Get a sneak peek at whats next for Permanent Hazards on our April 7th Office Hours!

Post Reply

Aruba

Post by fabstar81
Hello,

i was in Aruba last month and boy has it changed since last time i was there (last year). All they do is making roundabouts at the moment. Especially near the airport there is one big motherf*cker, like hell to drive, and hell to draw in the editor.

it seems Heisa123 has the level5 permissions. please contact me :)

mag ook in het nederlands natuurlijk.
fabstar81
Posts: 70

POSTER_ID:1621454

1

Send a message

Post by fabstar81
nou, laten we om te beginnen maar eens kijken naar de rotonde.
ik heb ook her en der op de kaart wegen verwijderd die mensen hadden aangemaakt zonder contactpunten met andere wegen. en aansluitingen gemaakt op hoofdwegen die gelocked zijn. die komen wel.

eerst maar eens die rotonde

overigens...heel de kaart van google lijkt 2 cm naar links te zijn verschoven tov de wegen van waze. iemand heeft in bepaalde wijken daardoor hele wegen naast de originele wegen getekend, zodat ze maar op het plaatje precies op de weg lagen. :evil:
fabstar81
Posts: 70
Send a message

Post by fabstar81
hmm...even vraagje hoor. zoals je ziet op de satellietfoto's is dit een vrij ingewikkelde rotonde. Je moet hard voorsorteren voor rechtdoor en ook hard voorsorteren voor driekwart bijvoorbeeld, want naar rechts kan je dan niet meer. er is verhoogde rijbaanscheiding (weet ik) en voorsorteren is dus belangrijk. er zijn drie banen op de rotonde (lijkt parijs wel...)

ga je dit echt in waze opnemen? of laat je het op lokatie aan de bestuurder over?
fabstar81
Posts: 70
Send a message

Post by fabstar81
done. even controleren misschien, daarna weer lock erop pls.
fabstar81
Posts: 70
Send a message

Post by fabstar81
done, heb op de rotonde de straten toegevoegd. overigens is van alle straten daar de stad leeg. en het is toch echt oranjestad volgens mij...
fabstar81
Posts: 70
Send a message

Post by fabstar81
thanks!
overigens is in heel aruba geen stad aangegeven op al die straten. ze hebben meer "wijken", savaneta, noord, san nicolas, etc.. Zijn niet echt steden.
fabstar81
Posts: 70
Send a message

Post by fabstar81
Ik zou graag wat UR willen verwerken in Aruba, maar ik heb voor aantal dingen lvl5 nodig. en dat ben ik niet ! :)

bijvoorbeeld https://www.waze.com/editor/?lon=-70.04 ... =183646505
fabstar81
Posts: 70
Send a message

Post by fabstar81
Zal morgen eens kijken. Er was iemand die overal kleine niet verbonden stukken weg had neergelegd....
fabstar81
Posts: 70
Send a message

Post by petervdveen
Als ik iets voor je kan unlocken dan zeg je het maar.. :-)
petervdveen
Coordinators
Coordinators
Posts: 10370
Has thanked: 212 times
Been thanked: 847 times
Send a message
Coordinator Waze Netherlands

Click here to sign-up for slack, our communication platform

Contact by email: NL - BE - Lux - Benelux

Post by petervdveen
Het lijkt er op (mede door de gps tracks) dat de luchtfoto's toch daadwerkelijk goed liggen en de wegen verkeerd.

Ik zal dit even opnemen met Waze. Wellicht dat de bing aerials verkeerd hebben gelegen.
De rotonde is unlocked.
petervdveen
Coordinators
Coordinators
Posts: 10370
Has thanked: 212 times
Been thanked: 847 times
Send a message
Coordinator Waze Netherlands

Click here to sign-up for slack, our communication platform

Contact by email: NL - BE - Lux - Benelux