Nieuw hier? Stel je even voor!

[ img ] Kaart aanpassingen | Wegwerkzaamheden

Moderators: Benelux - Regional Managers, Benelux - Local Champs, Benelux - Country Managers

Postby maantje76 » Fri Dec 30, 2011 11:52 pm

Jakkerbak wrote:Hallo allen!

Sinds gister actief gebruiker van Waze.

Ik ben Maarten Witteveen, uit Zaltbommel. Binnen Waze ook bekend als Jakkerbak (uitleg zal niet nodig zijn gok ik.) Voor mijn werk zit bijna elke dag ergens anders in het land, voornamelijk regio Amsterdam-Arnhem-Eindhoven-Breda. Mijn huidige/oude navigatie bevat inmiddels te veel fouten die alleen heel kostbare geupdate kunnen worden.

Inmiddels heb ik al een vrachtlading aanpassing doorgevoerd bij mij in de wijk, ik moet wel want mijn straat komt nog niet voor op de kaart (toch in 1972 aangelegd...).

Meer updates in 2012, verwacht ik!

We hebben elkaar al gesproken via email betreffende jouw kaartfout melding. Zo te zien heb je de weg naar het forum weten te vinden! Als er vragen zijn mag je ze hier altijd stellen! Welkom bij de club!
maantje76
Coordinators
Coordinators

Has thanked: 111 times
Been thanked: 319 times

Postby Bieleke » Sat Apr 16, 2011 7:23 am

Even mezelf voorstellen.

Ik ben Patrick Bielen, 41 jaar en woon nu inmiddels meer dan 15 jaar in Nederland. Oorsponkelijk ben ik opgegroeid in Zonhoven - België, maar woon dus inmiddels al die tijd in het Nederlandse Limburg.

Computers zijn mijn lust en mijn leven, en ik heb er inmiddels al 28 jaar ervaring mee. Intussen werk ik al 10 jaar in Maarheeze als systeembeheerder/programmeur, en dit 32 uur in de week. Naast mijn huidige baan bij mijn werkgever ben ik mijn eigen bedrijfje gestart (Bielco) in computer hulp, advies en educatie. Uiteraard kan je altijd een bezoekje brengen aan mijn website http://bielco.nu

Daar ik in Haelen woon heb ik Area Manager status aangevraagd voor Haelen tot Maarheeze en heb ik de eerste edits al verwerkt. Zelf rijd ik in een grijze Suzuki Swift.
Bieleke

Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Postby petervdveen » Mon Feb 07, 2011 3:13 pm

Een topic speciaal voor alle nieuwelingen die we hier hebben en de velen die we nog zullen krijgen! :D

Super dat je de weg naar het forum hebt weten te vinden en hopelijk zul je hier nog lang mogen blijven. Ik vind het een leuk idee om je hier even voor te stellen zodat we een klein beetje een idee hebben met wat voor mensen we hier omgaan;)

Het hoeven geen hele verhalen te worden natuurlijk (Mag wel hoor;)) Maar gewoon even kort wie je bent en waar je woont ofzo. Wat voor auto je rijd.. Dat soort dingen :)

Aan iedereen in ieder geval alvast. Van harte welkom!
petervdveen
Coordinators
Coordinators

Has thanked: 569 times
Been thanked: 1423 times

MarioDings

Postby mariodings » Fri Mar 01, 2013 11:50 am

Op pagina 42 zal ik niet snel meer de aandacht trekken, maar toch.

Ik ben een commuter die dagelijks zijn min of meer vaste ritten doet, van huis naar werk en terug.
Gelukkig mag ik soms ook wel bij de klanten langs. Meestal met de Metro, maar soms ook wel met de auto.
Ik maak Waze wel soms gek omdat ik na het werk even langs de winkel rij.

De belangrijkste reden dat ik Waze gebruik is dat ik snel opstoppingen en files binnen krijg.
En verder is het wel leuk dat ik in mijn Smart ForFour Waze op een 7 inch tablet op het dashboard heb staan voor gratis en mijn medeweggebruikers dezelfde functionaliteit hebben laten inbouwen voor heel veel geld.

Ik heb ook al wat kilometertjes aangepast in de Waze map en maak daar zelf weer gebruik van.
Verder is het wel leuk om af en toe een snoepje te "eten" .
mariodings

Ik stel me graag even voor...

Postby gertindrenthe » Mon May 26, 2014 9:08 am

En een vriendelijke groet uit Drenthe, omgeving Exloo... Vandaag gestart... net een nieuwe Volvo V60 Hybrid...waarvan de navigatie echt slecht is en dus nu: Waze op de iPhone 5...
(Geen zin om de Tomtom "op te hangen" :roll: :roll: )

56 jaren jong en 50.000 km per jaar...

Wel ff wennen, met name herberekenen en invoeren nieuwe bestemming tijdens het rijden duurt toch wel lang...maar: ik ga het proberen! En ik moet mijn eerste 160 km nog volmaken... dus niet geklaagd.

Wellicht tot later,

Gert
gertindrenthe

Hallo, ook nieuw hier

Postby pspanter » Tue Dec 18, 2012 8:08 pm

Hallo, sinds een aantal dagen op aanraden van een buurman de app geinstalleerd, en vandaag voor het eerst een hele dag met de navigatie bezig geweest.
De eerste route die ik moest rijden ging gelijk fout omdat de straat niet gevonden kon worden, en later op de dag stuurde hij mijn een richting op waarvan bleek dat de straat ophield te bestaan, dus kon weer omkeren.
Allereerste ervaringen zijn dus niet zo heelpositief, maar hoop dat ik wat enthousiaster ga worden van Waze.
pspanter

Hallo allemaal!

Postby nelisgast » Wed Sep 10, 2014 8:58 pm

Hallo ik ben niels en ben sinds een paar weken actief met de Waze App,

Ik woon in spijkenisse, maar mijn vriendin woont in Franeker (FRL), daardoor rij ik flinke stukken en is de waze app voor mij ideaal!

Ik wil graag iets terug doen voor de mensen die de app ontwikkeld hebben en daarom ga ik mij intensief bezighouden met het updaten van de kaart, na wat oefeningen heb ik al aardig wat aangepast, met wat opstart hulp van htahta ;)

ik hoop veel voor deze comunity te kunnen betekenen

met Vriendelijke Groet Niels
nelisgast

Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Even voorstellen

Postby mikedejong » Sun Aug 28, 2011 8:51 pm

Hallo beste medewazers,

Ik ben Mike. 40 jaar oud en zelfstandig ondernemer in de ICT branche.
Sinds kort de trotse eigenaar van een HTC sensation met Android OS.

Voor mijn werk zit ik uiteraard veel op de weg en gebruikte hiervoor de welbekende TomDom.
Voor Android geen TT, dus al zoekende kwam ik Waze tegen.
Geweldige navigatie, maar zoals we allemaal weten kent het nog veel hiaten.

Ik woon in de mooie Achterhoek en kwam al snel tot ontdekking dat er hier nog veel werk te verrichten is.
Ik hoop mijn met mijn bijdragen Waze beter te maken, zodat het echt een volwaardig alternatief zal zijn voor de betaalde navigatiesoftware.

Mijn vervoer bestaat uit een Zwarte VW Caddy 1,9 TDI met zowel Waze als TT onboard.
mikedejong

Previous

Return to Nederland