM NL| jeroen@wazenederland.nl

Post by jvo77
flappie4 wrote:Goedendag,

Mijn naam is Philip en ben enige tijd gebruiker van Waze.
Toevallig kwam ik een paar kaartfouten tegen en zag dat je dit zelf kan aanpassen!!
Das mooi!! Meteen even de wegen in mijn buurt gecontroleerd en nog wat onvolkomenheidjes tegen gekomen.

Laten we met zn alle de beste kaarten maken die er zijn!!

Groetjes,
Philip
Welkom! Welke regio ben je actief?
jvo77
Posts: 869
Has thanked: 54 times
Been thanked: 59 times
Send a message
- If everything seems under control, you're just not going fast enough -
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-
https://tiny.cc/wv3hfx
SGS4|CM NL| jeroen@wazenederland.nl

Post by jvo77
Welkom Danny, ik zag al een onuitsprekelijke naam langskomen in Amsterdam inderdaad ;)
jvo77
Posts: 869
Has thanked: 54 times
Been thanked: 59 times
Send a message
- If everything seems under control, you're just not going fast enough -
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-
https://tiny.cc/wv3hfx
SGS4|CM NL| jeroen@wazenederland.nl

Post by jwbokx
Ik heb waze sinds een paar weken op mijn Sony ericsson Vivaz staan.
Eigenlijk alleen maar gekeken wat waze onder het rijden doet.
Blijkbaar is de GPS in de vivaz niet erg snel.
Na starten van Waze duurt het lang eer er een lock is.
Heb ook gemerkt dat ik vaak "naast" de weg rijd... :shock:

Ik woon in Pijnacker, zuid holland.
Onze auto is een renault scenic.
Ben laatst naar Westelbeers gereden en dan volgt waze alles goed.
Verder rij ik meer op de scooter naar mijn werk, en heb waze nog weinig geprobeerd op de scooter.
Eerste poging ging fout omdat ik dan ook naar de ingebouwde radio luister.
Dat gaat kennelijk niet samen :roll:

Zal wel regelmatig kijken wat waze doet, maar ben niet zo'n kilometer vreter.
jwbokx
Posts: 4
Send a message

Post by K3V1N5R
Hoi! Ik ben Kevin, woonachtig in Almelo. Een paar maanden geleden heb ik kennis mogen maken met Waze en gebruik dit nu iedere keer als ik in de auto stap. Een mooie app wat over de hele wereld me al de goede weg op heeft gestuurd. Nu wil ik de volgende stap zetten en beginnen met editen van wegen die ik ken en kan verbeteren.
K3V1N5R
Posts: 1
Send a message