Post by maantje76
Ik denk dat jouw username wat verwarring schopt. Ik zou er minimaal duidelijk neerzetten, user 'username'.
maantje76
Coordinators
Coordinators
Posts: 4346
Has thanked: 49 times
Been thanked: 211 times
Send a message

Post by moweez
Vandaag overkwam het mij ook weer. Nu heb ik een UR gedaan zonder toelichting, maar dit was omdat ik A) niet de tijd had een toelichting te geven tijdens het rijden en dat ook niet later kan in Waze voor Android en B) ik zelf actief ben en dus de melding zelf zou gaan oplossen.

Voor wat betreft A) Is er ook een optie in de client dat je een melding kunt maken en later, aan het eind van de rit, een toelichting erbij kan maken voordat deze wordt opgestuurd?
Als ik nu namelijk zonder te verzenden terug ga naar de route, dan verlies ik de melding. In een vorige versie was er in ieder geval de optie later verzenden, maar die zie ik niet meer staan.
moweez
Global Champ Mentor
Global Champ Mentor
Posts: 1243
Has thanked: 506 times
Been thanked: 514 times
Send a message

Post by moweez
Mij lukt het ook niet en ik vermoed dat het iets met browser/besturingssysteem heeft te maken. Scripts in de editor werken bij mij ook vrijwel niet bijv...
moweez
Global Champ Mentor
Global Champ Mentor
Posts: 1243
Has thanked: 506 times
Been thanked: 514 times
Send a message

Post by moweez
Als iemands username erbij staat neem je toch even contact op, zeker als het niet duidelijk is. Ghosthead mag van goede wil zijn, hij heeft natuurlijk ook al veel meer irritatie gegeven. Ik hoop dat hij (of zij) nu inziet dat het fijner is voor iedereen als hij wat meer overlegt.
moweez
Global Champ Mentor
Global Champ Mentor
Posts: 1243
Has thanked: 506 times
Been thanked: 514 times
Send a message


Post by moweez
eberends wrote:Tsja Marleenonline, daar heb je gelijk in. Jammer van het voorbeeld. Mijn vraag blijft echter wel staan. Hoe kan ik bij de melder nagaan wat het probleem is, als dat niet duidelijk wordt uit de melding zelf? In dit topic wordt gehint op betere afstemmen alvorens UR's af te sluiten, alleen zie ik niet hoe dit kan.
Even een aanvulling op Peter: bij het afsluiten kun je kiezen voor "Solved" en "Unidentiefied". Bij het laatste krijgt de melder een bericht dat er niet voldoende informatie is, of dat het niet duidelijk is. Jammer genoeg staat er dan niet bij hoe deze informatie kan worden aangeleverd. Het zou mooi zijn als daar een link bij kwam naar het forum (waarbij de melding blijft opgenomen), of als je een reply kon sturen naar degene die de UR heeft behandeld.

Zelf meld ik vrijwel altijd met mijn usersname in de melding, zodat iemand contact kan opnemen via het forum.
moweez
Global Champ Mentor
Global Champ Mentor
Posts: 1243
Has thanked: 506 times
Been thanked: 514 times
Send a message

Post by petervdveen
Er is een probleem met de livemap, waardoor je geen pop-up menu krijgt.
petervdveen
Coordinators
Coordinators
Posts: 10370
Has thanked: 212 times
Been thanked: 847 times
Send a message
Coordinator Waze Netherlands

Click here to sign-up for slack, our communication platform

Contact by email: NL - BE - Lux - Benelux

Post by petervdveen
Tja. Als er inderdaad geen info in staat en het is niet duidelijk wat het probleem is dan heb je inderdaad kans dat hij word afgesloten.
Totdat we de mogelijkheid krijgen om te communiceren via WME is dit helaas niet op te lossen.
petervdveen
Coordinators
Coordinators
Posts: 10370
Has thanked: 212 times
Been thanked: 847 times
Send a message
Coordinator Waze Netherlands

Click here to sign-up for slack, our communication platform

Contact by email: NL - BE - Lux - Benelux

Post by petervdveen
Dat zou goed zijn inderdaad.
petervdveen
Coordinators
Coordinators
Posts: 10370
Has thanked: 212 times
Been thanked: 847 times
Send a message
Coordinator Waze Netherlands

Click here to sign-up for slack, our communication platform

Contact by email: NL - BE - Lux - Benelux

Post by petervdveen
Ghosthead is geen 2 jaar bezig en stuur dan ff een PM in plaats van een forum bericht dat waarschijnlijk nooit gelezen gaat worden.

Daarnaast is de beschrijving natuurlijk niet heel duidelijk.
petervdveen
Coordinators
Coordinators
Posts: 10370
Has thanked: 212 times
Been thanked: 847 times
Send a message
Coordinator Waze Netherlands

Click here to sign-up for slack, our communication platform

Contact by email: NL - BE - Lux - Benelux