Post by robin1979
gerben wrote:Hmm, ligt het aan mij, of is er bij het splitsen weer het één en ander verloren gegaan? 1 gemeente in Drenthe en 3 in Overijssel lijkt me wat weinig.
De plaatsen nog niet toegekend aan een provincie staan nog hier:
http://www.waze.com/wiki/index.php/Plaa ... _.28A-L.29
http://www.waze.com/wiki/index.php/Plaa ... _.28M-Z.29
robin1979
Posts: 3032
Has thanked: 1 time
Been thanked: 22 times
Send a message
MapSquadEurope
Area Manager - Europe

Post by robin1979
eggu wrote:Ik heb in de Wiki bij een aantal plaatsen aangegeven dat ik er de area-manager ben, maar de nog niet geclassificeerde plaatsen zoals Boxtel, hoe krijg ik deze geclassificeerd en verplaatst naar de juiste provincie?
Rechtsboven zit een knop 'edit', stukje kopiëren en plakken naar goede provincie :).
robin1979
Posts: 3032
Has thanked: 1 time
Been thanked: 22 times
Send a message
MapSquadEurope
Area Manager - Europe

Post by trevjans
ik ben nieuw binnen de waze community, maar heb er wel een leuk en goed gevoel over hoe er mee te werken . . ik wil me dus ook maar eens gaan opwerpen om diverse gegevens te gaan toevoegen en aanpassen

ik heb binnen de Wiki Plaatsnamen een aantal toegevoegd in de provincie Overijssel . .


wat is verder de bedoeling van dit overzicht ?
als ik bij een ander gemeente kijk dan staat daar ook alleen een plaatsnaam en verder niet . . . .


groet
trevjans
Posts: 17
Send a message
| XPERIA X10 - Waze 2.0.1.4
|
| WazeGroups : A1 (de Lutte vv Amsterdam) and Volvo 850
| AreaManager : -
| Twitter : follow me or not

Post by trevjans
wie doet er wat met de wiki (plaatsen) ??


trevjans wrote:ik ben nieuw binnen de waze community, maar heb er wel een leuk en goed gevoel over hoe er mee te werken . . ik wil me dus ook maar eens gaan opwerpen om diverse gegevens te gaan toevoegen en aanpassen

ik heb binnen de Wiki Plaatsnamen een aantal toegevoegd in de provincie Overijssel . .


wat is verder de bedoeling van dit overzicht ?
als ik bij een ander gemeente kijk dan staat daar ook alleen een plaatsnaam en verder niet . . . .


groet
trevjans
Posts: 17
Send a message
| XPERIA X10 - Waze 2.0.1.4
|
| WazeGroups : A1 (de Lutte vv Amsterdam) and Volvo 850
| AreaManager : -
| Twitter : follow me or not