Post by maantje76
Welkom!


Sent from my iPad using Tapatalk HD
maantje76
Coordinators
Coordinators
Posts: 4346
Has thanked: 49 times
Been thanked: 211 times
Send a message

Post by maantje76
Wat wel kan waarschijnlijk is een nieuwe account maken en dan de punten over laten zetten. Al kan dat misschien even duren. Eventueel kan ik daar wel even induiken als je wilt...Maar aantal km's, edits, ..., zal lastig zijn...
maantje76
Coordinators
Coordinators
Posts: 4346
Has thanked: 49 times
Been thanked: 211 times
Send a message

Post by maantje76
FlevoTJ wrote:Hallo, ik ben Theo, 53 jaar en binnen Waze bekend als FlevoTJ.
Ik woon in Flevoland en werk in Gelderland. Ik rij, enkele reis een km of 40, dus dat schiet niet zo heel hard op met de punten. Heb nu bijna 10.000 punten sta ongeveer op plaats 9.000.
Ik heb nog een Bruine Fiat Croma (op LPG), maar ben bezig met een andere auto, op diesel.
Mijn mobiel is een Samsung Galaxy SII. Vind wel dat Waze een behoorlijke wissel trekt op je batterij en dat het programma regelmatig vastloopt. Hebben jullie dat ook? Heb er normaal gesproken met mijn Samsung niet echt veel last van, maar als ik met Waze rij, loopt het programma toch wel in de helft van de ritten vast.
Moest vorige week Waze opnieuw installeren en dankzij het inloggen was ik de punten niet kwijt, maar reed wel even rond met een Babywaze. Tijdelijk waren ook een paar dingen uitgeschakelijk, die je als baby niet mag gebruiken.
Gelukkig is dat nu weer opgelost.
Welkom Theo!

Dat je batterij wat sneller leeg raakt dan gebruikelijk is niet vreemd. Dat is eigenlijk altijd bij continuw gebruik van de GPS ontvanger in het toestel. Dus niet specifiek Waze. Het is dan ook aan te raden om een autolader te gebruiken onderweg.

Qua vastlopen, dat is zeker niet gebruikelijk. Wat versta je onder vestlopen? Er is een anderhalve week geleden een nieuwe versie (3.7) uitgekomen. Inmiddels ook weer een update 3.7.1 met wat bug oplossingen. Op een iOS toestel overkomt het mij eigenlijk nooit dat deze vastloopt. Als er een probleem voordoet, dat sluit Waze normaal gesproken automatisch af. Bij het dan opnieuw openen krijg je de vraag of je logbestanden wilt versturen. Wat aan te raden is als je problemen blijft houden, is om de oude versie van Waze volledig te verwijderen, rebooten en dan pas installeren.

Na het opnieuw installeren, log je in met je inlog gegevens. Het kan inderdaad zijn dat je dan even als babywazer rondrijd. Dit heeft te maken met het feit dat de Waze app moet synchroniseren met de Waze servers. De ene keer gaat dit wat sneller dan de andere keer. Maar gewoonlijk is dat niet iets van meerdere dagen. Wel vaak pas als je rijd.

Veel plezier in het gebruik. En als je nog vragen of opmerkingen hebt, heb je de juiste locatie daarvoor gevonden!
maantje76
Coordinators
Coordinators
Posts: 4346
Has thanked: 49 times
Been thanked: 211 times
Send a message

Post by maantje76
Welkom Henri! Dan zal je mij ook regelmatig voorbij zien komen...met name rondom de tempel aan de Frederiklaan...
maantje76
Coordinators
Coordinators
Posts: 4346
Has thanked: 49 times
Been thanked: 211 times
Send a message

Post by maantje76
deeggo wrote:Een tempel, is dat niet waar men illusies aanbid?
Ehmmmm....we hebben het er later deze week wel over :p
maantje76
Coordinators
Coordinators
Posts: 4346
Has thanked: 49 times
Been thanked: 211 times
Send a message

Post by maantje76
Dat is offtopic gerben!

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4 Beta
maantje76
Coordinators
Coordinators
Posts: 4346
Has thanked: 49 times
Been thanked: 211 times
Send a message

Post by maantje76
Je zal wel genoeg tijd hebben met dit weer Lars ;)

Welkom aan boord!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
maantje76
Coordinators
Coordinators
Posts: 4346
Has thanked: 49 times
Been thanked: 211 times
Send a message

Post by maantje76
Zwaai zwaai :mrgreen:
maantje76
Coordinators
Coordinators
Posts: 4346
Has thanked: 49 times
Been thanked: 211 times
Send a message

Post by MaartenF1
Ik ben Maarten en gebruik Waze nu ongeveer 3 weken. Voor mij toch wel een extra dimensie in sat-nav. Het gebied rond mijn uitvalsbasis was nog wat karig op de kaart dus die heb ik met de editor wat bijgewerkt. Daarbij heb ik (o.a. via Slack) hulp gehad van de experts.
Nooit beseft dat autorijden dit sociale aspect kon hebben.

Groeten,
Maarten.
MaartenF1
Posts: 1
Send a message

Post by macumbamacaca
Hallo allen,

Ik ben Danny, sinds een paar weken met Waze bezig. Ik ben altijd al een beetje raar geobsedeerd geweest door kaarten, dus ik ben al lekker aan het editen. Als detacheerder zit ik op meerdere plekken, op het moment Amsterdam en Utrecht, en heb familie in Gelderland en Duitsland, dus daar kom ik ook wel eens. Sowieso: lease auto, dus ik ben niet zuinig met de kilometers ;) Mijn meeste edits zitten in Utrecht Kanaleneiland.
macumbamacaca
Map Raider
Map Raider
Posts: 64
Has thanked: 22 times
Been thanked: 13 times
Send a message