Post by kndnttr
Ook ik zal me even voorstellen hier. Ik ben Koen en gebruik Waze nu al meer dan een jaar. Erg leuke en handige app die natuurlijk door het mooie systeem up-to-date blijft! Ik rij ongeveer 25.000 km per jaar waarbij Waze mij regelmatig ondersteund! ;)

Ben nu zelf al het bewerken van de map aan het ontdekken en hoop dat mijn level snel omhoog zal gaan (al aangevraagd) zodat ik wat meer kan doen in de regio waar ik woon (Den Bosch).
Ben al begonnen met het toevoegen van winkels, cafe's etc. Ook kwam ik al sommige wegen tegen die niet helemaal kloppen maar die kan ik helaas nog niet editen.

Ik hoop in de toekomst wel wat meer te kunnen met de Map Editor. Blijft een leuke bezigheid :)
kndnttr
Posts: 2
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by kndnttr
kdevries wrote: ...
Wat betreft je aanvraag voor een hogere level heb ik je een PM gestuurd.

Veel wazeplezier,

Katrinus
Dankje!
Heb hem gelezen en begrijp het. Ik ga gewoon door zoals ik al bezig was! ;)
kndnttr
Posts: 2
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by Koekie520
Goeie topic, op het Belgische forum staat er nog geen. Dus maar even doen.
Mijn naam is Koen, ben 33 en ik werk als technieker in de Antwerpse Haven.
Berendrecht is mijn home-town maar eigenlijk voel ik mij overal thuis waar m'n westy staat.
Ik rijd dus een VW California en samen met m'n vrouw en hond trekken wij er dikwijls op uit. Duitsland is de vakantieplek bij uitstek en Nederland krijgt regelmatig een bezoekje aangezien ik toch tegen de grens woon.
Ik denk dat dit voorlopig wel voldoende was.
Groetjes en tot op de weg.
Koekie520
Area Manager
Area Manager
Posts: 286
Has thanked: 18 times
Been thanked: 21 times
Send a message

Post by KoenWijnstok
Zo zeg, dit is verslavend! ;)

Heb de Waze Editor nu een paar dagen geleden ontdekt en het werkt echt super verslavend om de straten hier na te lopen en waar nodig aanpassingen te doen. Ben ook al tegen een lock aangelopen van een straat die aangepast moest worden en dat werd super snel opgepikt.
Moet zeggen dat ik de algemene sfeer op dit forum ook wel prettig vind, gewoon helpen ipv afzeiken zoals op andere plekken veel gebeurd. Ga zo door!

Ik kom zelf uit Oisterwijk overigens (bij Tilburg). Geen flauw idee of er nog meer Wazers hier zijn (behalve m'n neefje en buurman).
KoenWijnstok
Posts: 10
Has thanked: 4 times
Been thanked: 2 times
Send a message

Post by KOhier
:D ,
Hallo allemaal,
ben al even bezig (maandje of wat) veel lol onderweg in de chat met een aantal KM vreters
(Tomatenteler, Atjong,Gerome,Boomsmurf,Superman en natuurlijk (prettig) gestoorde Babette)
editten alleen als ik niks anders te doen heb, maar Amersfoort staat inmiddels op de kaart!
zit in verband met het werk op de weg door het gehele land, ben dus overal te vinden en zal niet nalaten om te chit chatten ;)
vervelen is dat veel mensen alleen maar file meldingen doen en bij een reactie van mijn kant niet terug reageren.
Als navigatie medium is het wel aardig, maar zoals de heavy users weten, niet compleet of volledig juist. Veel lol met de cookies (vorig weekend al een voorproefje gehad met paaseieren en paashazen, ben er nog misselijk van :D )
KOhier
Area Manager
Area Manager
Posts: 71
Has thanked: 1 time
Send a message

Post by KOhier
Al helemaal niet meer nu ze na 5 seconden standaard weer verdwijnen.. (of is er een manier om dat uit te schakelen??)
Aangezien ik een touchscreen heb, heb ik het inmiddels wel afgeleerd om te typen tijdens het rijden...;)
Swype nemen, kun je over je scherm zwaaien, het verdwijnen kan door de kaart uit te zoomen en dan chat weer op te pikken, werkt nog wel, maar gaat niet altijd makkelijk
KOhier
Area Manager
Area Manager
Posts: 71
Has thanked: 1 time
Send a message

Post by KOhier
ben benieuwd naar je, kom nl zeer regelmatig bij tata
denk dat ik de snoepjes moet gaan delen ;)
welkom in elk geval op WAZE
KOhier
Area Manager
Area Manager
Posts: 71
Has thanked: 1 time
Send a message

Post by KOhier
Welkom Guido, join the club
KOhier
Area Manager
Area Manager
Posts: 71
Has thanked: 1 time
Send a message

Post by KOhier
Dj4n90 wrote:
fvwazing wrote:Welkom! Maar waar is Waze niet mogelijk?
Meestal is dat het buitenland ;)
het ging best in Frankrijk :lol:
gr. KO
KOhier
Area Manager
Area Manager
Posts: 71
Has thanked: 1 time
Send a message

Post by KOhier
kinderachtig wrote:Haha ja Maantje kinderachtig ben ik weer he :P

@Heisa123:
Heisa123 wrote:mir4dor on Mon Oct 15, 2012 8:48 pm

Ik chat elke dag even.
Nooit een reactie.
:arrow:
Ik moet zeggen dat ik pas na enkele weken ontdekte hoe de chat nou precies werkt.. En dat je ook als het ware chats 'oppikt' tijdens het rijden. Die dan onder meldingen staan in je menu. Denk dat ook een hoop mensen de tijd er niet voor nemen. Die gaan van A naar B en zetten Waze dan meteen uit. Op zich is de functie wel leuk, vooral in de file.
je bent nog niet in mijn buurt geweest, zal aan je denken :mrgreen:
KOhier
Area Manager
Area Manager
Posts: 71
Has thanked: 1 time
Send a message