Nieuw hier? Stel je even voor!

Image Kaart aanpassingen | Wegwerkzaamheden

Moderators: Benelux - Country Managers, Benelux - Regional Managers, Benelux - Local Champs

Nieuw hier? Stel je even voor!

Postby petervdveen » Mon Feb 07, 2011 3:13 pm

Een topic speciaal voor alle nieuwelingen die we hier hebben en de velen die we nog zullen krijgen! :D

Super dat je de weg naar het forum hebt weten te vinden en hopelijk zul je hier nog lang mogen blijven. Ik vind het een leuk idee om je hier even voor te stellen zodat we een klein beetje een idee hebben met wat voor mensen we hier omgaan;)

Het hoeven geen hele verhalen te worden natuurlijk (Mag wel hoor;)) Maar gewoon even kort wie je bent en waar je woont ofzo. Wat voor auto je rijd.. Dat soort dingen :)

Aan iedereen in ieder geval alvast. Van harte welkom!
petervdveen
Coordinators
Coordinators

Has thanked: 463 times
Been thanked: 1315 times

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!

Postby Spekko » Mon Feb 07, 2011 3:27 pm

Even aftrappen:

Ik ben Jacob-Jan, woon in Elburg en gebruik sinds een week of 3 waze. Ik sta nu op de 9880 plek met 7734 punten.
Ik ben account manager en daardoor veel op de weg in een golf variant.

grtz

Spekko
happy wazer
Galaxy S2
Spekko

Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Postby Atlas85 » Tue Feb 08, 2011 7:54 am

Nou, nieuw ben ik niet…Maar toch.

Ik werk bij een bedrijf in Eindhoven wat de opvolger maakt van de LCD, recentelijk overgenomen door Samsung. Ik woon momenteel in Arnhem, maar heb een huis gekocht in het Noord-Limburgse Ottersum. Dus als iemand nog een huis zoekt in Arnhem: die staat nog te koop!

Verder: 26jr oud, Skoda Octavia 1.9 tDI (station), vriendin rijdt een Polo... Ik sta in NL in de top10, 2keer in de top50 world-server gescoord en diverse malen “goud” in NL. Hoogste score in een week? 12704 pt. Sinds kort een Galaxy S, waarvan de batterij zo kort meegaat dat ik lange tijd Waze niet aan heb gehad. Dus ccoertjens haalt me deze week in. Gelukkig staan er nog 3 kort boven me die ik dus rap weer inhaal. Gebieden waar ik vaak te vinden ben: hele A50 traject tussen Arnhem en Eindhoven, Apeldoorn en oost-Brabant/Noord Limburg.

Grootste hobby? Twee zwarte Labrador Retrievers, waarmee ik regelmatig fiets, hardloop of jachttraining doe. Vermits ik tijd heb, want 20 uur pw. in de auto +40 uur werken, + di/do avond + za ochtend bijscholing op de HAN + de renovatie van een vrij grote hut in Limburg laten niet veel tijd over voor dit soort dingen, tijdelijk.
Attachments
44380.jpg
Pup nog klein
44380.jpg (63.71 KiB) Viewed 4795 times
70613.jpg
Strand van de Vendee
70613.jpg (80.16 KiB) Viewed 4795 times
70622.jpg
Zuid-Frankrijk, Lac de Vassiviere
70622.jpg (60.82 KiB) Viewed 4793 times
Atlas85

Postby ArnoDuikt » Tue Feb 08, 2011 11:26 am

Ik ben Arno Pijnappels en gebruik waze nu ongeveer een week.
Misschien wat vroeg, maar ik heb areamanager rechten aangevraagd en gekregen voor het gebied rondom mijn woonplaats, Wanroij.
Waarom: Simpel, bij mij in de buurt is de kaart nog erg sober, veelal basemap. Ik hoop hier een positieve input aan te kunnen geven, maar ga zeker nog wat hulp nodig hebben van de reeds meer ervaren AM's.

Ik ben systeembeheerder bij een bedrijf in Eindhoven en rijdt daarnaartoe in een Opel Astra station.
ArnoDuikt

Postby oldcor » Tue Feb 08, 2011 12:41 pm

Even voorstellen.

Werken voor de kost doe ik niet meer gezien mijn leeftijd (71)
Sinds 25 jaar woon in Lippenhuizen (Frl) maar ben geboren en getogen in Dordrecht, tussendoor 9 jaar Delfgauw en nog 8 jaar in Klazienaveen.
Sinds 1965 gewerkt als ontwikkelaar voor elektronica, langzaam werd dat steeds meer computer en dus later veel geprogrammeerd voor microprocessors in chemisch/analytische apparatuur.

Deelname aan Waze sinds 22 October 2010.
Waze-positie gisteren: ca 41k Punten, 19k Map Updates, 145 Resolved Update Requests en 35 Posts.
Rondom mijn huidige woonplaats heb ik ca. 4200 km2 waar ik bijna alleen Area Manager in ben.
Daarnaast ben ik voor de afwisseling nog AM in Oostenrijk, rond het dorpje Neukirchen am Gross Venediger, nog een 600 km2, omdat ik daar zo'n 2x/winter met een groep gehandicapten ben.

Mijn auto is een VW Passat 1.9 TDI en ik gebruik een HTC Desire met Android.
Thuis werk ik meestal op een paar laptops, gezellig in de huiskamer.
Last edited by oldcor on Fri Mar 11, 2011 11:14 am, edited 2 times in total.
Country Manager voor Nederland. LG Nexus5, Android 4.4.2, Waze 3.8
ImageImage
oldcor
Area Manager
Area Manager

Has thanked: 20 times
Been thanked: 15 times

Postby robin1979 » Tue Feb 08, 2011 12:42 pm

Gebruiker vanaf het eerste uur - top5 van de wereld (hoewel ccoertjens me waarschijnlijk binnen een maand inhaalt :P):

Image
2010 Honda Civic
iPhone4 - 4.3b3
iPad 3G - 4.3b3
Waze 2.1.xx prerelease
TomTom external GPS receiver
'Waze on board' sign
MapSquadEurope
Area Manager - Europe
robin1979
Waze Global Champs
Waze Global Champs

Has thanked: 7 times
Been thanked: 35 times

Postby Daaf » Tue Feb 08, 2011 2:26 pm

Ik hoor ook al niet meer tot de nieuwelingen, maar goed. Ik Waze sinds ik in januari 2010 een Android-telefoon (HTC Hero) aangeschaft heb en doe dat dagelijks vrijwel exclusief in midden-Limburg. Roermond en omgeving zijn dan ook vrijwel volledig van mijn hand. Langzaam, maar zeker wil ik het in kaart gebrachte gebied echter als een olievlek gaan uitbreiden, het is echter wachten op de "nieuwe Cartouche". Ik heb inmiddels bijna 67K aan punten en aangezien ik dagelijks hooguit zo'n 35 km aan woon/werkverkeer heb, heb ik deze vooral met map-editten vergaard.
HTC Hero / T-Mobile G1
Daaf

Postby gerben » Wed Feb 09, 2011 12:19 am

Ook niet nieuw, maar zal toch wat vertellen...

Wazer sinds december 2009. Niet van het eerste uur, maar het scheelt niet veel. Eerste van Nederland als Robin weer eens een tijdje in België vertoeft ;-), op de World server net gezakt van 11 naar 12. Qua edits misschien wel in de top 3 van de World server, aangezien mijn wekelijkse kilometers nauwelijks de helft van mijn score behelzen, en er nogal wat internationale vrachtwagenchauffeurs in de top 10 staan.

Tot zover het op mijn borst kloppen.

In het dagelijks leven ben ik Netwerkoperator bij Ziggo, en draai met mijn collega's 24x7 ploegendienst om het netwerk in de gaten te houden op grotere storingen. Bij nachtdiensten in het weekeinde is er als het goed is bijna niets te doen, dus dan gebruik ik de gelegenheid om een beetje extra te editen.

Naast werken en Waze (en mijn gezin natuurlijk) steek ik ook nog tijd in muziekmaken in een harmonieorkest (De Eendracht Almelo), waarvoor ik ook webmaster ben.

Sinds juni rijd ik in een oude, maar degelijke Opel Vectra Station 2.0 Diesel met Waze sticker achterop, en een Waze zonnescherm achter de linker ruit bij de achterbank. Best herkenbaar dus....

Helaas zijn er in mijn regio en zeker op mijn route nog niet veel andere Wazers, maar ik hoop dat door mijn werk nieuwe Wazers in de regio gemakkelijker blijven hangen.
Nokia Lumia 920 (WP8 3.7.6 client)
Countrymanager The Netherlands
ImageImageImageImage
gerben
Waze Global Champs
Waze Global Champs

Has thanked: 33 times
Been thanked: 194 times

Postby ccoertjens » Wed Feb 09, 2011 8:06 pm

Hoi ik ben ccoertjens,

Ik ben ook niet nieuw op het forum maar toch...

Sinds oktober 2010 een aktieve wazer. Inmiddels sta ik met 123.000 punten net niet in de Top 10 van NL, maar ik denk dat het niet lang gaat duren.

Ik ben het meest aktief in West-Brabant, als Bredanaar ooit begonnen in mijn Bredase woonwijk Westerpark om deze van straatnamen te voorzien.
Dit zat er echter snel in, mijn doelstelling werd later geheel Breda, Toen de hele gemeente.
Inmiddels ben ik via Oosterhout en Etten-Leur alle gemeenten rondom Breda ingevoerd.
Uiteindelijk ben ik via Roosendaal bij Bergen op Zoom aangekomen en zal binnenkort de Zeeuwse grenzen gaan aantikken. eerder tikte ik ook al de grenzen van Gelderland, Zuid-Holland en Vlaanderen (BE) aan.
De A27 ben ik echter nog niet over geweest in oostelijke richting, maar ik denk dat dat gaat veranderen als het westen er in zit.

Inmiddels heb ik 47.000 mapedits uitgevoerd, en probeer dit deel van Brabant binnen nu en enkele weken af te ronden !

Soms wijk ik wel eens uit hierbij heb ik een tijdje geleden Vlissingen ingevoerd en al een paar stadsdelen van Amsterdam.

In het dagelijkse leven werk als Microsoft .NET/C# ontwikkelaar bij een Detacherings organisatie in Breda. Voor deze job reis ik geheel Nederland af. Momenteel geplaatst in Amsterdam bij een organisatie welke elektronische parkeerdiensten (dmv mobieltje betalen) leveren aan gemeenten in binnen en buitenland. Hier ben ik momenteel aanpassingen en koppelingen met andere systemen aan het schrijven voor een aantal stadsdelen in Londen(UK).

oja, ik ben 39jaar, getrouwd en heb twee mooie meiden van 3 en 7 jaar oud..

In december heb ik nieuwe (lease auto) Opel Astra Sports Tourer besteld.. met Ingebouwde dvd navigatie van de EU :roll: . Helaas was de levertijd 5 maanden en moet ik nog tot mei wachten..
Tot dan moet ik het doen met een lelijke Renault Megane Station Grijs uit 2007.
Door de week rijd ik de route A16, A59, A27 en tenslotte de A2, en rij momenteel zo'n 1200km per week.

Binnenkort moet ik mijn .NET Microsoft Certificeringen (4.0) weer gaan ophalen wat weer veel tijd gaat kosten.. Dus Robin je hoeft de komende tijd niet bang te zijn :lol: !

Groet en voor iedere lezer : Welkom op het forum... :)
Area Manager van West Brabant | Walcheren | Amsterdam, The Netherlands
ccoertjens

Postby morsputativ » Wed Feb 09, 2011 10:37 pm

Ik woon momenteel nog in Groningen, waar ik promotie onderzoek doe in de microbiologie. Het map editen is een welkome afleiding als ik weer eens writersblock heb. Je zou aan het aantal edits kunnen aflezen hoe productief ik ben :)

Zelf heb ik geen auto, maar mijn vriendin wel. Met haar Corsaatje uit 2007 maken we geregeld kilometers richting de randstad. Waze gaat dan meestal aan, in de eerste instantie omdat haar navigon dienst weigerde. Maar sinds ik aan het map editen ben gaat waze altijd aan om te zien hoeveel beter de kaart is geworden (en dat gaat best vlot!).

Ik heb trouwens wel een motor (Kawasaki ZRX1100), maar dat wazed niet zo makkelijk :)
morsputativ

Next

Return to Nederland