Get a sneak peek at whats next for Permanent Hazards on our April 7th Office Hours!
Post by MarkZwagemakers
Laat ik me ook eens voorstellen:
Ik ben Mark en rijd regelmatig met mijn waze (al is het maar om onverwachte info op de route binnen te krijgen of te kunnen melden).
Ook heb ik al een paar kleine dingen kunnen doen via de editor wat ik erg leuk vond om te kunnen doen en anderen weer op weg te helpen.
Mijn huidige kennis strekt zich van Eindhoven tot +/- Nijmegen.
MarkZwagemakers
Posts: 5
Has thanked: 3 times
Send a message
Iphone 5s | IOS | Wazer sinds April 2014

Post by Marnix87
Hey hallo allemaal.

Even voorstellen.

Ik ben Marnix 23 jaar en kom uit Rotterdam Hoogvliet. Gebruike Waze al een tijdje en ben er super tevreden mee. Ik gebruik hem elke dag, zelf als ik geen routebeschrijving nodig heb.Ik vind het fijn om op het forum actief te zijn om naar elkaar te luisteren maar zeker van elkaar te leren.

Gr Marnix
Marnix87
Posts: 5
Send a message

Post by martiensch
Dag iedereen.

Ik wil even 'hallo' roepen.
Mijn naam is Martien. Je zult mij vooral rondom Hilversum, Groningen en het Duitse Emlichheim zien. In het eerste dorp woon ik, in het tweede dorp leef ik en in de laatste heb ik veel te lang gewoond.
martiensch
State Manager
State Manager
Posts: 80
Has thanked: 20 times
Been thanked: 18 times
Send a message

Post by martijnvdk
Ik ben Martijn. Een 35 jaren oud en woonachtig te Leiden. Ik werk op Schiphol dus ik rijd regelmatig via A44 en A4, maar ook binnendoor.
martijnvdk
Posts: 3
Send a message

Post by MartVR6
Hoi allemaal,
Ik ben Martin en gebruik Waze nu zo ongeveer een jaar.
Voornamelijk werkverkeer in mijn Caddy om het mobiele netwerk Vodafone sneller en nog beter te krijgen zodat Waze nog beter werkt.
In de weekenden uiteraard bij elke langere rit gaat Waze aan.
Ik gebruik een Sony-Ericsson Xperia X10i met als ie er is een nieuwe beta versie.
Sinds een paar maanden ook al aan de mapupdate begonnen in voornamelijk Regio Eindhoven-Best en dat is best wel verslavend ;-)
Heb nu sinds enkele weken AreaManager rechten in mijn regio en probeer in de schaarse vrije uurtjes dan ook hier en daar wat probleempjes op te lossen, maar nog niet alles kom ik uit.

Verstuurd van mijn X10i met Tapatalk
MartVR6
Posts: 3
Send a message

Post by marzman95
Ik ben Marcin uit Veldhoven. Ik gebruik Waze al een lange tijd, en een kennis wees me erop dat ik ook zelf de kaart kon aanpassen.
Ik ben student Technische Informatica in Eindhoven en heb hierdoor veel ervaring met data-verwerking en (web)servers.
marzman95
Posts: 1
Has thanked: 1 time
Send a message

Post by Master-Guy
Hey allemaal,

Mijn naam is Marcel, ben 27, kom uit Kaatsheuvel.
Momenteel rijd ik dagelijks naar Zoetermeer, Den Haag, Amersfoort of Amsterdam. Dit komt omdat ik in de detachering zit.
Heb Waze al wat langer geleden geïnstalleerd, maar eigenlijk nooit gebruikt omdat ik geen carkit had. Ongeveer 4,5 weken geleden heb ik deze gekocht en sinds dien gebruik ik Waze bij iedere rit.
Inmiddels heb ik het schildje gehaald, en natuurlijk gaan we door voor het kroontje :D

23386 Points
Your Ranking is 954812

My Driving Stats
All Reports: 187
Driven Kilometers: 5423.5
Paved Kilometers: 0.0
Munched meters: 802.0

Editing & Community Stats
Map Edits: 80
Resolved Update Requests: 7


Een tijdje geleden heb ik gezien dat iemand heeft gepost over de "stijgers", mensen die de meeste punten erbij hebben gekregen. Ik kan niet vinden waar dit zou moeten staan :P
Kan iemand me een linkje geven naar waar ik kan zien hoe veel punten ik moet hebben voor de 10% en de 4% top? Ben ook erg benieuwd hoe hard de top 4% gebruikers groeit, en of ik de kans heb met mijn 200+ km/dag om ze in te halen :)

Heb mezelf inmiddels ook aangemeld voor de meeting, om te zien wat voor soort mensen er nou eigenlijk naar toe gaat :P

Groet,
Marcel
Master-Guy
Posts: 14
Been thanked: 2 times
Send a message

Post by Master-Guy
Aanmelding had ik al gedaan :p

Als de huidige wekelijkse score een indicatie is voor mijn eindstand, zal ik rond positie 700 uitkomen.
Dat moet wel genoeg zijn voor de top 4% :D

@Peter: Hoeveel km rijd jij in een week als ik vragen mag? Je hebt ruim 2x zo veel punten als mij gehaald, en ik ben benieuwd waar die punten vandaan komen ^^

Mvg,
Marcel
Master-Guy
Posts: 14
Been thanked: 2 times
Send a message

Post by Mausje75
Hallo..

Ik ben Maurice Spijksma, 38 jaar en ik ben sinds een dag of 9 een gebruiker van Waze!

Ik woon in het mooie Scherpenisse ( Zeeland ) Ik ben getrouwd en ik heb een dochter van 13 jr.
Mijn hobby is mijn VW Kever uit 1985.. hier rij ik dagelijks mee.. zo`n kleine 25.000 km per jaar.


http://www.keversite.nl/fotoalbum/fotos/110108.jpg

Voornamelijk vaste routes, waar ik eigenlijk geen navi nodig heb, maar ik deze wel leuk vind om `m aan te zetten. :mrgreen:

Ik ga me eens ff inlezen op het forum..

Groetjes,
Maurice
Mausje75
Posts: 1
Send a message
Quot homines, tot sententiae

Post by MaxMartnezRivera
Dag iedereen!

Ik ben een Venezolaan en woon nu al 12 jaar in Apeldoorn. Ik ben 11 jaar geleden lid geworden van Waze.

Ik ben gewoon een grafisch ontwerper die opnieuw is uitgevonden. Ik beschouw mezelf als een projectkatalysator die probeert de behoeften van de gebruiker, de bedrijfswaarde en de technische uitdagingen te begrijpen om pragmatische oplossingen voor te stellen die haalbaar zijn en pijnpunten voor de processen van de gebruiker weg te nemen.

Gisteren ben ik begonnen met het bewerken en voltooien van enkele straten en interessepunten.
MaxMartnezRivera
Posts: 1
Send a message
Emiliano (Max) Martínez-Rivera

📍Apeldoorn · 🇳🇱 The Netherlands · 🇻🇪 Venezuelan · 🇪🇸 Spanish
🎨 Designer · ✈️ Traveler · 🤘🏼 Metalhead · 🏕️ Camping · 🎾 Tennis · 🚴🏼 MTB
🖖🏼 Geek · 🌱 Naturist · 🤽🏼‍♂️ Nudist · 🌈 Nonconforming · 🧜‍♂️ He, Him, His