Post by andrenauta
Ik zal mij ook even voorstellen.

Ik ben André en ook woonzaam in Groningen.
Ben sinds december begonnen met Waze nadat ik mijn eerste android telefoon heb gekocht, de HTC Desire HD.

Vind het leuk om Groningen goed in Waze te zetten en hopelijk komen er nog veel meer gebruikers bij. Altijd leuk om mede wazers op de weg te zien. :)
andrenauta
Posts: 19
Send a message
Area Manager Groningen
Android Waze beta - 2.0.99.112 op een HTC Desire HD

Post by AndyWeers
Hoi,

Ik ben Andy en ik woon in Amsterdam.

Een hele tijd geleden al eens geprobeerd hoe Waze werkte, toen niet enthousiast. Op aanraden van een vriend onlangs weer geprobeerd en nu wel enthousiast geraakt :-)

Ik zal geen hardcore kaarteneditor worden, maar om mijn bijdrage aan dit community based platform te leveren ga ik hier wel wat tijd in steken.

Gr Andy
AndyWeers
Posts: 15
Send a message

Post by AntonZoal
Bij deze stel ik mijzelf ook even voor.
Anton, zins 2 weken gebruiker van Waze na een tip van een goede vriend.
ik woon en werk in de kop van Noord-Holland, dus heel veel kilometers maak ik nou ook weer niet.
maar de afgelopen week met vakantie de nodige ritjes gemaak, met de navigatie, en moet zeggen dat ik er erg tevreden mee ben.
Bij ons word ondertussen ook druk aan de weg gewerkt, dus misschien dat ik zelf ook een bijdrage kan leveren aan het up to date houden van de kaart.
AntonZoal
Posts: 6
Been thanked: 2 times
Send a message

Post by Appie78
Hallo allemaal, ik ben Albert, aka Appie78. Op aanraden van collega's een paar dagen geleden Waze geïnstalleerd op mijn telefoon en ben er helemaal weg van. Ook meteen aan het map editen geslagen. Leuke hobby! :D

Ondertussen heb ik het kruispunt N224/A12 een stukje verlegd, straten en huisnummers toegevoegd in mijn woonwijk (Malden) en bij mijn werkplek (Amersfoort), en een aantal Places toegevoegd in Amersfoort, Arnhem en Malden.

Momenteel ben ik nog level 1 uiteraard, en mijn gebied spreidt zich in een lijn uit van Amersfoort via Ede en Arnhem tot net ten zuiden van Nijmegen, langs mijn dagelijkse woon-werk-route en via de zaak van mijn vriendin in Arnhem...
Appie78
Posts: 2
Send a message

Post by Archz0r
Ik ben Danny, 31 en kom uit Den Haag. Voor mijn werk als inspecteur zit ik veel op de weg (Skoda Fabia, binnenkort in te ruilen voor Focus Wagon of Megane Estate).
Prive rijd ik een Citroen Saxo met waze sticker! ;-)
Archz0r
Posts: 2
Send a message

Post by Arjen-NL
Goedemiddag. Na een aantal jaren braaf Waze-gebruiker te zijn, afgelopen week ook eens gesnuffeld aan het map-editen omdat er wat detail rondom mijn woonadres misten in Nuenen (vlakbij Eindhoven).

Inmiddels ook al wat toegevoegd bij mijn wintersport adres in Oostenrijk van afgelopen week, want dat was ook (nog lang niet) compleet.

De link naar Slack heb ik inmiddels ook al gevonden en gejoined. Hopelijk heb ik hiermee weer een leuke nieuwe hobby gevonden ter afleiding van de dagelijkse beslommeringen van de IT architect/consultant :)
Arjen-NL
Posts: 1
Send a message

Post by ArjoPoldervaart
Hoi Nadril,

Welkom (alvast) in Nederland! Most of the action takes place in our slack, this: http://bit.ly/SlackInviteBNL should be the link to get an invite.

See you soon! Greetz,

Arjo
ArjoPoldervaart
State Manager
State Manager
Posts: 31
Has thanked: 52 times
Been thanked: 13 times
Send a message

Post by ArnoB01
Hoi en welkom!
ArnoB01
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 366
Answers: 1
Has thanked: 132 times
Been thanked: 92 times
Send a message

Post by ArnoDuikt
Ik ben Arno Pijnappels en gebruik waze nu ongeveer een week.
Misschien wat vroeg, maar ik heb areamanager rechten aangevraagd en gekregen voor het gebied rondom mijn woonplaats, Wanroij.
Waarom: Simpel, bij mij in de buurt is de kaart nog erg sober, veelal basemap. Ik hoop hier een positieve input aan te kunnen geven, maar ga zeker nog wat hulp nodig hebben van de reeds meer ervaren AM's.

Ik ben systeembeheerder bij een bedrijf in Eindhoven en rijdt daarnaartoe in een Opel Astra station.
ArnoDuikt
Posts: 17
Send a message

Post by Arnoniem
Welkom Casper!
Veel plezier met het forum doorspitten. ;)
Arnoniem
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 2279
Has thanked: 240 times
Been thanked: 484 times
Send a message
Global Champ BeNeLux Champs UAE Champs Android Beta Coordinator Middle East
CM:The Netherlands CM:U.A.E. CM:Oman CM:Thailand
https://u.cubeupload.com/Arnoniem/FsnBw8.jpg